Ogłoszenie z dnia 2021-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00128193/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-27
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146782 z dnia 2021-08-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Likwidacja pęknięć na elewacji, malowanie elewacji budynku, likwidacja przyczyn zawilgocenia i korozji ścian wewn. i zewn. budynku przy ul. Pałacowej 23 w Siemiatyczach wraz z zagospodarowaniem terenu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Regionalny w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01251326200489
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Legionowa 18
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-099
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 7497300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialystok@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_bialystok1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Likwidacja pęknięć na elewacji, malowanie elewacji budynku, likwidacja przyczyn zawilgocenia i korozji ścian wewn. i zewn. budynku przy ul. Pałacowej 23 w Siemiatyczach wraz z zagospodarowaniem terenu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-376ee1c2-ee06-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014456/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Likwidacja pęknięć na elewacji i malowanie elewacji budynku biurowego wraz z likwidacją przyczyn zawilgoceń i korozji na tynkach cokołu budynku w PT Siemiatyczach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128193/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0100-OP.261.3.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „Likwidacja pęknięć na elewacji i malowanie elewacji budynku wraz z likwidacją przyczyn zawilgocenia i korozji ścian wewnętrznych i zewnętrznych budynku położonego przy ul. Pałacowej 23 w Siemiatyczach wraz z zagospodarowaniem terenu”.
2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w:
1) Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 6 i 7 do SWZ,
2) Projekcie architektoniczno- budowlanym stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ,
3) Projekt wykonawczym w zakresie instalacji elektrycznych stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ,
4) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik nr 10 i 11 do SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje również:
1) wykonanie prac remontowych będących następstwem uszkodzeń spowodowanych podczas realizacji przedmiotu zamówienia,
2) wykonanie prób i badań, w tym badań rezystancji obwodów elektrycznych.
4. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy w celu określenia zakresu robót
i standardu jakościowo - technicznego ich wykonania.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w V SWZ i załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
44212310-5 - Rusztowania
44411000-4 - Wyroby sanitarne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262522-6 - Roboty murarskie
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45410000-4 - Tynkowanie
45422100-2 - Stolarka drewniana
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432112-2 - Kładzenie nawierzchni
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do art. 260 ust. 2 Pzp Zamawiający informuje o unieważnieniu ww. postępowania o udzielenie zamówienia.Uzasadnienie faktyczne:
W terminie składnia ofert, tj. do dnia 11.08.2021 r. do godz. 11.00, za pomocą Portalu SmartPZP nie wpłynęła żadna oferta
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
| 2021-08-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Licencja oprogramowania do analiz wpływu ruchu drogowego w ramach projektu "PB 5.0 - dostosowanie oferty dydaktycznej PB do potrzeb nowoczesnej gospodarki oraz zielonej i cyfrowej transformacji"
- Zakup wraz z dostawą dronów z oprzyrządowaniem i oprogramowaniem; Nr sprawy: ZK-DZP.262.99.2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 52 im. dr Ireny Białówny w Białymstoku
- Realizacja szkoleń na rzecz Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku w ramach projektu "Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej w województwie podlaskim"
- Kompleksowa organizacja i obsługa konferencji inaugurującej projekt
- Dostawa wyposażenia teleinformatycznego
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku komunalnego położonego przy ul. Narutowicza 2/4 w Poddębicach na lokale mieszkaniowe i socjalne oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej miasta Poddębice.
- Remont pokrycia dachowego na budynkach JRG I w Katowicach - Szopienicach
- Budowa żłobka pod nazwą "Żłobek Miejski Pszczółki Mai" w Janikowie
- Wykonanie zadania pn. "Konserwacja i odnawianie znaków pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na ulicach miasta Skierniewice"
- Przebudowa ulicy Staffa w Kieźlinach
- Budowa i remont infrastruktury przystankowej dla transportu publicznego na terenie Gminy Dąbrowa Tarnowska
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





