eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostosowanie łazienek na parterze budynku oraz budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół im. J. Śniadeckiego w Pionkach w ramach zad inwestycyjnego



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie łazienek na parterze budynku oraz budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół im. J. Śniadeckiego w Pionkach w ramach zad inwestycyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Mazowieckiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@spradom.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spradom.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie łazienek na parterze budynku oraz budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół im. J. Śniadeckiego w Pionkach w ramach zad inwestycyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55327ebd-a464-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146690

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007123/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Dostosowanie łazienek na parterze budynku oraz budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół im. J. Śniadeckiego w Pionkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086891/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.272.27.2022.KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostosowanie łazienek na parterze budynku oraz budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych
przy sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół im. J. Śniadeckiego w Pionkach realizowany w
ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego ze środków Państwowego Funduszu
Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) w ramach projektu „Programu wyrównywania
różnic między regionami III” w obszarze B, D
Zamawiający żąda zgodnie z art. 100 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2021r., poz. 1129 z późn. zm.) oraz w związku z art. 4 ust. 3 i art. 6 ustawy
z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz.
U. z 2020r., poz., 1062) aby Przedmiot Umowy był przystosowany dla osób niepełnosprawnych
w następujący sposób:
1. Krawężniki przy podjeździe oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych powinny być
dostosowane dla osób z niepełnosprawnością;
2. Łazienki – płyty gresowe – antypoślizgowe gr. 8 mm na kleju elastycznym.
Montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych w łazienkach i kabinie natryskowej.
Montaż uchwytów i siedziska dla osób niepełnosprawnych w kabinie natryskowej.
3. Balustrada – barierka – wzdłuż podjazdu oraz wzdłuż zewnętrznych krawędzi schodów należy
wykonać balustradę o konstrukcji stalowej malowanej proszkowo lub ze stali nierdzewnej.
Balustrada przy podjeździe musi posiadać dwa pochwyty na różnych wysokościach.
4. Uchwyty dla osób niepełnosprawnych – w łazienkach należy zamontować uchwyty dla osób
niepełnosprawnych, w kabinie natryskowej należy zamontować siedzisko dla osób
niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art. 255 pkt 3 Ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie, ponieważ kwota najkorzystniejszej oferty przewyższyła wartość, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a wyasygnowanie środków na poziomie oferty, która uplasowała się jako najkorzystniejsza nie jest możliwe.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu oferty zostały złożone przez następujących Wykonawców:
1. Zakład Budowlano-Usługowo-Handlowy Jerzy Michalski, Skłodowskiej 17a/10,
26-600 Radom z zaoferowaną ceną 246 000,00 zł, okresem gwarancji 84 miesiące otrzymując cena
60,00 pkt, gwarancja 40,00% łącznie 100,00 pkt.
2. Dro-Mar Marcin Dróżdż , Próżna 5/25, 00-107 Warszawa z zaoferowaną ceną 288 435,00 zł oraz okresem gwarancji 84 miesiące oferta odrzucona, otrzymując cena 51,17 pkt, gwarancja 40,00% łącznie 91,17 pkt.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.