Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00092101/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stacji uzdatniania wody w m. Czarne wraz z rozbudową sieci i urządzeń wodociągowych zapewniających stałą dostawę wody dla mieszkańców Gminy Filipów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Filipów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670875
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Garbaska 2
1.5.2.) Miejscowość: Filipów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-424
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875696081
1.5.8.) Numer faksu: 875696081
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filipow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: filipow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://filipow.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa stacji uzdatniania wody w m. Czarne wraz z rozbudową sieci i urządzeń wodociągowych zapewniających stałą dostawę wody dla mieszkańców Gminy Filipów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0e85424-a79e-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146679
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017859/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Czarne.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092101/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.7011.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4169760,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa w systemie „zaprojektuj i wybuduj” stacji uzdatniania wody w m. Czarne wraz z rozbudową sieci i urządzeń wodociągowych zapewniających stałą dostawę wody dla mieszkańców Gminy Filipów.
Część 1.
Budowa stacji uzdatniania wody na dz. nr 349/1, 349/2, 349/3, 349/4, 350/3, 350/5, 350/7, 350/8, 350/9, 350/10, 350/12, 350/13, 352, Jedn. ewid. 201202_2, obręb nr 0003 Czarne.
1) Zakres robót części geologicznej obejmuje budowę 2 studni głębinowych o głębokości ok. 120,0m każda, wraz z kompletną dokumentacją projektową i powykonawczą.
2) Zakres robót części budowlanej obejmuje:
- deniwelacja terenu wraz z jego rekultywacją po eksploatacji kopalin – wyrobisko żwirowe,
- budowę parterowego, niepodpiwniczonego budynku technologicznego,
- budowę fundamentu zbiorników retencyjnych wraz z komorą zasuw,
- rozbiórkę istniejącego budynku technologicznego, podziemnego zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej oraz sieci i instalacji podziemnych wyłączonych z eksploatacji,
- zagospodarowanie terenu.
3) Zakres robót części sanitarnej obejmuje:
- budowę zewnętrznych i wewnętrznych instalacji technologicznych, wod-kan, wentylacyjnych i grzewczych,
- montaż dwóch stalowych nadziemnych zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej,
- montaż pomp głębinowych, pionów tłocznych oraz nadziemnych obudów studni dla 3 studni,
- przebudowę sieci wodociągowej na terenie ujęcia,
- montaż układu uzdatniania wody wraz z monitoringiem,
- budowę zbiornika retencyjno-infiltracyjnego wraz z przelewem awaryjnym.
4) Zakres robót części elektrycznej obejmuje:
- wyniesienie złącza kablowo pomiarowego do ogrodzenia działki wraz ze zmianą mocy zamówionej do wielkości projektowanej,
- budowę zewnętrznych i wewnętrznych instalacji elektrycznych zasilających, sterowniczych i oświetleniowych,
- budowę instalacji odgromowych, wyrównawczych,
- montaż stacjonarnego zespołu prądotwórczego wpiętego w monitoring technologii suw,
- budowę instalacji fotowoltaicznej.
Część 2.
1) Budowa sieci wodociągowej Wólka o długości ok. 1 350m z rur PE100RC DN110 SDR17.
2) Budowa sieci wodociągowej w ul. Garbarskiej w Filipowie o długości ok. 450m z rur PE100RC DN110 SDR17.
3) Przebudowa:
- węzła wodociągowego – 5kpl.
- komory reduktora ciśnienia – 1kpl.
4) Koncepcja zwodociągowania gminy Filipów wykonana na podstawie inwentaryzacji sieci oraz obliczeń hydraulicznych z uwzględnieniem wszystkich ujęć na terenie gminy Filipów. Koncepcja powinna wskazać najbardziej korzystny wariant zasilania sieci wodociągowych, a wykonawca na jej podstawie po realizacji zadania wykona ich regulację. Ponadto koncepcja powinna zawierać informacje na temat sposobu optymalizacji pracy sieci ze wskazaniem na ewentualny zakres i koszt jej rozbudowy.
2. Zamawiający podzielił realizacje zamówienia na etapy:
ETAP I – Wykonanie dokumentacji projektowej.
ETAP II – Realizacja robót budowlanych.
3. Zamówienie polega na:
a) opracowaniu dokumentacji projektowej
wraz z uzyskaniem niezbędnych materiałów (opinii, uzgodnień, map, zezwoleń, badań, operatów wodno-prawny, pozwoleń na roboty geologiczne, badań wody) oraz przygotowaniu materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania pozwolenia na budowę, w imieniu i na rzecz Zamawiającego oraz uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego w oparciu o STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa.
*Dopuszcza się również inną formę, np. zgłoszenie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i jego akceptacji.
b) wykonaniu robót budowlanych
na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa.
c) sprawowaniu nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych do dnia upływu rękojmi za wady robót budowlanych.
4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym (dalej "PFU") stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. Wykonawca musi mieć świadomość, że rodzaje robót opisane w PFU są orientacyjne i poglądowe i mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej (wynikającej z uzyskanych decyzji, opinii i uzgodnień oraz zastosowanych rozwiązań projektowych).
Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy
i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.
5. Wymagania techniczne są wartościami, które Wykonawca powinien spełnić z zastrzeżeniem,
że zaprojektowane i wybudowane elementy powinny odpowiadać wymaganiom wynikającym
z ich usytuowania i przeznaczenia w szczególności powinny być dostosowane do wymagań dotyczących zaopatrzenia w wodę oraz istniejących warunków terenowych. Na każde odstępstwo
od wymienionych w PFU wymagań Wykonawca musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy takiego uzgodnienia.
6. Zmiany ilości lub parametrów, zawarte w opisie ogólnym Zamówienia, jakie mogą wystąpić w trakcie opracowania projektu oraz jakie wynikną z optymalizacji przyjętych rozwiązań nie będą powodowały zmiany wynagrodzenia Wykonawcy oraz nie mogą wpłynąć na przedłużenie czasu ukończenia przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac w sposób gwarantujący możliwość bieżącej eksploatacji całego obiektu i zapewnienia ciągłych dostaw wody. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowego działania istniejącej stacji uzdatniania wody objętej zamówieniem od momentu przekazania placu budowy. Dotyczy to wszelkich usterek i awarii zależnych i niezależnych od Wykonawcy. SUW Czarne to czynny obiekt, który zapewnia dostawę wody na cele bytowe dla mieszkańców gminy Filipów.
8. Wykonanie i umieszczenie w miejscu realizacji inwestycji tablicy pamiątkowej o finansowaniu operacji ze środków Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz innych tablic i tabliczek informacyjnych wymaganych dla ujęć wodnych i stacji uzdatniania wody (oznaczenie pomieszczeń i urządzeń).
9. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane wynosi 48 miesięcy.
10. Stosownie do treści art. 100 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
11. Na postawie art. 310 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania
w przypadku nie przyznania środków na dofinansowanie zamówienia z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71351910-5 - Usługi geologiczne
71354000-4 - Usługi sporządzania map
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5799999,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5799999,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5799999,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP "PALWOD" EXPORT-IMPORT Ryszard Pawlukanis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471003255
7.3.3) Ulica: Suwalska 16
7.3.4) Miejscowość: Gołdap
7.3.5) Kod pocztowy: 19-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5799999,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI FILIPÓW
więcej: przetargi FILIPÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16.
- Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Miasta Zielonka
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych 326101_1.0055 i 326101_1.0056 położonych w jednostce ewidencyjnej Miasto Koszalin 326101_1
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Wykonanie instalacji pomp ciepła na obiekcie Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.