eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup sprzętu pożarniczego na zaopatrzenie Wojskowych Straży Pożarniczych oraz wyposażenia obiektów w obszarze działania SZI



Ogłoszenie z dnia 2021-08-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146620 z dnia 2021-08-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu pożarniczego na zaopatrzenie Wojskowych Straży Pożarniczych oraz wyposażenia obiektów w obszarze działania SZI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Zarząd Infrastruktury

1.3.) Oddział zamawiającego: SZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013058050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 97

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 261849328

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp.szi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szi.ron.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/szi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Organizacyjna MON

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu pożarniczego na zaopatrzenie Wojskowych Straży Pożarniczych oraz wyposażenia obiektów w obszarze działania SZI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d415cff-da4a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146620

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101669/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 34/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 278048,78 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup gaśnic i węży pożarniczych

4.5.3.) Główny kod CPV: 35111300-8 - Gaśnice

4.5.5.) Wartość części: 69918,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup Środków pianotwórczych i innych

Zamówienie podstawowe:

1. Środek pianotwórczy syntetyczny 3 % AFFF, CPV 24951220-3 2000 l;
2. Środek pianotwórczy syntetyczny 3 % , CPV 24951220-3 1600 l;
3. Sorbent sypki CPV 24950000-8 1500 kg;
4. Preparat penetrująco-odtłuszczający CPV 24950000-8 500 l.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24951220-3 - Środki gaśnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 78048,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie podstawowe obejmuje zakup:

1. Hełm strażacki CPV 35000000-4 szt. 40;
2. Latarka strażacka na hełm CPV 35000000-4 szt. 40;
3. Uchwyt do latarek z poz. 2 do hełmu z poz. 1 CPV 35000000-4 kpl. 40;
4. Zasysacz liniowy Z-8 CPV 35110000-8 szt. 4;
5. Latarka kątowa ładowalna CPV 35110000-8 szt. 16;
6. Latarka akumulatorowa wielofunkcyjna LED CPV 35110000-8 szt. 8;
7. Tłumica CPV 35110000-8 szt. 40;
8. Rękawice do działań technicznych CPV 35110000-8 para 20;
9. Pilarka spalinowa łańcuchowa do drewna CPV 35110000-8 szt. 3;
10. Prądownica 52 Turbo CPV 35110000-8 szt. 8;
11. Prądownica turbo 25 CPV 35110000-8 szt. 8;
12. Linka strażacka 20 m CPV 35110000-8 szt. 15;
13. Podpinka CPV 35110000-8 szt. 25;
14. Kombinezon do szerszeni CPV 35110000-8 kpl.. 6;
15. Rękawice lateksowe CPV 35110000-8 op. 20;
16. Łańcuch od piły spalinowej CPV 35110000-8 szt. 16;
17. Prowadnica do piły łańcuchowej CPV 35110000-8 szt. 8;
18. Tarcza tnąca do betonu CPV 35110000-8 szt. 10;
19. Tarcza tnąca do stali CPV 35110000-8 szt. 20,
20. Tarcza tnąca (diamentowa) do materiałów wielowarstwowych
(ratownicza) CPV 35110000-8 szt. 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny

4.5.5.) Wartość części: 130081,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82938,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82938,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82938,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Usługowo-Handlowe SUPRON3 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482224948

7.3.3) Ulica: ul.Sadownicza 6

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82938,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-02

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58179,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58179,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58179,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KADIMEX SP Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182082411

7.3.3) Ulica: Wólczyńska 290

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-919

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58179,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-16

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta firmy KADIMEX Sp z o.o. została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit b) ustawy PZP
Oferta Przedsiębiorstwa specjalistycznego SPRZĘT POŻ Irena Krzysztof i Zając Sp. j. odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 14) ustawy Pzp

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126322,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157895,10 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

DLA CZĘŚCI I
WARTOŚĆ BRUTTO UMOWY: 146628,30 zł
Wartość brutto zamówienia objętego prawem opcji 63689,40 zł
Termin realizacji ewentualnej dostawy dla zamówienia z prawa opcji nie później niż do 14.12.2021 r.
DLA CZĘŚCI II
WARTOŚĆ BRUTTO UMOWY: 104205,60 zł
Wartość brutto zamówienia objętego prawem opcji 46026,60 zł
Termin realizacji ewentualnej dostawy dla zamówienia z prawa opcji nie później niż do 14.12.2021 r.
2021-08-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.