eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Budowa ścieżki pieszo-rowerowej od ul. Kopernika do dworca PKP w Iławie oraz doświetlenie przejścia dla pieszych przy ul. Piaskowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżki pieszo-rowerowej od ul. Kopernika do dworca PKP w Iławie oraz doświetlenie przejścia dla pieszych przy ul. Piaskowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA IŁAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 13

1.5.2.) Miejscowość: Iława

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umilawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umilawa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umilawa.logintrade.net/zapytania_email,115696,8d26a0957b9dc0ad4a84976b1052b579.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ścieżki pieszo-rowerowej od ul. Kopernika do dworca PKP w Iławie oraz doświetlenie przejścia dla pieszych przy ul. Piaskowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90af14dd-9caa-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146594

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041149/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa ścieżki pieszo - rowerowej oraz doświadczenia przejścia dla pieszych w ramach zadania pn. Zrównoważony rozwój komunikacji publicznej w Iławie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa: Efektywność energetyczna RPWM.04.00.00, Działanie: RPWM.04.04.00 Zrównoważony transport miejski, Poddziałanie: RPWM.04.04.04 Infrastruktura transportu publicznego (Niskoemisyjny transport miejski)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00060973

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2393987,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Budowa ścieżki pieszo-rowerowej od ul. Kopernika do dworca PKP w Iławie – część kwalifikowalna i monitoring
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ścieżki rowerowej od ul. Kopernika do dworca PKP z odgałęzieniem do skrzyżowania ul. Sobieskiego i Andersa. W ramach zadania poza ścieżką rowerową do realizacji jest chodnik, schody terenowe, przebudowa parkingu. W ramach zadania do wykonania pozostaje infrastruktura techniczna: budowa oświetlenia oraz monitoring.
Wykonawca zobowiązany jest do wykupu drewna pozyskanego z wycinki. Zmawiający dokona szacunku drewna na podstawie wyciętych drzew (dotyczy drzew wymagających uzyskania zezwolenia), a Wykonawca zakupi drewno zgodnie z wyceną. Koszt wykupu drewna należy uwzględnić w ofercie.
Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną budowy obiektu oraz wykona geodezyjną inwentaryzację powykonawcza.
Wykonana dokumentacje powykonawczą (2 egz. w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na płycie CD, w formacie PDF).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.5.5.) Wartość części: 1869859,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Budowa ścieżki pieszo-rowerowej od ul. Kopernika do dworca PKP w Iławie – część niekwalifikowalna
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie alejek spacerowych, siłowni plenerowej, placu zabaw oraz zagospodarowaniu obiektami małej architektury i zielenią.
Dodatkowo należy wykonać ogrodzenie przy istniejącym boisku o dł. ok. 45 m o wys. do 2,20. Konstrukcja stalowa ocynkowana; słupy o profilu 80x80 mm. Wypełnienie z siatki polipropylenowej bezwęzłowej, rozciągniętej na stalowych linkach, oczka 10x10 cm gr. Splotu 5 mm. Słupy osadzone na fundamentach betonowych. Kolor siatki i słupków zielony RAL 6005. Lokalizacja zgodnie z załączonym rysunkiem.
Wykonawca przed zgłoszeniem odbioru zobowiązany jest do przeprowadzenia kontroli pomontażowej dla placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej potwierdzającej wykonanie montażu urządzeń zgodnie z normą oraz do wyników tej kontroli winny być dołączone certyfikat z inspekcji, protokół z rejestracji i dziennik kontroli.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

4.5.5.) Wartość części: 508081,46 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 Budowa doświetlenie przejścia dla pieszych przy ul. Piaskowej
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie doświetlenia przejścia w obrębie ul. Piaskowej zgodnie z załączoną dokumentacją.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 16046,53 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2724316,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2793873,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2724316,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Budowlane Produkcyjne i Handlowe KOMBUD sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7440004365

7.3.3) Ulica: Usługowa 3

7.3.4) Miejscowość: Iława

7.3.5) Kod pocztowy: 14-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Bruk - Dróg Piotr Kruk - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych i części robót drogowych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2724316,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 14.02.2023r. Zamawiający, podczas sesji otwarcia ofert powziął informację o braku ofert na realizację części 2 zamówienia pn. Budowę ścieżki pieszo – rowerowej od ul. Kopernika do dworca PKP w Iławie oraz doświetlenie przejścia dla pieszych przy ul. Piaskowej w ramach projektu pn. „Zrównoważony rozwój komunikacji publicznej w Iławie”, stanowiącego przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy pzp, stanowiącego o tym, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19434,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektrojac Zakład Usług Elektrotechnicznych Jacek Rzepka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441050315

7.3.3) Ulica: Starzykowo 11/1

7.3.4) Miejscowość: Ząbrowo

7.3.5) Kod pocztowy: 14-241

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15990,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.