Ogłoszenie z dnia 2021-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00097139/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146503 z dnia 2021-08-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia osiedla Przy Lesie w Słupsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 73
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 8410091
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia osiedla Przy Lesie w Słupsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26fd1c14-d805-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001554/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa oświetlenia na osiedlu Przy Lesie w Słupsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097139/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.21.2021.ZP5
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 415268,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia osiedla Przy Lesie w Słupsku w ramach zadania inwestycyjnego Rozbudowa dróg i oświetlenia na osiedlu Owocowa i Przy Lesie w Słupsku.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę nowego oświetlenia drogowego z oprawami typu LED na stalowych słupach oświetleniowych drogowych osiedla Przy Lesie w Słupsku – tj. ulic: Chabrowa, Fiołkowa, Klonowa (skrzyżowanie), Lawendowa, łącznik między ul. Klonową a Lawendową, Makowa.
3. Zakres budowanego oświetlenia drogowego obejmuje w szczególności:
1) roboty przygotowawcze (pomiarowe i rozbiórkowe),
2) wykonanie robót ziemnych,
3) ułożenie kablowej sieci oświetleniowej w wykopach,
4) posadowienie 57 latarni drogowych z oprawami LED zawieszonych na stalowych słupach o wysokości 7,0m i 5,0m z wysięgnikami 1,0m,
5) posadowienie i montaż szafki oświetleniowej wraz z osprzętem i montażem kabla zasilającego ze złącza do projektowanej szafki oświetleniowej,
6) wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach,
7) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
8) opracowanie z zatwierdzeniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
4. UWAGA!
1) do wyceny należy przyjąć słupy stalowe cylindryczne stożkowe bez szwu okrągłe o wysokości 5 m i 7 m z wysięgnikiem,
2) należy stosować oprawy, których system sterowania zgodny jest z użytkowanym przez ZIM w Słupsku systemem sterowania Reva Siled – SILED CMS. Przed odbiorem Zamawiający przeprowadzi test funkcjonalności sterowania nowymi oprawami w zakresie funkcji określonych w punkcie 7 Projektu Wykonawczego – Podstawowe funkcje systemu, w szczególności w zakresie ewidencjonowania, monitorowania, alarmowania, sterowania oraz konfigurowania.
5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany za pomocą dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do SWZ.
6. Materiały rozbiórkowe nadające się do powtórnego użycia są własnością Zamawiającego. Zgodnie z decyzją Przedstawiciela Zamawiającego materiały zakwalifikowane do ponownego zastosowania będą przewiezione na plac składowy w siedzibie ZIM w Słupsku przy ul. Przemysłowej 73. Z czynności kwalifikacji materiałów każdorazowo Wykonawca i Przedstawiciel Zamawiającego sporządzą pisemny protokół. Koszty przewozu materiału Wykonawca winien uwzględnić w ofercie. Materiał rozbiórkowy nie nadający się do powtórnego użycia Wykonawca zutylizuje na własny koszt bez możliwości ponownego jego użycia.
7. W przypadku rozbieżności między SST a projektem Wykonawczym, dokumentem nadrzędnym jest Projekt Budowlano – Wykonawczy.
8. Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, posiada pozwolenie na budowę przedmiotowej inwestycji.
9. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi, zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
10. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem Budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
11. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne.
12. W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich zastosowaniem musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego.
13. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego tych robót. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryterium oceny ofert i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ.
14. Zamawiający wymaga co najmniej 10 letniej gwarancji producenta na zainstalowane oprawy oświetleniowe oraz słupy stalowe z wysięgnikami.
15. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót.
16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa pn. Budowa oświetlenia drogowego osiedla Przy Lesie w Słupsku, stanowiąca jedność pod względem formalno-prawnym. Zadanie realizowane będzie w ramach zadania budżetowego „Rozbudowa dróg i oświetlenia na osiedlu Owocowa i Przy Lesie w Słupsku” realizowanego przez ZIM w Słupsku. Zamawiający dokonał podziału tego zadania na części obejmujące roboty branży elektrycznej oraz branży drogowej. Rezygnacja z dalszego podziału na części wynika z faktu, że realizowane będą roboty jednej branży stanowiące całość funkcjonalną i dokonanie podziału utrudniłoby koordynację prac przyczyniając się do zwiększenia kosztu oraz wydłużenia czasu realizacji inwestycji. Brak podziału poszczególnych z nich nie ograniczy możliwości ubiegania się o zamówienie małym i średnim przedsiębiorstwom, tym samym nie naruszy konkurencji. W bieżącym roku budżetowym planowana jest realizacja robót branży elektrycznej. Roboty branży drogowej są na etapie projektowania.
17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
18. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
19. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 425881,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 571333,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 425881,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Energetycznych ARinstal Andrzej Rabko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 839-28-97-353
7.3.3) Ulica: ul. Tuwima 22A
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "CENTRUM" ANDRZEJ RABKO
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "CENTRUM" ANDRZEJ RABKO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 425881,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-08-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa nożyków do sterylnego łącznia drenów do zgrzewarek TSCD II będące na wyposażeniu Zamawiającego na okres 12 miesięcy do RCKiK w Słupsku.
- Remont hali sportowej w Zespole Szkół "Elektryk" - II etap - branża elektryczna i teletechniczna - II postępowanie
- Przygotowywanie i dowożenie posiłków dzieciom do Przedszkola Gminnego "Bajka" w Jezierzycach, Filii Przedszkola Gminnego "Bajka" i oddziału żłobkowego w Siemianicach w roku szkolnym 2025/2026.
- Dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
- Roboty budowlane w przychodniach SPMZOZ w Słupsku
- Dostawa urządzenia sprzątającego wielofunkcyjnego w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania z wymianą tablic rozdzielczych elektroenergetycznych w Zespole Szkół Handlowych w Poznaniu
- Budowa dróg gminnych - ul. Atletycznej i ul. Wioślarskiej w Grodzisku Wielkopolskim
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
- Rozbudowa sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Kroblice, Adamczowice gmina Klimontów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.