eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lniano"Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Lniano w miejscowości Lniano wraz z zakupem sprzętu specjalistycznego do obsługi sieci kanalizacyjnej i stacji zlewnej odbioru ścieków komunalnych."



Ogłoszenie z dnia 2025-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Lniano w miejscowości Lniano wraz z zakupem sprzętu specjalistycznego do obsługi sieci kanalizacyjnej i stacji zlewnej odbioru ścieków komunalnych.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lniano

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351021

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wyzwolenia 7

1.5.2.) Miejscowość: Lniano

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-141

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lniano.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lniano.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Lniano w miejscowości Lniano wraz z zakupem sprzętu specjalistycznego do obsługi sieci kanalizacyjnej i stacji zlewnej odbioru ścieków komunalnych.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f1e478b-4ee7-4008-a871-dca8840c62ed

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146492

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048997/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Lniano w miejscowości Lniano wraz z zakupem sprzętu specjalistycznego do obsługi sieci kanalizacyjnej i stacji zlewnej odbioru ścieków komunalnych”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1077370

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzieleniu zamówienia,w tym składania ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą , z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Ofertę, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt,rtf,.pdf,.doc,. docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1077370

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8) Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB. natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ze względu na ograniczoną ilość znaków w niniejszej sekcji ogłoszenia informacje dotyczące RODO znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia . SWZ dostępne pod adresem postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/1077370

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GŚiZP.271.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, 1 szt. przepompowni ścieków, połączenie wybudowanych systemów z istniejącym uzbrojeniem w miejscowości Lniano, wraz z do-stawą sprzętu specjalistycznego do udrażniania sieci kanalizacyjnej i stacji zlewnej odbioru ścieków komunal-nych.

4. Przedmiot zamówienia w zakresie budowy kanalizacji obejmuje w szczególności:

1) Instalacje zewnętrzne kanalizacja sanitarna grawitacyjna:
- Roboty ziemne związane z ułożeniem kanałów i montażem studzienek,
- Kanały z rur PVC-U SN8 o śr. 200x5,9 mm o długości 488,00 m,
- Studnie z kręgów żelbetonowych o śr. 1200 mm – odwodnienie,
- Studzienki kanalizacyjne systemowe PP o śr. 600 mm
- Studzienki kanalizacyjne systemowe PP o śr. 1000 mm.

2) Przepompownia ścieków PS:
- Roboty ziemne związane z montażem przepompowni,
- Przepompownia ścieków dn 1500 mm z pompami zatapialnymi.

3) Zagospodarowanie terenu – utwardzenie nawierzchni przy przepompowni ścieków.

4) Ogrodzenie terenu przepompowni ścieków.
- Ogrodzenie z siatki, brama wjazdowa szer. 3,5 m.

5) Instalacja zewnętrzna tłoczna:
- Roboty ziemne związane z ułożeniem kanałów i montażem studzienek,
- Montaż rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD) o śr. zewnętrznej 90 mm
o długości 194,5 m,
- Studnia rozprężna.

5. Opis przedmiotu zamówienia dotyczący dostawy urządzeń obejmuje:
1) Wysokociśnieniowe urządzenie do hydrodynamicznego czyszczenia kanalizacji na przyczepie jed-noosiowej stanowiącej zintegrowaną część, a do jej transportu wymagane jest jedynie posiadanie pra-wa jazdy kat. B. Napęd - silnik benzynowy 23 KM, ciśnienie robocze150 bar, wydajność wody 50 l/min, orientacyjny zakres stosowania dla rur do 300 mm średnicy. Zbiornik na wodę o pojemności 400 litrów. Bęben roboczy wykonany ze stali nierdzewnej o napędzie hydraulicznym wyposażony w wąż wysokociśnieniowy DN 13 mm – ½” o długości 60 m. Bęben roboczy wyposażony dodatkowo w ręczną prowadnicę ułatwiającą układanie węża wysokociśnieniowego na bębnie. Panel sterowania wy-posażony w wyłącznik bezpieczeństwa, gniazdo 12V, regulację obrotów silnika, dźwignię zwijanie i nawijanie węża, regulator prędkości zwijania i nawijania węża, regulator ciśnienia, manometr, licznik motogodzin. Urządzenie wyposażone w głowicę standardowa z otworem do przodu (z pilotem), głowi-cę standardową bez otworu (ślepa), pistolet ciśnieniowy z lancą.

2) Kontenerowa automatyczna stacja zlewna ścieków komunalnych
Stacja zlewna musi spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 4 sierpnia 2023 w sprawie warunków wprowadzania nieczystości ciekłych do stacji zlewnych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1716);
Minimalne wymogi, które musi spełniać stacja zlewna:
 zapewnić bezobsługowe przyjmowanie ścieków dowożonych wozami asenizacyjnymi;
 zapewnić identyfikację dostawcy (umożliwienie odbioru ścieków tylko od zarejestrowanych dostawców);
 zapewnić możliwość prowadzenia rejestru (minimum miejsce wytwarzania ścieków i rodzaj ścieków);
 umożliwić prowadzenie pomiarów ilościowych i jakościowych (min. pH, temperatura);
 umożliwić ustawienia maksymalnej dobowej ilości przyjmowanych ścieków;
 generować potwierdzenie odbioru ścieków (np. wydruk);
 być wyposażona w komunikację GPRS lub Wi-fi umożliwiającą zbierania danych na odle-głość i podgląd pracy stacji zlewnej;
 być wyposażona w panel sterujący umożliwiający wprowadzanie danych i ich przechowywa-nie dla min. 100 000 dostaw, dodatkowo możliwość zapisywania danych np. poprzez port USB lub kartę pamięci;
 posiadać zasilanie awaryjne, np. UPS;
 przepustowość ok. 100m3/h;
 pobór mocy max 4,5 kW;
 kontener powinien być wykonany ze stali nierdzewnej z izolacją termiczną zapewniającą ochronę przed przemarzaniem w warunkach odpowiednich dla klimatu w północnej Polsce, (możliwość wyposażenia w grzejnik elektryczny);
 wymiary max. 2000 x 1000 x 2500 mm.

Szczegółowy zakres przedmiotu Zamówienia SWZ i załączniki do SWZ dostępne pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1077370

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

42912350-0 - Urządzenia zakładu oczyszczania

42997200-3 - Maszyny do czyszczenia wewnętrznej powierzchni rurociągów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, które zostały określone przez Zamawiającego.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:


a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:


─ kierownik budowy – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowla-nymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wydane na podstawie aktu-alnie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. u. z 2024 r., poz. 725 ze. zm.) lub inne, odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Zamawiający dopuszcza upraw-nienia wydane za granicą, zgodnie z przepisami o uznawaniu kwalifikacji zawodowych.
b) w branży sanitarnej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej.


3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wy-konawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymaga-ne.
Informacje dotyczące warunków udziału w postępowaniu znajdują się w SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz robót budowlanych polegających na wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej w branży sanitarnej w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z załączonymi dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez pod-miot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej sa-mej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i kon-sumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę czę-ściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygoto-wanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej ;
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia-łalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

kosztorys ofertowy, harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

kosztorys ofertowy, harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca składa zobowiązanie zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 14 000,00 zł

(słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100);

2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

1) pieniądzu;

2) gwarancjach bankowych;

3) gwarancjach ubezpieczeniowych;

4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia

9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2025 r. poz. 98).

5. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym Osie O/Lniano
nr 19 8169 1016 0005 2689 2000 0040 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”.

UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.

6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub
poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:

1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez

Wykonawcę określone w ustawie Pzp.

2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wa-dium;

3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;

4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);

5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;

6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Lniano, ul. Wyzwolenia 7, 86 – 141 Lniano

7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Za-mawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z ty-tułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegają-cych się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);

7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma
wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w
przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp, zostanie odrzucona.

8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomoc-nictwo powinno być załączone do oferty.

3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak pod-staw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postepowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonaw-ców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze względu na ograniczoną ilość znaków w niniejszej sekcji ogłoszenia informacje dotyczące rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia - Załącznik Nr 4 do SWZ Projektowane postanowienia umowy § 16, dostępne pod adresem postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/1077370

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1077370

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-31 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.