eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rząska › Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla potrzeb 35 WOG oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 6/MED/21



Ogłoszenie z dnia 2021-08-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146303 z dnia 2021-08-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla potrzeb 35 WOG oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 6/MED/21

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121506645

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Rząska

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-199

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 35wog.szp1@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 35wog.wp.mil.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/35wog/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla potrzeb 35 WOG oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 6/MED/21

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-526e174e-b890-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146303

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015178/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Część 1: produkty farmaceutyczne

1.2.3 Część 2: materiały medyczne

1.2.4 Część 3: wyposażenie medyczne

1.2.5 Część 4: IPMED - torba

1.2.6 Część 5: IPMED - wyposażenie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059843/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 6/MED/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 316110,16 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia części nr 1 jest dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych.
Produkty farmaceutyczne, materiały medyczne, drobny sprzęt oraz wyposażenie określone w Formularzu cenowym muszą spełniać wymagania jakościowe określone w polskich normach jak również normy Unii Europejskiej oraz być dopuszczone do obrotu na jej terenie. Minimalne terminy ważności dostarczonych produktów nie mogą być krótsze niż wskazane w Formularzu cenowym. Okres ważności Towaru rozpoczyna się w dniu jego odbioru przez Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał produkty farmaceutyczne, materiały medyczne, drobny sprzęt oraz wyposażenie do 35 WOG Kraków na własny koszt i własnym transportem w terminie wskazanym w druku oferta. Termin dostawy będzie liczony od dnia pisemnego zgłoszenia zamówienia (fax, e-mail) przez Zamawiającego.

Zamawiający dopuszcza w części 1 postepowania możliwość zaoferowania produktów równoważnych (zamienników) w poz. 1-13; 15-18; 21-42; 48; 52-55; 57-64; 68-72; 74-76; 78-81; 87-91; 98; 100-106;108; 116; 121-142. Aby produkt mógł być uznany za równoważny musi być produktem o tym samym składzie chemicznym, pojemności, drodze podania, stężeniu substancji czynnym, zastosowaniu oraz zakresie działania. W przypadku zaoferowania zamienników Oferent (Wykonawca) zobowiązany jest wskazać w Formularzu cenowym kol. 4 nazwę handlową zaoferowanego zamiennika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 159922,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia części nr 2 jest dostawa pozostałych materiałów medycznych
Produkty farmaceutyczne, materiały medyczne, drobny sprzęt oraz wyposażenie określone w Formularzu cenowym muszą spełniać wymagania jakościowe określone w polskich normach jak również normy Unii Europejskiej oraz być dopuszczone do obrotu na jej terenie. Minimalne terminy ważności dostarczonych produktów nie mogą być krótsze niż wskazane w Formularzu cenowym. Okres ważności Towaru rozpoczyna się w dniu jego odbioru przez Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał produkty farmaceutyczne, materiały medyczne, drobny sprzęt oraz wyposażenie do 35 WOG Kraków na własny koszt i własnym transportem w terminie wskazanym w druku oferta. Termin dostawy będzie liczony od dnia pisemnego zgłoszenia zamówienia (fax, e-mail) przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 68594,10 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia części nr 3 jest dostawa wyposażenia i sprzętu medycznego.
Produkty farmaceutyczne, materiały medyczne, drobny sprzęt oraz wyposażenie określone w Formularzu cenowym muszą spełniać wymagania jakościowe określone w polskich normach jak również normy Unii Europejskiej oraz być dopuszczone do obrotu na jej terenie. Minimalne terminy ważności dostarczonych produktów nie mogą być krótsze niż wskazane w Formularzu cenowym. Okres ważności Towaru rozpoczyna się w dniu jego odbioru przez Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał produkty farmaceutyczne, materiały medyczne, drobny sprzęt oraz wyposażenie do 35 WOG Kraków na własny koszt i własnym transportem w terminie wskazanym w druku oferta. Termin dostawy będzie liczony od dnia pisemnego zgłoszenia zamówienia (fax, e-mail) przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 30617,69 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia części nr 4 jest dostawa Indywidualnego Pakietu Medycznego.

Produkty farmaceutyczne, materiały medyczne, drobny sprzęt oraz wyposażenie określone
w Formularzu cenowym muszą spełniać wymagania jakościowe określone w polskich normach jak również normy Unii Europejskiej oraz być dopuszczone do obrotu na jej terenie. Minimalne terminy ważności dostarczonych produktów nie mogą być krótsze niż wskazane
w Formularzu cenowym. Okres ważności Towaru rozpoczyna się w dniu jego odbioru przez Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał produkty farmaceutyczne, materiały medyczne, drobny sprzęt oraz wyposażenie do 35 WOG Kraków na własny koszt i własnym transportem
w terminie wskazanym w druku oferta. Termin dostawy będzie liczony od dnia pisemnego zgłoszenia zamówienia (fax, e-mail) przez Zamawiającego.
Dla części nr 4 dodatkowe wymagania określone są w załączniku nr 8 do SWZ („Wymagania Taktyczno-Techniczne dla zestawu IPMed”)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141620-2 - Zestawy medyczne

4.5.5.) Wartość części: 56975,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115798,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115798,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115798,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solispharm Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132872111

7.3.3) Ulica: Stefana Starzyńskiego 10

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-459

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115798,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do Zamawiającego w terminie wskazanym w SWZ tj. do 11.06.2021 godz.10:00 w przedmiotowym postępowaniu na część nr 2 nie złożono żadnej oferty. Mając powyższe na uwadze Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129 j.t.) unieważnia w części nr 2 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla potrzeb 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu” – sygn. 6/MED/ 21

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22771,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22771,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22771,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZARMED Łukasz Czarnecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732331591

7.3.3) Ulica: Jabłoniowa 7

7.3.4) Miejscowość: Stróża

7.3.5) Kod pocztowy: 95-020

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22771,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129 j.t.) unieważnia w części nr 4 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla potrzeb 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu” – sygn. 6/MED/21

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość zamówienia oraz wartość części nr 1 -4 wyliczone są wraz z wartością prawa opcji, która wynosi: dla całego zamówienia: 105 370,06 zł netto, w tym:
część nr 1: 53 307,62 zł netto,
część nr 3: 10 205,90 netto.
2021-08-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.