eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Modernizacja i adaptacja historycznego obiektu Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej na potrzeby Wystawy Dziejów Miasta Nowy Dwór Mazowiecki i wykonanie wystawy



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i adaptacja historycznego obiektu Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej na potrzeby Wystawy Dziejów Miasta Nowy Dwór Mazowiecki i wykonanie wystawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA I POWIATOWA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000892895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@nowydwormaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.nowydwormaz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bibliotekanowydwormaz.naszbip.pl/przetargi/news/przetarg-2022-iii-postpowanie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


instytucja kultury

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i adaptacja historycznego obiektu Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej na potrzeby Wystawy Dziejów Miasta Nowy Dwór Mazowiecki i wykonanie wystawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e323a4e7-899c-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146197

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000906/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja i adaptacja historycznego obiektu Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej na potrzeby Wystawy Dziejów Miasta Nowy Dwór Mazowiecki i wykonanie wystawy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051997/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BIB.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Modernizacja i adaptacja historycznego obiektu Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej na potrzeby Wystawy Dziejów Miasta Nowy Dwór Mazowiecki i wykonanie wystawy”.
CPV – 45000000-7 – Roboty budowlane,
45300000-0 – Roboty instalacyjne w budynkach,
45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne,
45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne,
45331210-1 – Roboty wentylacyjne,

39154000-6 – Sprzęt wystawowy,
39133000-3 – Zestawy wystawowe,
32321200-1 – Urządzenia audiowizualne,
32322000-6 – Urządzenia multimedialne,
39150000-8 – Różne meble i wyposażenie,
37524100-8 – Gry edukacyjne,
32321300-2 – Materiały audiowizualne,
79930000-2 – Specjalne usługi projektowe,
72212000-4 – Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
79822500-7 – Usługi projektów graficznych,
92111250-9 – Produkcja filmów informacyjnych,
92100000-2 – Usługi kinematograficzne oraz wideo,
32353000-2 – Nagrania dźwiękowe,
79950000-8 – Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów.
2. Zakres prac:
• generalny remont pomieszczeń przeznaczonych na wystawę,
• roboty budowlane,
• roboty instalacyjne: instalacja elektryczna, teletechniczna, wentylacyjna, wodno – kanalizacyjna i sanitarna,
• wykonanie scenografii,
• dostarczenie mebli i wyposażenia,
• dostarczenie urządzeń multimedialnych wraz z oprogramowaniem, opracowanymi aplikacjami i wkładem multimedialnym przygotowanym na podstawie koncepcji,
• wykonanie stanowisk (w tym wypełnienie ich treścią) oraz uruchomienie wystawy,
• opracowanie treści i scenariuszy dla stanowisk interaktywnych oraz wydruków wraz z pozyskaniem materiałów źródłowych,
• instalacja i konfiguracja urządzeń multimedialnych,
• szkolenie z obsługi wystawy,
• zaprogramowania oświetlenia w systemie Dali,
• konfiguracja sieci LAN dla wystawy,
• nagrania lektorskie w dwóch językach dla audioprzewodników,
• wykonanie pętli indukcyjnej dla osób z dysfunkcją słuchu.
3. Stary budynek Biblioteki będący miejscem realizacji inwestycji wpisany jest do rejestru zabytków nieruchomych województwa mazowieckiego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32321200-1 - Urządzenia audiowizualne

32321300-2 - Materiały audiowizualne

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

32353000-2 - Nagrania dźwiękowe

37524100-8 - Gry edukacyjne

39133000-3 - Zestawy wystawowe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39154000-6 - Sprzęt wystawowy

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79930000-2 - Specjalne usługi projektowe

79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów

92100000-2 - Usługi kinematograficzne oraz wideo

92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1889000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1969230,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1889000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe OK-BUD Piotr Morawski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Eltim Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681491785

7.3.3) Ulica: Warszawska

7.3.4) Miejscowość: Nasielsk

7.3.5) Kod pocztowy: 05-190

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Bluebeacon Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Z siedzibą w Krakowie przy ul.
Warneńczyka10/5
2. Paullonger Paweł Długosz z siedzibą w Krakowie przy ul. Krygowskiego 5/21


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1889000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.