eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa odzieży rob., obuwia rob. i śr. ochr. ind. dla prac. i żołnierzy, odzieży dla rat. med., śr. ochr. ind. instruktorów BLOS oraz prac. cyklu szkolenia SERE, dla 17 WOG w K-linie (4 zadania).



Ogłoszenie z dnia 2021-08-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146061 z dnia 2021-08-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży rob., obuwia rob. i śr. ochr. ind. dla prac. i żołnierzy, odzieży dla rat. med., śr. ochr. ind. instruktorów BLOS oraz prac. cyklu szkolenia SERE, dla 17 WOG w K-linie (4 zadania).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321203128

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 4-go Marca 3

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-901

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 261 456 877, 261 456 815

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 17wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 17wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/17wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odzieży rob., obuwia rob. i śr. ochr. ind. dla prac. i żołnierzy, odzieży dla rat. med., śr. ochr. ind. instruktorów BLOS oraz prac. cyklu szkolenia SERE, dla 17 WOG w K-linie (4 zadania).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-516dacb4-cab7-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081106/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 12/WOG/D/Mund./21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 264598,63 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 215120,84 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników i żołnierzy , odzieży dla ratowników medycznych, środków ochrony indywidualnej instruktorów BLOS oraz pracowników cyklu szkolenia SERE będących na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w podziale na 4 zadania:
1) Zadanie 1 – dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony
indywidualnej dla pracowników i żołnierzy będących na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego; 2.Wykonawca dostarczy przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko oraz dokona rozładunku asortymentu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj. w zakresie:
1) Zadanie 1 - dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony
indywidualnej dla pracowników i żołnierzy - magazyn mundurowy na terenie Centrum Szkolenia Sił Powietrznych przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie, Jednostki Wojskowej 4653 przy ul. Zwycięstwa 2 w Darłowie, Jednostki Wojskowej 2117 przy ul. Koszalińskiej 76 w Kołobrzegu - w dzień roboczy w dniach: od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8.00 do 13.00, w piątki w godzinach od 8.00 do 11.00;
3. Wykonawca dostarczy towar fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4a-d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 188863,74 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników i żołnierzy , odzieży dla ratowników medycznych, środków ochrony indywidualnej instruktorów BLOS oraz pracowników cyklu szkolenia SERE będących na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w podziale na 4 zadania: Zadanie 2 – dostawa odzieży dla ratowników medycznych będących na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko oraz dokona rozładunku asortymentu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj. w zakresie: Zadanie 2 - dostawa odzieży dla ratowników medycznych - magazyn mundurowy na terenie Centrum Szkolenia Sił Powietrznych przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie, Jednostki Wojskowej 4653 przy ul. Zwycięstwa 2 w Darłowie, Jednostki Wojskowej 2117 przy ul. Koszalińskiej 76 w Kołobrzegu - w dzień roboczy w dniach: od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8.00 do 14.00, w piątki w godzinach od 8.00 do 12.00.
3. Wykonawca dostarczy towar fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4a-d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 38692,58 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników i żołnierzy , odzieży dla ratowników medycznych, środków ochrony indywidualnej instruktorów BLOS oraz pracowników cyklu szkolenia SERE będących na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w podziale na 4 zadania: Zadanie 3 – dostawa środków ochrony indywidualnej instruktorów BLOS będących na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko oraz dokona rozładunku asortymentu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj. w zakresie: dostawa środków ochrony indywidualnej instruktorów BLOS - magazyn mundurowy na terenie Centrum Szkolenia Sił Powietrznych przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie - w dzień roboczy w dniach: od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8.00 do 14.00, w piątki w godzinach od 8.00 do 12.00; 3. Wykonawca dostarczy towar fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4a-d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 4043,65 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników i żołnierzy , odzieży dla ratowników medycznych, środków ochrony indywidualnej instruktorów BLOS oraz pracowników cyklu szkolenia SERE będących na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w podziale na 4 zadania:Zadanie 4 – dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej i obuwia dla pracowników cyklu szkolenia SERE będących na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, 2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko oraz dokona rozładunku asortymentu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj. w zakresie: Zadanie 4 - dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej i obuwia dla pracowników cyklu szkolenia SERE - magazyn mundurowy na terenie Centrum Szkolenia Sił Powietrznych przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie - w dzień roboczy w dniach: od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8.00 do 14.00, w piątki w godzinach od 8.00 do 12.00. 3. Wykonawca dostarczy towar fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4a-d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 32998,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty polegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty polegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4113,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4113,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4113,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i wspólnicy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 670524017

7.3.3) Ulica: Słowicza 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-170

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4113,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert, tj. do dnia 21.06.2021 r. do godziny 10:00 – na zadanie nr 4 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-08-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.