eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Mechaniczne mycie jezdni wybranych odcinków DW administrowanych przez MZDW w Warszawie w gminach miejskich województwa mazowieckiego, w granicach obszaru zabudowanego, z podziałem na 8 części"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145906 z dnia 2021-08-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Mechaniczne mycie jezdni wybranych odcinków DW administrowanych przez MZDW w Warszawie w gminach miejskich województwa mazowieckiego, w granicach obszaru zabudowanego, z podziałem na 8 części”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013305749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 14

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-048

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzdw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mzdw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Mechaniczne mycie jezdni wybranych odcinków DW administrowanych przez MZDW w Warszawie w gminach miejskich województwa mazowieckiego, w granicach obszaru zabudowanego, z podziałem na 8 części”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbac2d47-dd71-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145906

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000501/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.29 Mechaniczne mycie jezdni wybranych odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez MZDW w Warszawie w gminach miejskich woj. mazowieckiego, w granicach obszaru zabudowanego -z podziałem na 8 części.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104152/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 070/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 799090,56 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Wykonanie usługi mechanicznego mycia jezdni wybranych odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie w gminach miejskich województwa mazowieckiego, w granicach obszaru zabudowanego, na terenie Rejonu Drogowego Gostynin – Płock.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

4.5.5.) Wartość części: 75404,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Wykonanie usługi mechanicznego mycia jezdni wybranych odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie w gminach miejskich województwa mazowieckiego, w granicach obszaru zabudowanego, terenie Rejonu Drogowego Ciechanów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

4.5.5.) Wartość części: 100321,92 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Wykonanie usługi mechanicznego mycia jezdni wybranych odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie w gminach miejskich województwa mazowieckiego, w granicach obszaru zabudowanego, na terenie Rejonu Drogowego Grodzisk Mazowiecki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

4.5.5.) Wartość części: 214104,96 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Wykonanie usługi mechanicznego mycia jezdni wybranych odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie w gminach miejskich województwa mazowieckiego, w granicach obszaru zabudowanego, na terenie Rejonu Drogowego Ostrołęka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

4.5.5.) Wartość części: 46068,48 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Wykonanie usługi mechanicznego mycia jezdni wybranych odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie w gminach miejskich województwa mazowieckiego, w granicach obszaru zabudowanego, na terenie Rejonu Drogowego Wołomin – Nowy Dwór Mazowiecki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

4.5.5.) Wartość części: 217474,56 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: Wykonanie usługi mechanicznego mycia jezdni wybranych odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie w gminach miejskich województwa mazowieckiego, w granicach obszaru zabudowanego, na terenie Rejonu Drogowego Węgrów - Siedlce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

4.5.5.) Wartość części: 67138,56 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7: Wykonanie usługi mechanicznego mycia jezdni wybranych odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie w gminach miejskich województwa mazowieckiego, w granicach obszaru zabudowanego, na terenie Rejonu Drogowego Radom.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

4.5.5.) Wartość części: 26749,44 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8: Wykonanie usługi mechanicznego mycia jezdni wybranych odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie w gminach miejskich województwa mazowieckiego, w granicach obszaru zabudowanego, na terenie Rejonu Drogowego Otwock - Piaseczno.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

4.5.5.) Wartość części: 51828,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) unieważnił postępowanie w zakresie części 1. W przedmiotowej części postępowania nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) unieważnił postępowanie w zakresie części 2. W przedmiotowej części postępowania nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97751,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230005,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97751,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-COMPLEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240018775

7.3.3) Ulica: ul. Płytowa 14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-046

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97751,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) unieważnił postępowanie w zakresie części 4. W przedmiotowej części postępowania nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139332,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361187,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139332,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-COMPLEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240018775

7.3.3) Ulica: ul. Płytowa 14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-046

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139332,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) unieważnił postępowanie w zakresie części 6. W przedmiotowej części postępowania nie złożono żadnej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26142,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26142,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26142,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGMAR Mariola Kulkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971074080

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 21

7.3.4) Miejscowość: Grójec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26142,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30942,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56035,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46068,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-COMPLEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240018775

7.3.3) Ulica: ul. Płytowa 14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-046

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46068,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.