Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00121704/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/CZD/029/25 DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO ORAZ SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH stosowanych w ramach niekomercyjnego badania klinicznego ViRap - 3 pakiety
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000557961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Dzieci Polskich 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-730
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ipczd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.czd.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ipczd.ezamawiajacy.pl/pn/ipczd/demand/196764/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/CZD/029/25 DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO ORAZ SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH stosowanych w ramach niekomercyjnego badania klinicznego ViRap - 3 pakiety2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63450f68-8eaf-4be6-b825-db67b301dafa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145598
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00121704
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/CZD/029/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 748394,38 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 129514,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Sirolimus 1mg/ml, roztwór doustny, butelka 60 ml, nr pozwolenia EU/1/01/171/001.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.
Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie uprzywilejowania nr pozwolenia a wskazaniu takiemu towarzyszy dopuszczenie ofert równoważnych.
Wypełniając obowiązek wynikający z art. 99 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje jako kryterium oceny równoważności posiadanie pozwolenia nr EU/1/01/171/001 dla oferowanego produktu leczniczego w pakiecie nr 1,
Zgody ABM i URPL zostały wydane na zastosowanie w ramach badania ViRAP produktu leczniczego o konkretnym numerze pozwolenia. Tylko taki produkt może zostać uznany za równoważny.
Równoważność zostanie zweryfikowana w oparciu o dane zawarte w ogólnodostępnych rejestrach medycznych https://rejestrymedyczne.ezdrowie.gov.pl/
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 106354,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Oleju lnianego z pierwszego tłoczenia, butelka 100 ml, nr pozwolenia IL-3858/LNSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.
Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie uprzywilejowania nr pozwolenia a wskazaniu takiemu towarzyszy dopuszczenie ofert równoważnych.
Wypełniając obowiązek wynikający z art. 99 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje jako kryterium oceny równoważności posiadanie pozwolenia nr IL-3858/LN dla surowca farmaceutycznego oferowanego w pakiecie 2
Zgody ABM i URPL zostały wydane na zastosowanie w ramach badania ViRAP surowców farmaceutycznych o konkretnych numerach pozwoleń. Tylko takie produkty mogą zostać uznane za równoważne.
Równoważność zostanie zweryfikowana w oparciu o dane zawarte w ogólnodostępnych rejestrach medycznych https://rejestrymedyczne.ezdrowie.gov.pl/
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 14760,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Laktozy jednowodnej, opakowanie 100 g, nr pozwolenia 13859Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.
Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie uprzywilejowania nr pozwolenia a wskazaniu takiemu towarzyszy dopuszczenie ofert równoważnych.
Wypełniając obowiązek wynikający z art. 99 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje jako kryterium oceny równoważności posiadanie pozwolenia nr 13859 dla surowca farmaceutycznego oferowanego w pakiecie nr 3
Zgody ABM i URPL zostały wydane na zastosowanie w ramach badania ViRAP surowców farmaceutycznych o konkretnych numerach pozwoleń. Tylko takie produkty mogą zostać uznane za równoważne.
Równoważność zostanie zweryfikowana w oparciu o dane zawarte w ogólnodostępnych rejestrach medycznych https://rejestrymedyczne.ezdrowie.gov.pl/
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 8400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do 07.03.2025 r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do 07.03.2025 r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do 07.03.2025 r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktu leczniczego stosowanego w leczeniu zakażenia oka (akantamoeboza rogówki) w ramach RatunkowegoDostępu do Terapii Leczniczych (RDTL) - powtórzenie postępowania
- Dostawa produktu leczniczego - immunoglobuliny ludzkie normalne stosowane w ramach programu lekowego B.67 - kontynuacja leczenia
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków do dezynfekcji, zestawów pierwszej pomocy oraz szwów chirurgicznych.
- Dostawy produktów leczniczych
- Cykliczne dostawy leków, materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Dostawa produktów leczniczych
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.