Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00091688/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145563 z dnia 2021-08-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie zastępczego nadzoru inwestorskiego w zakresie termomodernizacji budynków mieszk. wraz z wymianą źródeł ciepła w Rybniku Boguszowicach z podziałem na 3zadania: Bogusławskiego 1,26,Patriotów 9
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 948 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zgm.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgm.rybnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.zgm.rybnik.pl/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie zastępczego nadzoru inwestorskiego w zakresie termomodernizacji budynków mieszk. wraz z wymianą źródeł ciepła w Rybniku Boguszowicach z podziałem na 3zadania: Bogusławskiego 1,26,Patriotów 92.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df08fdf8-d27f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145563
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002916/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.52 Pełnienie zastępczego nadzoru inwestorskiego w zakresie termomodernizacji budynków mieszk. wraz z wymianą źródeł ciepła w Rybniku Boguszowicach z podziałem na 3zadania: Bogusławskiego 1,26,Patriotów 9
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Termomodernizacja budynków mieszkalnych w Rybniku-Boguszowicach oraz Niedobczycach wraz z wymianą źródeł ciepła, nr POIS.01.07.01-00-0009/202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091688/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.2120.0021.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 344794,88 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 46361,35 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie zastępczego nadzoru inwestorskiego w zakresie termomodernizacji budynków mieszkalnych wraz z wymianą źródeł ciepła w Rybniku Boguszowicach. Zadanie 1: Budynek przy ul. W. Bogusławskiego 1.Zakres robót budowlanych stanowiących przedmiot nadzoru:
1) naprawa hydroizolacji ścian piwnic,
2) docieplenie ścian zewnętrznych,
3) ocieplenie ścian poniżej poziomu gruntu,
4) docieplenie stropu nad piwnicą,
5) docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją,
6) wymiana stolarki okiennej,
7) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej,
8) docieplenie ościeży okiennych i drzwiowych,
9) likwidacja zsypów na węgiel,
10) wykonanie nowych obróbek blacharskich, parapetów,
11) wykonanie opaski wokół budynku,
12) roboty wykończeniowe i porządkowe,
13) wykonanie instalacji gazowej z rur stalowych oraz miedzianych wewnątrz budynku,
14) montaż instalacji centralnego ogrzewania,
15) montaż grzejników stalowych płytowych,
16) montaż pieca gazowego dwufunkcyjnego, kondensacyjnego z zamkniętą komorą spalania,
17) roboty wykończeniowe i porządkowe.
Szczegółowy zakres usługi określa rozdział VI Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 14526,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie zastępczego nadzoru inwestorskiego w zakresie termomodernizacji budynków mieszkalnych wraz z wymianą źródeł ciepła w Rybniku Boguszowicach. Zadanie 2: Budynek przy ul. W. Bogusławskiego 26.Zakres robót budowlanych stanowiących przedmiot nadzoru:
1) naprawa hydroizolacji ścian piwnic,
2) docieplenie ścian zewnętrznych,
3) ocieplenie ścian poniżej poziomu gruntu,
4) docieplenie stropu nad piwnicą,
5) docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją,
6) wymiana stolarki okiennej,
7) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej,
8) docieplenie ościeży okiennych i drzwiowych,
9) likwidacja zsypów na węgiel,
10) wykonanie nowych obróbek blacharskich, parapetów,
11) wykonanie opaski wokół budynku,
12) roboty wykończeniowe i porządkowe,
13) wykonanie instalacji gazowej z rur stalowych oraz miedzianych wewnątrz budynku,
14) montaż instalacji centralnego ogrzewania,
15) montaż grzejników stalowych płytowych,
16) montaż pieca gazowego dwufunkcyjnego, kondensacyjnego z zamkniętą komorą spalania,
17) roboty wykończeniowe i porządkowe.
Szczegółowy zakres usługi określa rozdział VI Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 11807,66 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie zastępczego nadzoru inwestorskiego w zakresie termomodernizacji budynków mieszkalnych wraz z wymianą źródeł ciepła w Rybniku Boguszowicach. Zadanie 3: Budynek przy ul. Patriotów 9.Zakres robót budowlanych stanowiących przedmiot nadzoru:
1) naprawa hydroizolacji ścian piwnic,
2) docieplenie ścian zewnętrznych,
3) ocieplenie ścian poniżej poziomu gruntu,
4) docieplenie stropu nad piwnicą,
5) docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją,
6) wymiana stolarki okiennej,
7) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej,
8) docieplenie ościeży okiennych i drzwiowych,
9) likwidacja zsypów na węgiel,
10) wykonanie nowych obróbek blacharskich, parapetów,
11) wykonanie opaski wokół budynku,
12) roboty wykończeniowe i porządkowe,
13) wykonanie instalacji gazowej z rur stalowych oraz miedzianych wewnątrz budynku,
14) montaż instalacji centralnego ogrzewania,
15) montaż grzejników stalowych płytowych,
16) montaż pieca gazowego dwufunkcyjnego, kondensacyjnego z zamkniętą komorą spalania,
17) roboty wykończeniowe i porządkowe.
Szczegółowy zakres usługi określa rozdział VI Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 20026,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10006,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOWNICTWO I NADZORY BUDOWLANE SZCZĘSNY DANIEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 638-000-66-14
7.3.3) Ulica: Kryształowa 11
7.3.4) Miejscowość: Pszczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 43-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Branża sanitarna - Grzegorz Szlęk, branża elektryczna - Marek Adam
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZCZĘSNY DANIEL BUDOWNICTWO I NADZORY BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
SZCZĘSNY DANIEL BUDOWNICTWO I NADZORY BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8133,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOWNICTWO I NADZORY BUDOWLANE SZCZĘSNY DANIEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 638-000-66-14
7.3.3) Ulica: Kryształowa 11
7.3.4) Miejscowość: Pszczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 43-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Branża sanitarna - Grzegorz Szlęk, branża elektryczna - Marek Adam
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZCZĘSNY DANIEL BUDOWNICTWO I NADZORY BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
SZCZĘSNY DANIEL BUDOWNICTWO I NADZORY BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13794,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOWNICTWO I NADZORY BUDOWLANE SZCZĘSNY DANIEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 638-000-66-14
7.3.3) Ulica: Kryształowa 11
7.3.4) Miejscowość: Pszczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 43-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Branża sanitarna - Grzegorz Szlęk, branża elektryczna - Marek Adam
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZCZĘSNY DANIEL BUDOWNICTWO I NADZORY BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
SZCZĘSNY DANIEL BUDOWNICTWO I NADZORY BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa 2 szt. pomp wirowych 80PJM215 o mocy 22 kW lub równoważnych do bojlerowni budynku łaźni nr 2 PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Jankowice
- Dostosowanie pomieszczeń w budynku przy ul. Sobieskiego 15 do potrzeb Śląskiego Oddziału Straży Granicznej
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu pokrycia dachu segmentu B i części segmentu A budynku Inspektoratu ZUS w Tychach przy ul. Gen. Ch. de Gaulle'a 16
- Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Rybnika usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym: Zad. 1 - Świadczenie usług pocztowych (...) Zad. 2 - Świadczenie usług kurierskich (...)
- Zakup systemu do ochrony serwera pocztowego w ramach projektu: "Poprawa cyberbezpieczeństwa dla Miasta Rybnika"
- Dostawy preparatów do dezynfekcji
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzorowania, kontroli i rozliczania wykonywania robót budowlanych - dot. Termomodernizacja budynku remizy OSP w Szczawnicy.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ROBÓT W RAMACH ZADANIA PN. REMONT DROGI POWIATOWEJ 3463D UL. LIPOWA W LUBAWCE W KM 0+000 - 1+425
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego Rzgów - Grabienice spójnego z siecią dróg rowerowych OF AK
- "Budowa sieci wodociągowej wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Klucze - przydomowe biologiczne oczyszczalnie ścieków"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Przebudowa ulicy Sadowej w Starachowicach" (...)
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania: Rozbudowa SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie (ZP-71/2025)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.