Ogłoszenie z dnia 2023-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00098401/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika rolniczo komunalnego na potrzeby Gminy Wyśmierzyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYŚMIERZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223422
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 75
1.5.2.) Miejscowość: Wyśmierzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-811
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486157003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umwysmierzyce@wysmierzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysmierzyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f5425c48-adeb-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ciągnika rolniczo komunalnego na potrzeby Gminy Wyśmierzyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5425c48-adeb-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00145491
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038804/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup ciągnika rolniczo komunalnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROA.271.03.01.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup ciągnika rolniczo komunalnego na potrzeby Gminy Wyśmierzyce.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą nowego fabrycznie ciągnika rolniczo komunalnego dla Gminy Wyśmierzyce. Zamawiający dopuszcza ciągnik fabrycznie nowy, nie używany, zarejestrowany z uwagi na normę emisji spalin.
3. Ciągnik przystosowany do prac komunalnych z możliwością agregowania maszyn i urządzeń komunalnych zawieszanych i przyczepianych, spełniający aktualnie obowiązujące wymagania z zakresu ergonomii i BHP oraz przepisów o ruchu drogowym. Posiadający aktualne świadectwo homologacji pojazdu i gwarancję minimum na 24 miesięcy.
4. Dane techniczne ciągnika:
- Moc - minimum 80 KM
- Napęd 4x4 z blokadą tylnego mostu
- Szybka skrzynia - 30 km/h
- układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie
- podnośnik przedni TUZ (udźwig podnośnika minimum 2400kg)
- podnośnik tylny
- zaczep tylny transportowy dolny i górny
- kabina ochronna z ogrzewaniem montowana fabrycznie
- oświetlenie robocze, lampa ostrzegawcza (kogut)
Wyposażanie standardowe:
- WOM - minimum 540/540 E
- instalacja pneumatyczne 2-obwodowa
- ogumienie przednie – minimum 340/70R24 – rozmiar kół może być większy (zamawiający dopuszcza 360/70 R24 oraz 320/85 R24)
- ogumienie tylne – minimum 420/70R30 – rozmiar kół może być większy (zamawiający dopuszcza 460/85 R30)
- fotel operatora mechaniczny
- siedzisko pasażera
4. Ciągnik musi być kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowy do użytku.
5. Ciągnik musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 450).
6. Ciągnik musi posiadać aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przyczep oraz typu ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz.U. z 2015 r. poz. 343 z zm.).
7. Kabina przeszklona wyposażona w: uchylne okna boczne lub tylne komfortowy fotel kierowcy z zawieszeniem amortyzowanym z regulacją; i pasami bezpieczeństwa; wentylację i ogrzewanie; wycieraczki ze spryskiwaczami na przedniej i tylnej szybie kabiny; urządzenie sygnalizacyjne (kogut) na dachu kabiny; dodatkowe światła robocze w dachu kabiny.
8. W terminie dostawy ciągnika należy dostarczyć komplet dokumentów niezbędnych do dokonania rejestracji ciągnika.
9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony ciągnik, liczoną od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu odbioru ciągnika. W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych, za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu ponosi Wykonawca.
10. Podjęcie naprawy w okresie gwarancji nastąpi w czasie 24 godzin licząc od terminu
zgłoszenia, nie wliczając czasu w dniach ustawowo wolnych.
11. Czas usunięcia usterki - 48 godzin, nie wyliczając czasu w dni ustawowo wolne.
12. Maksymalny czas naprawy – do 14 dni licząc od daty jej rozpoczęcia.
13. Wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji odbywać się będzie transportem i na koszt
wykonawcy.
14. Koszty transportu do zamawiającego ponosi wykonawca.
15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość założenia urządzenia GPS na koszt zamawiającego. Ciągnik musi być przystosowany do przechowywania na wolnym powietrzu lub w garażu nieogrzewanym (tzn. pomieszczeniach zamkniętych – wentylowanych, w których nie przewiduje się stosowania własnych lub obcych źródeł ciepła).
16. Wykonawca w dniu dokonania dostawy przeszkoli co najmniej 2 osoby wskazane przez
Zamawiającego, w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądów
dostarczonego pojazdu.
17. Miejsce dostawy zamówienia Gmina Wyśmierzyce, ul. Adama Mickiewicza 75, 26-811 Wyśmierzyce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16710000-5 - Ciągniki rolnicze pedałowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEVISIONER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5213657519
7.3.3) Ulica: ul. Czarodzieja 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-116
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WYŚMIERZYCE
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Wyśmierzycach - etap I - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Wyśmierzycach - etap II - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi WYŚMIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ciągnika rolniczego z przyczepą oraz dostawa 5 szt. przyczep dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Dostawa opryskiwacza polowego dla IUNG - PIB w Puławach, RZD Kępa
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Stacja Uzdatniania Wody Królewiecka i rozbudowa sieci wodociągowej
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.