eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńWykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn.: ,,Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie''.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn.: ,,Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie’’.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Powiatu Toruńskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118684

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Towarowa 4-6

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 6628953

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiattorunski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiattorunski.pl/7096,zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.powiattorunski.pl/7096,zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn.: ,,Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie’’.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36c96751-7d87-4791-ac10-fe5cd8b10b00

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145058

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030600/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wymiana źródeł ciepła w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie”, w zakresie przebudowy instalacji i urządzeń cieplnych wraz z wymianą źródeł ciepła na pompy ciepła

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00088640

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu projektu budowlanego i wykonawczego, kosztorysu inwestorskiego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla zadania pn. "Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie” oraz pełnienia nadzoru autorskiego nad późniejszą realizacją robót budowlanych w zakresie wyjaśnień i aktualizacji rozwiązań projektowych.
Adres: Gronowo 128, 87-162 Gronowo
dz. nr: 67/34, 67/35 Obręb: Gronowo
Gmina: Lubicz

1) Założenia projektowe:
Projekt zostanie opracowany na podstawie przeprowadzonego audytu energetycznego i inwentaryzacji budowlanej obiektów Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie stanowiących Załączniki od nr 11a do nr 11 f do SWZ – Dokumentacja.
2. Zakres prac projektowych:
1) Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego polegającego na przebudowie instalacji i urządzeń cieplnych wraz z wymianą źródeł ciepła na pompy ciepła z uwzględnieniem szczytowego źródła w postaci istniejących kotłów olejowych oraz niezbędną instalacją elektroenergetyczną i automatyką pracy urządzeń w budynkach Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
• budynek szkoły wraz z aulą (pow. użytk. 2989m2),
• budynek warsztatu wraz ze spawalnią (pow. użytk. 2061,91m2 + 164,6m2)
• budynek internatu wraz z sala gimnastyczną (pow. użytk. 2460,5m2 + 329,92m2).
3. Opracowanie powinno obejmować w szczególności:
1) dokumentację projektową projektu budowlanego i wykonawczego opracowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454), wraz ze wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami i ekspertyzami, odrębnymi dla każdego budynku, uwzględniającymi
a) projekt przebudowy instalacji i urządzeń cieplnych zgodnych z parametrami źródeł ciepła w postaci pomp ciepła z uwzględnieniem szczytowego źródła jako istniejących kotłów olejowych wraz z automatyką pracy urządzeń;
b) projekt remontu pomieszczeń kotłowni;
c) projekt przebudowy wentylacji mechanicznej w zakresie ogrzewania powietrza wentylacyjnego uwzględniającego zmianę źródła ciepła
d) projekt instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych związanych z zasilaniem urządzeń cieplnych wraz z zasilaniem awaryjnym;
e) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
2) specyfikacje techniczne ogólne i szczegółowe wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, opracowane zgodnie z Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454).), uwzględniające nazwy i kody: grup, klas oraz kategorii robót określonych w rozporządzeniu (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień;
3) kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie wykonanych przedmiarów robót, spełniające wymogi zawarte w Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz. 2458).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126690 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190219,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126690 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECOREN SP. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842779498

7.3.3) Ulica: Budowlanych 50

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-298

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126690 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.