eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części piwnic na funkcje sali teatralnej oraz kawiarni dla publiczności w budynku Teatru Bagatela - etap II



Ogłoszenie z dnia 2023-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części piwnic na funkcje sali teatralnej oraz kawiarni dla publiczności w budynku Teatru Bagatela – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr "Bagatela" im. Tadeusza Boya - Żeleńskiego

1.3.) Oddział zamawiającego: Teatr Bagatela

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karmelicka 6

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-128

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 124221815

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bagatela.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bagatela.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części piwnic na funkcje sali teatralnej oraz kawiarni dla publiczności w budynku Teatru Bagatela – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f567057b-c71a-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00144984

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00137779/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części piwnic na funkcje sali teatralnej oraz kawiarni dla publiczności w budynku Teatru Bagatela – etap II

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f567057b-c71a-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f567057b-c71a-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
1) Platformy e-Zamówienia,
2) poczty elektronicznej: w.goraj@bagatela.pl – w zakresie dopuszczonym przez SWZ,
2. Składanie ofert następuje za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące z Platformy e-Zamówienia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl .
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „formularzy do komunikacji” dostępnych na Platformie e-Zamówienia wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
4. Minimalne wymagania dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”.
5. Za datę przekazania dokumentów, informacji i oświadczeń oraz ich cyfrowych odwzorowań przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę e-Zamówienia lub datę i godzinę ich wpływu na serwer pocztowy Zamawiającego.
6. Zamawiający informuje, iż przekazywanie dokumentów stanowiących treść oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp oraz inne dokumenty załączone do oferty odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia.
7. Przekazywanie dokumentów innych niż dokumenty wskazane w pkt 6 powyżej może nastąpić
poprzez Platformę e-Zamówienia lub za pośrednictwem e-mail: w.goraj@bagatela.pl.
8. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem sprawy lub ID postępowania.
9. Ofertę, oświadczenie, którym o mowa w pkt 6 i pełnomocnictwa składa się - pod rygorem nieważności - w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny zawarty został w pkt. III SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowa klauzula informacyjna zawarta została w pkt. III SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 1/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1922287,30 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe, roboty związane z podbiciem ścian fundamentowych, wykonanie części instalacji elektrycznych, częściowe wykonanie instalacji mechanicznej i instalacji wodno – kanalizacyjnej, wykonanie części podłóg, tynków, nadproży i ścian działowych, dostawę i montaż części stolarki i ślusarki, przygotowanie ścian do montażu części adaptacji akustycznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: W zależności od wysokości uzyskanego dofinansowania Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia na podobne roboty ( prace ogólnobudowlane, elektryczne i instalacyjne) o wartości do 50 % zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Został opisany w pkt XXVII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli - Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych).
2. Zdolność techniczna lub zawodowa Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji technicznej lub zawodowej, jeżeli:
a) Wykonawca wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (przed terminem składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedno (1) zamówienie polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej w rozumieniu art. 3 pkt 6) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. nr 75, poz. 690) o wartości robót nie mniejszej niż 2.000.000 zł brutto oraz co najmniej jedno (1) zamówienie obejmujące wykonanie robót budowlanych polegających na wzmocnieniu, zabezpieczeniu lub podbiciu fundamentów budynku o wartości robót nie mniejszej niż 400.000 zł brutto (wartości dotyczą każdego zamówienia oddzielnie, należy wykazać się co najmniej 2 zamówieniami),
b) Wykonawca dysponuje osobami (personelem kluczowym) przewidzianymi do pełnienia: (1) funkcji kierownika budowy spełniającego wymagania określone w art. 37c ustawy z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.), tj. który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, (2) funkcji kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej o specjalizacji w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, (3) funkcji kierownika robót sanitarnych – posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej o specjalizacji w zakresie sieci, instalacji oraz urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych bez ograniczeń

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia Wykonawcy o aktualności danych zawartych w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenia Wykonawcy o aktualności danych zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
b) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł. .
c) Wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie potwierdzającego wykonanie co najmniej
1 (jednego) zamówienia polegającego na budowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto oraz 1 (jednego) zamówienia obejmującego realizację robót budowlanych polegających na wzmocnieniu, zabezpieczeniu lub podbiciu fundamentów budynku o wartości robót nie mniejszej niż 400.000 zł brutto wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
d) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wadium w wysokości 24 000 zł. Zasady i formy wnoszenia wadium określa pkt. XXII SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania zostały określone w pkt XVI SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określone w załączniku nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-07 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-07 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.