Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00094151/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144861 z dnia 2021-08-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa odczynników, kalibratorów kontroli wraz z dzierżawą aparatu do badań immunochemicznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290391139
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 51
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-375
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zoz@zozmswiakielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswiakielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa odczynników, kalibratorów kontroli wraz z dzierżawą aparatu do badań immunochemicznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8016a917-d4e5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010557/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Zakup i dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094151/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 05/TP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 340000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa odczynników, kalibratorów kontroli wraz z dzierżawą aparatu do badań immunochemicznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348644,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348644,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348644,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beckman Coulter Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272581485
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 181A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-222
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BECKMAN COULTER POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BECKMAN COULTER POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348644,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1 zmiany numeru katalogowego produktu,
2 zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
3 wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego,
4 zmiany warunków płatności lub sposobu finansowania umowy,
5 wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa,
6 zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
7 zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT, wartość podatku VAT oraz wartość brutto. Wartość netto pozostanie stała przez cały czas trwania umowy.
8 wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
9 zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenia/wydłużenia) lub terminów płatności,
10 wstrzymaniem/przerwaniem wykonania przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego,
11 udzielenie przez Wykonawcę rabatu na zasadach uzgodnionych przez strony w aneksie do umowy,
12 niewykorzystania wartości umowy przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy.
13 opóźnień w realizacji umowy o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.
| 2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa urządzeń drukujących z materiałami eksploatacyjnymi
- Dostawa mebli
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych na rzecz Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Kielcach "Radio Kielce" S.A. w likwidacji
- Zakup i dostawa opatrunków i obłożeń operacyjnych
- Dostawa telefonów IP
- Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Kielcach "Radio Kielce" S.A. w likwidacji"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów"
- Na sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej z dzierżawą analizatora do RKZ dla potrzeb laboratorium centralnego SPZZOZ Lipsko
- Dostawa odczynników do oznaczeń hematologicznych, materiałów kontrolnych i części zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych oraz wyrobów diagnostycznych.
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup analizatora immunochemicznego do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej OLK w Gliwicach oraz dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





