eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › Remont hali basenowej przy Zespole Szkół w Miętnem w ramach zadania pn. Remont hali basenowej przy Zespole Szkół w Miętnem oraz sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 2 w Garwolinie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont hali basenowej przy Zespole Szkół w Miętnem w ramach zadania pn. Remont hali basenowej przy Zespole Szkół w Miętnem oraz sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 2 w Garwolinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Garwoliński - Starostwo Powiatowe w Garwolinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711586685

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 26

1.5.2.) Miejscowość: Garwolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@garwolin-starostwo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.samorzad.gov.pl/web/powiat-garwolin

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-garwolin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont hali basenowej przy Zespole Szkół w Miętnem w ramach zadania pn. Remont hali basenowej przy Zespole Szkół w Miętnem oraz sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 2 w Garwolinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b4ec586-9e29-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00144835

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044687/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont hali basenowej przy Zespole Szkół w Miętnem w ramach zadania: Remont hali basenowej przy Zespole Szkół w Miętnem oraz sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 2 w Garwolinie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00067124

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW 272.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji technicznej, uzyskanie stosownych uzgodnień oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Remont hali basenowej wraz z robotami towarzyszącymi przy Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Miętnem”. Inwestycja przewidziana do realizacji w trybie „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Zakres przedsięwzięcia obejmuje m.in.:
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanego dokumentacji technicznej obejmującej wszystkie branże wchodzące w skład przedmiotowej inwestycji składające się na kompletną dokumentację techniczną zamierzenia budowlanego. Dokumentacja techniczna na każdym etapie procesu inwestycyjnego musi uzyskać akceptację Zamawiającego. Dokumentacja musi być wykonana w formie papierowej (1 egz.) i elektronicznej (zapis na nośniku) w formacie pdf. i dwg.
2) Zakres zadania obejmuje wymianę istniejącej niecki basenowej wraz z fundamentami, konstrukcją wsporczą i wykończeniem plaży basenowej. Ponadto w ramach inwestycji należy przeprowadzić remont w pomieszczeniach technicznych powiązanych z halą basenową typu: kanały technologiczne podbasenia, filtrownia, rozdzielnia elektryczna, wentylatornia/pomieszczenie węzła cieplnego, oraz poczekalni przylegającej bezpośrednio do hali basenowej.
3) Wykaz podstawowych robót budowlano-instalacyjnych związanych z remontem niecki basenowej wraz z robotami towarzyszącymi w Zespole Szkół in. Stanisława Staszica w Miętnem przedstawia się następująco:
a) demontaż istniejącego wyposażenia technologiczno-instalacyjnego pomieszczeń objętych opracowaniem /urządzenia, osprzęt, wyposażenie, przewody instalacji sanitarnych i elektrycznych itp./;
b) wykonanie/zabezpieczenie otworu montażowego w obrębie fasady hali basenowej;
c) rozbiórka istniejących warstw wykończeniowych posadzek, oblicowania ścian w obrębie hali basenowej, niecki basenowej, pom. komunikacji itp.;
d) demontaż sufitu podwieszanego w obrębie hali basenu w celu przeprowadzenia instalacji sanitarnych /wentylacja mechaniczna/. Uwaga: płyty sufitowe i konstrukcja wsporcza przeznaczone do ponownego wbudowania.
e) rozbiórka wsporczej konstrukcji stalowej oraz warstw nośnych stropu stanowiącego plażę w hali basenowej.
f) rozbiórka konstrukcji stalowej niecki basenowej;
g) rozbiórka płyty fundamentowej niecki basenowej;
h) wykonanie docelowych badań geotechnicznych podłoża gruntowego stanowiącego podstawę do zaprojektowania i wykonania nowych fundamentów niecki basenowej /opcja do ustalenia na etapie projektowania/;
i) podbicie/wzmocnienie istniejących fundamentów w obrębie pomieszczeń przewidzianych do remontu /opcja do ustalenia na etapie projektowania/;
j) wykonanie robót żelbetowo-stalowych tj. /płyta fundamentowa, ściany żelbetowe stanowiące obudowę niecki basenowej, płyta stropowa stanowiąca konstrukcję nośną plaży itp./;
k) wykonanie podbudowy pod blachy denne niecki basenowej;
l) montaż niecki basenowej wykonanej ze stali nierdzewnej wraz z konstrukcją wsporczą i kompletnym wyposażeniem np.: /drabinki zejściowe, słupki startowe, płyty nawrotowe, rynny przelewowe, dźwig dla osób niepełnosprawnych, linie sygnalizacji nawrotu, linie sygnalizacji falstartu itp./. Wymiary wewnętrzne niecki 25.02mx12.50m, głębokość 1.80m/2.40m /ruchome dno/. Uwaga: niecka basenowa wyposażona ruchome dno – 2 tory.
m) dostawa i montaż ruchomego dna;
n) modernizacja/rozbudowa istniejącej instalacji technologicznej basenu w celu dostosowania jej do nowych rozwiązań projektowych;
o) montaż wewnętrznej instalacji zasilania ruchomego dna;
p) wykonanie/przebudowa instalacji sanitarnych /wod-kan, wentylacja mechaniczna, grzewcza itp./ w obrębie pomieszczeń objętych opracowaniem;
r) wykonanie/przebudowa instalacji elektrycznych i teletechnicznych w obrębie pomieszczeń objętych opracowaniem;
s) wykonanie nowych posadzek cementowych/samopoziomujących wraz z warstwą hydroizolacyjną i termiczną w obrębie wybranych pomieszczeń objętych opracowaniem /plaża w hali basenowej, korytarz/;
t) wykonanie posadzek przemysłowych wraz z warstwą hydroizolacyjną w obrębie wybranych pomieszczeń objętych opracowaniem /kanał technologiczny – podbasenie, pom. podrozdzielni elektrycznej/ itp.
u) montaż wykładzin podłogowych /w pomieszczeniu hali basenowej nawierzchnia z terakoty antypoślizgowej o wymiarach i kolorystyce ustalonej na etapie projektu z Zamawiającym/;
v) montaż okładzin ściennych;
w) odtworzenie/wykonanie sufitów powieszanych w wybranych pomieszczeniach objętych opracowaniem;
x) montaż stolarki/ślusarki drzwiowej wewnętrznej, wymiana witryny pomiędzy halą basenową a recepcją;
y) zabezpieczenie przeszkleń fasady aluminiowej hali basenowej folią zabezpieczającą przed nadmiernym oddziaływaniem promieniu UV na wodę basenową – folia ograniczająca rozwój glonów
z) osadzenie parapetów wewnętrznych – hala basenowa;
ź) przecieranie istniejących tynków wewnętrznych, zaprawienie rys, uszkodzeń itp. w pomieszczeniach technicznych objętych opracowaniem; wykonanie robót malarskich wewnętrznych;
ż) montaż osprzętu, armatury, urządzeń sanitarnych elektrycznych i teletechnicznych, prace naprawcze elewacji /uzupełnienie ubytków, malowanie, odtworzenie fasady aluminiowej itp./, prace porządkowe i utylizacja gruzu;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

Inwestycja dofinansowana ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej Zadania Inwestycyjnego w ramach programu Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – Edycja 2021

3. Wymagania o których mowa w art. 95 ust.1 ustawy Pzp:

1. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia, osoby (pracownicy fizyczni) wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r poz. 1320).
2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących określone w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a. żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcą osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia;
a. oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b. oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c. poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
d. innych dokumentów
- zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
5. W przypadku nie przedstawienia Zamawiającemu w terminie określonym w wezwaniu o którym mowa w ppkt 3, dowodów potwierdzających spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcą osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia – Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne określone § 10 ust. 1 pkt 9 projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262690-4 - Remont starych budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o zamówienie publiczne wpłynęły dwie oferty tj.:
1. ZAB-BUD Sp. z o.o.
ul. Nowosielecka 14a/2
00-466 Warszawa
Cena netto: 9.740.000,00 zł.
Cena brutto: 11.980.200,00 zł.
Okres gwarancji na wykonanie roboty budowlane – 60 miesięcy
Okres gwarancji na dostarczone i zamontowane urządzenia – 12 miesięcy
Termin realizacji zamówienia: 7 miesięcy od daty zawarcia umowy
Warunki płatności: 30 dni

2. Texom Sp. z o.o.
Al. Pokoju 1
31-548 Kraków
Cena netto: 8.535.522,00 zł.
Cena brutto: 10.498.692,06 zł.
Okres gwarancji na wykonanie roboty budowlane – 60 miesięcy
Okres gwarancji na dostarczone i zamontowane urządzenia – 12 miesięcy
Termin realizacji zamówienia: 7 miesięcy od daty zawarcia umowy
Warunki płatności: 30 dni

Zamawiający podał na stronie prowadzonego postępowania kwotę, jaką przeznacza na sfinansowanie zamówienia tj. 4.000.000,00 zł brutto (słownie: cztery miliony złotych). Kwoty zaoferowane przez Wykonawców w ofertach przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Zgodnie z art. 255 pkt.3 PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:
„cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10498692,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11980200,00 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.