eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA SP ZOZ W GARWOLINIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-15

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA SP ZOZ W GARWOLINIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W GARWOLINIE

1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ w Garwolinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 712353954

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 50

1.5.2.) Miejscowość: Garwolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 25 684 46 32

1.5.8.) Numer faksu: 25 68 44 619

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.cieslak@spzozgarwolin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgarwolin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA SP ZOZ W GARWOLINIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b011582e-fb0c-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://spzozgarwolin.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spzozgarwolin.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w języku polskim komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
1) Platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://spzozgarwolin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
2) poczty elektronicznej: ozp@spzozgarwolin.pl
- z zastrzeżeniem, iż oferta może zostać przekazane wyłącznie za pomocą powyższej Platformy.
2. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty, wymaga Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto w portalu. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Wykonawca posiadający konto w portalu ma możliwość kierowania do Zamawiającego korespondencji, złożenia oferty, jej zmiany lub wycofania.
4. Brak konta w portalu umożliwia jedynie przeglądanie opublikowanych postępowań oraz pobranie opublikowanej dokumentacji postępowania.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji korzystania dla Wykonawców. Instrukcja jest udostępniona na platformie Marketplanet One Place.
6. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z portalu oraz zobowiązuje się korzystając z portalu przestrzegać postanowień, o którym mowa w punkcie 5 i 9.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 100 MB.
8. Za datę złożenia oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przyjmuje się datę zaimportowania tych dokumentów przez system.
9. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy.
10. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
w zakresie proceduralnym:
Joanna Cieślak - Główny Specjalista ds. Zamówień Publicznych tel. 25 68 44 632
w zakresie merytorycznym:
Maria Bosińska – Kierownik Apteki Szpitalnej tel. 25 68 44 710

11. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
12. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
13. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ.
14. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), zwanym dalej „rozporządzenie w sprawie środków komunikacji elektronicznej” lub „rozporządzeniem 2452”.
15. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Garwolinie (SP ZOZ), adres: 08-400 Garwolin, ul. Lubelska 50, adres strony internetowej: www.spzozgarwolin.pl;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektor.od@spzozgarwolin.pl, telefon: (+ 48 25) 684 48 92;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pan
i/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OZP/07/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 376433,11 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 15

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Kompresy gazowe
1 Kompresy gazowe niesterylne 17 nitkowe 8 warstwowe 5 cm x 5 cm , inwazyjne, bezpiecznie zawijane brzegi tj. brzegi podwinięte do środka, bez luźnych nitek opak. x 100 szt 4 600
2 Kompresy gazowe niesterylne 17 nitkowe 8 warstwowe 7,5 cm x 7,5 cm, inwazyjne, bezpiecznie zawijane brzegi tj. brzegi podwinięte do środka, bez luźnych nitek opak. x 100 szt 4 000
3 Kompresy gazowe niesterylne 17 nitkowe 8 warstwowe 10 cm x 10 cm , inwazyjne, bezpiecznie zawijane brzegi tj. brzegi podwinięte do środka, bez luźnych nitek opak. x 100 szt 3 100
4 Kompresy gazowe niesterylne 17 nitkowe 16 warstwowe 10 cm x 20cm inwazyjne, bezpiecznie zawijane brzegi tj. brzegi podwinięte do środka, bez luźnych nitek opak. x 100 szt 70
5 Kompresy gazowe niesterylne 17 nitkowe 16 warstwowe 10 cm x 10cm, z nitką RTG inwazyjne, bezpiecznie zawijane brzegi tj. brzegi podwinięte do środka, bez luźnych nitek opak. x 100 szt 320
6 Kompresy gazowe sterylne 17 nitkowe 16 warstwowe 7,5 cm x 7,5 cm , z nitką RTG, inwazyjne, bezpiecznie zawijane brzegi tj. brzegi podwinięte do środka, bez luźnych nitek ( opakowanie 2 x 10 szt. przewiązane) opak. x 20 szt 3 200
7 Kompresy gazowe sterylne 17 nitkowe 16 warstwowe 10 cm x 10cm, z nitką RTG inwazyjne, bezpiecznie zawijane brzegi tj. brzegi podwinięte do środka, bez luźnych nitek opak. x 10 szt 50
8 Kompresy gazowe sterylne 17 nitkowe 8 warstwowe 5 cm x 5 cm inwazyjne, bezpiecznie zawijane brzegi tj. brzegi podwinięte do środka, bez luźnych nitek opak. x 5 szt. 46 000
9 Kompresy gazowe sterylne 17 nitkowe 8 warstwowe 7,5 cm x 7,5 cm inwazyjne,bezpiecznie zawijane brzegi tj. brzegi podwinięte do środka, bez luźnych nitek opak. x 5 szt. 29 500
10 Kompresy gazowe sterylne 17 nitkowe 8 warstwowe 7,5 cm x 7,5 cm inwazyjne, bezpiecznie zawijane brzegi tj. brzegi podwinięte do środka, bez luźnych nitek opak. x 10 szt. 4 500
11 Kompresy gazowe sterylne 17 nitkowe 12 warstwowe 5 cm x 5 cm z nitką RTG inwazyjne,bezpiecznie zawijane brzegi tj. brzegi podwinięte do środka, bez luźnych nitek opak. x 5 szt. 300

Uwaga 1:Materiały opatrunkowe wyszczególnione powyżej są to chirurgiczne inwazyjne wyroby medyczne przeznaczone do krótkotrwałego użytku - klasa IIa reguła 7
Uwaga 2: Zamawiający w zakresie pozycji 6-11 wymaga opakowania typu papier-folia z etykietą typu TAG. Naklejka typu TAG z informacją o ilości kompresów w opakowaniu(nr lot,data ważności pakietu,identyfikacja producenta lub wytwórcy) do wklejenia do dokumentacji medycznej i karty pacjenta, zintegrowane w ramach etykiety głównej
Uwaga 3 : Do oferty należy dołączyć następującą ilość próbek:
1. Pozycja nr 1-5 po 4 opakowania
2. Pozycja nr 6-11 po 10 opakowań

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141119-7 - Kompresy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena - 60% 2 Ocena techniczna i użytkowa - 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena techniczna i użytkowa

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Serwety operacyjne
1 Serweta operacyjna gazowa niejałowa 4 warstwowa, 17-20 nitkowa 45 cm x 45 cm z tasiemką i nitką RTG , szt. 28 000
2 Serweta operacyjna gazowa jałowa 8 warstwowa, 17-20 nitkowa, 45 cm x 45 cm ,z dodatkową naklejką do umieszczenia w dokumentacji pacjenta zawierającą identyfikację m.in.: serię i datę ważności op. x 1 szt. 1 000

Uwaga:
Do oferty należy dołączyć następującą ilość próbek:
1. Pozycja nr 1 = 12 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena - 60% ocena techniczna i użytkowa- 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena techniczna i użytkowa

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - Plastry
1 Hypoalergiczny przezroczysty przylepiec z folii polietylenowej, elastyczny i wodoodporny, szer. 2,5 cm mb 2 100
2 Hypoalergiczny przylepiec opatrunkowy na włókninie szer. 2,5 cm mb 9 600
3 Hypoalergiczny przylepiec opatrunkowy na włókninie szer. 5 cm mb 3 000
4 Hypoalergiczny przylepiec na tkaninie bawełnianej szer. 2,5 cm mb 5 400
5 Hypoalergiczny, samoprzylepny plaster włókninowy z warstwą absorpcyjną 5m x 6 cm szt. 60
6 Jałowy samoprzylepny,hypoalergiczny opatrunek do mocowania kaniul 70-80 mm x 50-60 mm. szt. 47 500
7 Jałowy, hypoalergiczny włókninowy przylepiec do łączenia brzegów ran rozmiar : 6 x 38 mm szt. 6 000
8 Jałowy,hypoalergiczny ,przezroczysty opatrunek z ramką do zabezpieczania, mocowania kaniul i cewników 70-80 mm x 50-60 mm. szt. 200
9 Jałowy,hypoalergiczny ,przezroczysty opatrunek z ramką do zabezpieczania, mocowania kaniul i cewników 10 cm x 14- 15 cm. szt. 1 000
10 Przylepiec z elastycznej, hydrofobowej włókniny pokrytej hypoalergicznym klejem akrylowym 15 cm x 10 m szt. 260
11 Przylepiec z elastycznej, hydrofobowej włókniny pokrytej hypoalergicznym klejem akrylowym 10 cm x 10 m szt. 300
12 Przylepiec z elastycznej, hydrofobowej włókniny pokrytej hypoalergicznym klejem akrylowym 5 cm x 10 m szt. 470
13 Samoprzylepny, jałowy plaster hypoalergiczny z warstwą absorpcyjną 10 x 25 cm szt. 400
14 Samoprzylepny, jałowy plaster hypoalergiczny z warstwą absorpcyjną 5-8 x 10 cm szt. 900
15 Samoprzylepny, jałowy plaster hypoalergiczny z warstwą absorpcyjną 10 x 10 cm szt. 1 800
16 Samoprzylepny, jałowy plaster hypoalergiczny z warstwą absorpcyjną 8-10 x 15 cm szt. 30
17 Samoprzylepny, jałowy plaster hypoalergiczny z warstwą absorpcyjną 8-10 x 20 cm szt. 840

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141112-8 - Plastry

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141111-1 - Opatrunki przylepne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena - 60% termin dostawy 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadani nr 4 - Opatrunki specjalistyczne I
1 Chłonny, wodoodporny , samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy, na rany bez infekcji, z umiarkowanym wydzielaniem,7,5 x 7,5 cm szt. 140
2 Chłonny, wodoodporny,samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy, na rany bez infekcji, z umiarkowanym wydzielaniem,10 x 10 cm szt. 240
3 Chłonny, wodoodporny, samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy, na rany bez infekcji, z umiarkowanym wydzielaniem,15 x 15 cm szt. 2
4 Chłonny, wodoodporny,samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy, na rany bez infekcji, z umiarkowanym wydzielaniem,20 x 20 cm szt. 2
5 Chłonny, wodoodporny, samoprzylepny, cienki opatrunek hydrokoloidowy, na rany bez infekcji, z małym wydzielaniem,7,5 x 7,5 cm szt. 20
6 Chłonny, wodoodporny, samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy ( stosowany na okolicę krzyżową )12 x 18 cm szt. 2
7 Chłonny, wodoodporny, samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy ( stosowany na zaokrąglone części ciała np. pięty, łokcie)8 x 12 cm szt. 2
8 Jałowy kompres opatrunkowy zbudowany z hydrofobowej siatki poliamidowej zawierającej srebro metaliczne, impregnowany maścią nie zawierającą składników czynnych; na rany objęte infekcją, może pozostać na ranie do 7 dni ; 10 X 10 cm szt. 1040
9 Jałowy kompres opatrunkowy z pianki poliuretanowej z warstwą hydrożelu (stosowany na okolicę krzyżową), na rany bez infekcji, z obfitym lub umiarkowanym wydzielaniem, może pozostać na ranie do 4 dni; 18 x 18 cm szt. 80
10 Jałowy kompres opatrunkowy z pianki poliuretanowej z warstwą hydrożelu ( stosowany na zaokrąglone części ciała np. na piętach i łokciach) na rany bez infekcji, z obfitym lub umiarkowanym wydzielaniem, może pozostać na ranie do 4 dni; 18 x 18, 5 cm szt. 50
11 Opatrunek w formie przezroczystego żelu, do wilgotnej terapii ran głębokich , w tym do zmiękczania tkanki martwiczej, op. 15 g op. 50
12 Opatrunek płucząco -absorpcyjny, zawierajacy poliakrylan sodu (SAP), warstwa kontaktowa pokryta paskami silikonowymi, zewętrzną warstwę stanowi wodoszczelna folia polipropylenowa, opatrunek do aktywnego oczyszczania powierzchniowych ran przewlekłych objętych infekcją ,może pozostać na ranie do 3 dni; 7,5 x 7,5 cm szt. 210
13 Opatrunek płucząco -absorpcyjny, zawierajacy poliakrylan sodu (SAP), warstwa kontaktowa pokryta paskami silikonowymi, zewętrzną warstwę stanowi wodoszczelna folia polipropylenowa, opatrunek do aktywnego oczyszczania powierzchniowych ran przewlekłych objętych infekcją ,może pozostać na ranie do 3 dni; 10 x 10 cm szt. 160
14 Opatrunek płucząco -absorpcyjny, zawierajacy poliakrylan sodu (SAP), warstwa kontaktowa pokryta paskami silikonowymi, zewętrzną warstwę stanowi wodoszczelna folia polipropylenowa, opatrunek do aktywnego oczyszczania ran głębokich, szczelinowych objętych infekcją, może pozostać na ranie do 3 dni; 7,5 x 7,5 cm szt. 150

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena - 60% termin dostawy 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 – Opatrunki specjalistyczne II (opatrunki hemostatyczne)
1 Wchłanialna gąbka żelatynowa o działaniu hemostatycznym 7-8 x 5x 1 cm szt 170
2 Wchłanialna gąbka żelatynowa o działaniu hemostatycznym 7-8 x 5 x 0,1 cm szt 70
3 Wosk kostny przeznaczony do tamowania krwawienia z powierzchni kostnych; sterylny,elastyczny, łatwo przylegający do tkanki kostnej, łatwo formowalny; skład: wosk pszczeli, wazelina lub wosk pszczeli, palmitynian izopropylu i parafina stała w proporcjach : 83%, 12%, 5 %; płatki 2,5 g szt. 48

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena - 60% termin dostawy 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 – Opatrunki specjalistyczne III (opatrunki hydrożelowe)
1 Jałowy, plastyczny opatrunek hydrożelowy do leczenia ran pooparzeniowych roz. 12 x 12 cm szt. 6
2 Jałowy, plastyczny opatrunek hydrożelowy do leczenia ran pooparzeniowych roz. 12 x 24 cm szt. 6
3 Jałowy, plastyczny opatrunek hydrożelowy do leczenia ran pooparzeniowych roz.22 x 28 cm szt. 4
4 Jałowy, plastyczny opatrunek hydrożelowy do leczenia ran pooparzeniowych roz.30 x 40 cm (maseczka na twarz) szt. 4
5 Jałowy, plastyczny opatrunek hydrożelowy do leczenia ran pooparzeniowych roz.40 x 55-60 cm szt. 4
6 Jałowy, plastyczny opatrunek hydrożelowy do leczenia ran pooparzeniowych roz.25 x 25 cm (maseczka na twarz) szt. 4

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena - 60% termin dostawy 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 – Opatrunki specjalistyczne IV (opatrunki z chlorheksydyną)
1 Jałowy opatrunek gazowy, nasączony parafiną i chlorheksydyną 5cmx5cm szt. 300
2 Jałowy opatrunek gazowy, nasączony parafiną i chlorheksydyną 10cmx10cm szt. 7 320
3 Jałowy opatrunek gazowy, nasączony parafiną i chlorheksydyną 15cmx20cm szt. 10

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena - 60% termin dostawy 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 – Gipsy
1 Opaska gipsowa szybkowiążąca od 4- 6 min. 3 m x 10 cm; ( Surowce wchodzące w skład opaski nie mogą wywoływać uczuleń; ewentualna obecność nitek nie może utrudniać nakładania opatrunku;szpula nie wypada z opaski i wykonana jest z materiału nie ulegającego uszkodzeniu podczas procesu przygotowania gipsu.) szt. 300
2 Opaska gipsowa szybkowiążąca od 4- 6 min.. 3 m x 12 cm;( Surowce wchodzące w skład opaski nie mogą wywoływać uczuleń; ewentualna obecność nitek nie może utrudniać nakładania opatrunku;szpula nie wypada z opaski i wykonana jest z materiału nie ulegającego uszkodzeniu podczas procesu przygotowania gipsu.) szt. 600
3 Opaska gipsowa szybkowiążąca od 4- 6 min.. 3 m x 14 cm;( Surowce wchodzące w skład opaski nie mogą wywoływać uczuleń; ewentualna obecność nitek nie może utrudniać nakładania opatrunku;szpula nie wypada z opaski i wykonana jest z materiału nie ulegającego uszkodzeniu podczas procesu przygotowania gipsu.) szt. 900
4 Opaska gipsowa szybkowiążąca od 4- 6 min.. 3 m x 20 cm; ( Surowce wchodzące w skład opaski nie mogą wywoływać uczuleń; ewentualna obecność nitek nie może utrudniać nakładania opatrunku;szpula nie wypada z opaski i wykonana jest z materiału nie ulegającego uszkodzeniu podczas procesu przygotowania gipsu.) szt. 1 200
5 Podkład pod gips z waty syntetycznej 3 m/10 cm szt. 2 400
6 Podkład pod gips z waty syntetycznej 3 m/15 cm szt. 1 980
7 Podkład pod gips z waty syntetycznej 3 m/20 cm szt. 960

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena - 60% termin dostawy 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9 – Opaski, siatki opatrunkowe
1 Opaska dziana 10 cm x 4 m;pakowana pojedynczo szt. 9 500
2 Opaska dziana 15 cm x 4 m; pakowana pojedynczo szt. 4 000
3 Opaska dziana 5 cm x 4 m;pakowana pojedynczo szt. 1 500
4 Opaska elastyczna z zapinką 6 cm x 5 m pakowana pojedynczo, Zamawiający dopuszcza opaskę 6 cm x 4 m z odpowiednim przeliczeniem ilości szt. 450
5 Opaska elastyczna z zapinką 12 cm x 5 m pakowana pojedynczo szt. 4 500
6 Opaska elastyczna z zapinką 15 cm x 5 m pakowana pojedynczo szt. 3 800
7 Siatkowy rękaw opatrunkowy o dużych oczkach i dużej elastyczności do podtrzymywania opatrunków – na dłoń, ramię i stopę; w stanie nierozciągniętym mb 1 100
8 Siatkowy rękaw opatrunkowy o dużych oczkach i dużej elastyczności do podtrzymywania opatrunków – na głowę, udo , biodro; w stanie nierozciągniętym mb 600
9 Siatkowy rękaw opatrunkowy o dużych oczkach i dużej elastyczności do podtrzymywania opatrunków – średni tułów; w stanie nierozciągniętym mb 150
10 Siatkowy rękaw opatrunkowy o dużych oczkach i dużej elastyczności do podtrzymywania opatrunków – duży tułów; w stanie nierozciągniętym mb 200

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141113-4 - Bandaże

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena - 60% termin dostawy 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10 – Opatrunki specjalistyczne V
1 Jałowy kompres opatrunkowy zbudowany z dwóch warstw chłonnych wykonanych z nietkanych włókien karboksymetylocelulozy sodowej, zawierających srebro jonowe ( 1,2 %) oraz EDTA i chlorek benzetoniowy,na rany z biofilmem lub podejrzeniem biofilmu, może zostać na ranie do 7 dni; 10 X 10 cm szt. 390
2 Jałowy kompres opatrunkowy zbudowany z dwóch warstw chłonnych wykonanych z nietkanych włókien karboksymetylocelulozy sodowej, zawierających srebro jonowe ( 1,2 %) oraz EDTA i chlorek benzetoniowy,na rany z biofilmem lub podejrzeniem biofilmu, może zostać na ranie do 7 dni; 15 X 15 cm szt. 70
3 Jałowy kompres opatrunkowy zbudowany z nietkanych włókien karboksymetylocelulozy sodowej, zawierających srebro jonowe ( 1,2 %), na rany głębokie zainfekowane lub ze zwiększonym ryzykiem infekcji, umiarkowanie sączące, może zostać na ranie do 7 dni; 2 X 45 cm szt. 60
4 Jałowy kompres opatrunkowy zbudowany z : warstwa chłonna - nietkane włókna karboksymetylocelulozy sodowej, zawierające srebro jonowe ( 1,2 %), pokryta hydrokoloidem oraz zewnętrznej wodoodpornej błony poliuretanowej ; warstwy stabilizowane są przeszyciami , na rany zakażone lub zagrożone infekcją , może zostać na ranie do 7 dni; 9 X 25 cm szt. 10
5 Jałowy kompres opatrunkowy zbudowany z dwóch warstw nietkanych włókien karboksymetylocelulozy sodowej, na rany głebokie , bez oznak infekcji, z umiarkowanym lub obfitym wysiękiem, może zostać na ranie do 7 dni; 10 X 10 cm szt. 20
6 Jałowy , wielowarstwowy kompres opatrunkowy zbudowany z : warstwa chłonna - nietkane włókna karboksymetylocelulozy sodowej zawierajace srebro jonowe ( 1,2 %), warstwa pianki oraz zewnętrzna wodoodporna błona poliuretanowa i z warstwa przylepna, ( stosowany na zaokrąglone części ciała np. na piętach, może zostać na ranie do 7 dni; 14 X 19,8 cm- warst. chłonna 8,7 x 14 cm szt. 55
7 Jałowy , wielowarstwowy kompres opatrunkowy zbudowany z : warstwa chłonna - nietkane włókna karboksymetylocelulozy sodowej zawierajace srebro jonowe ( 1,2 %), warstwa pianki oraz zewnętrzna wodoodporna błona poliuretanowa i warstwa przylepna, (stosowany na okolicę krzyżową) , może zostać na ranie do 7 dni; 16,9 X 20 cm -warst. chłonna 11,4x 13,5 cm szt. 30
8 Jałowy , wielowarstwowy kompres opatrunkowy zbudowany z : warstwa chłonna - nietkane włókna karboksymetylocelulozy sodowej , warstwa pianki oraz zewnętrzna wodoodporna błona poliuretanowa i warstwa przylepna,stosowany na zaokrąglone części ciała np. na piętach , może zostać na ranie do 7 dni; 14 X 19,8 cm-warst. chłonna 8,7 x 14 cm szt. 5
9 Jałowy , wielowarstwowy kompres opatrunkowy zbudowany z : warstwa chłonna - nietkane włókna karboksymetylocelulozy sodowej , warstwa pianki oraz zewnętrzna wodoodporna błona poliuretanowa i warstwa przylepna (stosowany na okolicę krzyżową),może zostać na ranie do 7 dni; 16,9 X 20 cm- warst. chłonna 11,4x 13,5 cm szt. 5
10 Jałowy opatrunek w formie przezroczystego żelu, hydrokoloidowy ( karboksymetyloceluloza sodowa , pektyna), stosowany na rany płytkie i głębokie z martwica suchą ,w ranach zakażonych może zostać do 3 dni , pozostałe do 7 dni; op. 15 g op. 45
11 Jałowy opatrunek złożony z : hydrokoloidowa samoprzylepna warstwa kontaktowa ( karboksymetyloceluloza sodowa , pektyna, żelatyna) oraz zewnętrzna wodoodporna warstwa pianki poliuretanowej, stosowana na na rany płytkie , suche, bez infekcji, bez wysięku, może pozostać na ranie do 7 dni; 10 X 10 cm szt. 30
12 Jałowy opatrunek złożony z : hydrokoloidowa samoprzylepna warstwa kontaktowa ( karboksymetyloceluloza sodowa , pektyna, żelatyna) oraz zewnętrzna wodoodporna warstwa pianki poliuretanowej, stosowany na na rany płytkie , suche, bez infekcji, bez wysięku, może pozostać na ranie do 7 dni; 15 X 15 cm szt. 10
13 Cienki, jałowy opatrunek złożony z : hydrokoloidowa samoprzylepna warstwa kontaktowa ( karboksymetyloceluloza sodowa , pektyna, żelatyna) oraz zewnętrzna wodoodporna warstwa pianki poliuretanowej, stosowany na rany powierzchniowe suche , bez wysięku, bez infekcji, może pozostać na ranie do 7 dni; 10 X 10 cm szt. 5
14 Cienki, jałowy opatrunek złożony z : hydrokoloidowa samoprzylepna warstwa kontaktowa ( karboksymetyloceluloza sodowa , pektyna, żelatyna) oraz zewnętrzna wodoodporna warstwa pianki poliuretanowej, stosowany na rany powierzchniowe suche , bez wysięku, bez infekcji, może pozostać na ranie do 7 dni; 7,5 X 7,5 cm szt. 20
15 Jałowy opatrunek złożony z : hydrokoloidowa samoprzylepna warstwa kontaktowa ( karboksymetyloceluloza sodowa , pektyna, żelatyna) oraz zewnętrzna wodoodporna warstwa pianki poliuretanowej,dodatkowo wzmocnione samoprzylepne wyprofilowane brzegi, stosowany na rany suche, bez infekcji , może pozostać na ranie do 7 dni; 10 X 10 cm szt. 100
16 Jałowy opatrunek złożony z : hydrokoloidowa samoprzylepna warstwa kontaktowa ( karboksymetyloceluloza sodowa , pektyna, żelatyna) oraz zewnętrzna wodoodporna warstwa pianki poliuretanowej,dodatkowo wzmocnione samoprzylepne wyprofilowane brzegi, stosowany na rany suche, bez infekcji , może pozostać na ranie do 7 dni; 6 x 6 cm szt. 5
17 Jałowy opatrunek złożony z : hydrokoloidowa samoprzylepna warstwa kontaktowa ( karboksymetyloceluloza sodowa , pektyna, żelatyna) oraz zewnętrzna wodoodporna warstwa pianki poliuretanowej,dodatkowo wzmocnione samoprzylepne wyprofilowane brzegi, stosowany na rany suche, bez infekcji , może pozostać na ranie do 7 dni; 15 X 15 cm szt. 25
18 Jałowy kompres z włókien alginianu wapniowo-sodowego, stosowany na rany podkrwawiające, o umiarkowanym wydzielaniu, może pozostać na ranie do 7 dni; 5 X 5 cm szt. 10
19 Jałowy kompres z włókien alginianu wapniowo-sodowego, stosowany na rany podkrwawiające, o umiarkowanym wydzielaniu, może pozostać na ranie do 7 dni; 7,5 X 12 cm szt. 10
20 Jałowy kompres z włókien alginianu wapniowo-sodowego, stosowany na rany podkrwawiające, o umiarkowanym wydzielaniu, może pozostać na ranie do 7 dni; 10 X 20 cm szt. 10

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141111-1 - Opatrunki przylepne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena - 60% termin dostawy 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 11 – Opatrunki specjalistyczne VI
1 Jałowy kompres opatrunkowy zbudowany z : warstwa chłonna z pianki poliuretanowej oraz warstwa kontaktowa z miękkiego silikonu na całej powierzchni , stosowany do ran powierzchniowych z małym i średnim wysiękiem, 12,5x12,5 cm szt. 65
2 Jałowy kompres opatrunkowy zbudowany z : warstwa chłonna z pianki poliuretanowej, zawierającej srebro w postaci siarczanu i węgiel aktywowany oraz warstwa kontaktowa z miękkiego silikonu na całej powierzchni, na rany powierzchniowe zakażone lub zagrożone infekcją , z niewielkim i średnim wysiękiem; paro- i gazoprzepuszczalny ;6 x 8,5 cm szt. 15
3 Jałowy kompres opatrunkowy zbudowany z : warstwa chłonna z pianki poliuretanowej, zawierającej srebro w postaci siarczanu i węgiel aktywowany oraz warstwa kontaktowa z miękkiego silikonu na całej powierzchni, na rany powierzchniowe zakażone lub zagrożone infekcją , z niewielkim i średnim wysiękiem; paro- i gazoprzepuszczalny;12,5x12,5 cm szt. 100
4 Jałowy, wodoodporny, wysokochłonny kompres opatrunkowy zbudowany z : warstwa chłonna z pianki poliuretanowej z warstwą absorbentu oraz warstwa kontaktowa z miękkiego silikonu na całej powierzchni, z cienkim obramowaniem , na rany powierzchniowe , ze średnim i bardzo dużym wysiękiem; paro- i gazoprzepuszczalny; 12,5x12,5 cm szt. 5
5 Jałowy, wodoodporny, wysokochłonny kompres opatrunkowy zbudowany z : warstwa chłonna z pianki poliuretanowej zawierającej srebro w postaci siarczanu i węgiel aktywowany, warstwa absorbentu oraz warstwa kontaktowa z miękkiego silikonu na całej powierzchni, z cienkim obramowaniem , na rany powierzchniowe zakażone lub zagrożone infekcją , ze średnim i bardzo dużym wysiękiem; paro- i gazoprzepuszczalny; 12,5x12,5 cm szt. 15
6 Jałowy, wodoodporny, wysokochłonny kompres opatrunkowy zbudowany z : warstwa chłonna z pianki poliuretanowej zawierającej srebro w postaci siarczanu i węgiel aktywowany, warstwa absorbentu oraz warstwa kontaktowa z miękkiego silikonu na całej powierzchni, z cienkim obramowaniem , na rany powierzchniowe zakażone lub zagrożone infekcją , ze średnim i bardzo dużym wysiękiem; paro- i gazoprzepuszczalny; 17,5x17,5 cm szt. 5
7 Jałowy, wodoodporny, wysokochłonny kompres opatrunkowy zbudowany z : warstwa chłonna z pianki poliuretanowej z warstwą absorbentu oraz warstwa kontaktowa z miękkiego silikonu na całej powierzchni, z cienkim obramowaniem , na rany w okolicy krzyżowej , ze średnim i dużym wysiękiem; paro- i gazoprzepuszczalny; 18x18 cm szt. 120
8 Jałowy kompres opatrunkowy zbudowany z : warstwa chłonna z pianki poliuretanowej oraz warstwa kontaktowa z miękkiego silikonu na całej powierzchni, , stosowany do ran powierzchniowych z małym i średnim wysiękiem, stosowany na zaokrąglone części ciała np.pięty i łokcie; 13x21 cm szt. 5
9 Jałowy żelujący opatrunek włóknisty zawierający srebro w postaci siarczanu, stosowany do ran powierzchniowych i głębokich z wysiękiem; 4,5 x 20 cm szt. 10
10 Żel o składzie : HOCl/NaOCl o stężeniu 40/40 mg/l ,; przeznaczony do stosowania w jamach ciała : do oczyszczania i nawilżania ostych , przewlekłych i zanieszyszczonych ran ; op. 50 g op. 12
11 Roztwór o skladzie : HOCl/NaOCl o stężeniu 50/50 mg/l ; przeznaczony do stosowania w jamach ciała : do płukania, oczyszczania i nawilżania ostych , przewlekłych i zanieszyszczonych ran, spray; op. 250 ml op. 15
12 Roztwór o składzie : HOCl/NaOClo stężeniu 50/50 mg/l ; przeznaczony do stosowania w jamach ciała : do płukania, oczyszczania i nawilżania ostych, przewlekłych i zanieszyszczonych ran, płyn op. 500 ml op. 60

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena - 60% termin dostawy 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 12 – Opatrunki specjalistyczne VII (terapia podciśnieniowa)
1 "Sterylny zestaw opatrunkowy mały (S) zawierający : 1 opatrunek piankowy 10 x 7,5 x 3,3 cm(+/-2 cm);
min. 2 folie samoprzylepne 15 x 20 cm(+/-2 cm);
1 dren , długość drenu 60cm(+/-2 cm)" zestaw 96
2 "Sterylny zestaw opatrunkowy średni (M ) zawierający : 1 opatrunek piankowy 18 x 12,5 x 3,3 cm(+/-2 cm)
min. 2 folie samoprzylepne 20x30 cm(+/-2 cm)
1 dren , długość drenu 60 cm(+/-2 cm)" zestaw 18
3 "Sterylny zestaw opatrunkowy duży (L ) zawierający : 1 opatrunek piankowy 25 x 15 x 3,3 cm(+/-2 cm)
min. 2 folie samoprzylepne 20x30 cm(+/-2 cm)
1 dren , długość drenu 60 cm(+/-2 cm)" zestaw 12
4 " Sterylny zestaw opatrunkowy bardzo duży ( XL) zawierający : 2 opatrunki piankowe 30 x 30 x 1,6 cm(+/-2 cm)
min. 6 folii samoprzylepnych 20x30 cm(+/-2 cm)
1 dren , długość drenu 60 cm(+/-2 cm)" zestaw 3
5 Sterylny zbiornik na wydzielinę 800 ml z drenem 180 cm (+/-2 cm) kompatybilny z drenem zestawu opatrunkowego szt. 9
6 Sterylny zbiornik na wydzielinę 300 ml z drenem 180 cm (+/-2 cm) kompatybilny z drenem zestawu opatrunkowego szt. 102
7 Sterylny dren o długości 60 cm (+/-2 cm), kompatybilny z pozostałymi elementami systemu szt. 21
8 Sterylne złącze Y do połączenia dwóch systemów, kompatybilne z pozostałymi elementami systemu szt. 3

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena - 60% termin dostawy 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 13 – Opatrunki specjalistyczne VIII (opatrunki hemostatyczne)
1 Wchłanialny, jałowy, powierzchniowy opatrunek hemostatyczny ze 100% regenerowanej oksydowanej celulozy pochodzenia roślinnego; w formie gazy 5 x 7 -7,5 cm o działaniu bakteriobójczym; Okres wchłaniania 7 - 14 dni szt 84
Uwaga 1 : Do oferty należy dołączyć następującą ilość próbek:
Poz.1 - 3 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena - 60% ocena techniczna i użytkowa - 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena techniczna i użytkowa

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 14 – Gazy, waty, setony
1 Gaza sterylna 17 N 1 m x 1 m szt. 9 500
2 Gaza sterylna 17 N 0,5 m x 1 m szt. 8 000
3 Gaza bielona 17 nitkowa - 90cm; pakowane w bele 100 mb mb 10 000
4 Seton 1m x 2cm, 17N, 4W; jałowy szt. 100
5 Seton 2m x 5cm, 17N, 4 W; jałowy z nitką RTG szt. 300
6 Tupfery gazowe jałowe,z gazy 17 nitkowej, z nitką RTG - nitka wpeciona w gazę, w kształcie fasoli lub kuli 15cm x 15cm; op. x 10 szt. 650
7 Wata celulozowa; arkusze 60 cm x 40 cm. kg 1 550
8 Wata celulozowa, opakowanie :rolka po 150 g szt. 10
Uwaga 1:Materiały opatrunkowe wyszczególnione powyżej są to chirurgiczne inwazyjne wyroby medyczne przeznaczone do krótkotrwałego użytku - klasa IIa reguła 7
Uwaga 2: Opkowanie typu papier-folia z etykietą typu TAG. Naklejka typu TAG z informacją o ilości kompresów w opakowaniu (nr lot, datę ważności pakietu, identyfikację producenta lub wytwórcy; do wklejenia do dokumentacji medycznej i karty pacjenta) zintegrowane w ramach etykiety głównej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141114-2 - Gaza medyczna

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141115-9 - Wata medyczna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena - 60% termin dostawy 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 15 - Opaski kohezyjne
1 Samoprzylepna opaska do mocowania opatrunku, szczególnie na stawach, zaokrąglonych i nieregularnych kształtach, bezlateksowa, rozciągliwa ( 80 -90 %) z możliwością kontroli ucisku ; 4 cm x 4 m szt. 1 100
2 Samoprzylepna opaska do mocowania opatrunku, szczególnie na stawach, zaokrąglonych i nieregularnych kształtach, bezlateksowa, rozciągliwa ( 80 -90 %) z możliwością kontroli ucisku; 6 cm x 4 m szt. 1 500
3 Samoprzylepna opaska do mocowania opatrunku, szczególnie na stawach, zaokrąglonych i nieregularnych kształtach, bezlateksowa, rozciągliwa ( 80 -90 %) z możliwością kontroli ucisku 10 cm x 4 m szt. 900
4 Samoprzylepna opaska do mocowania opatrunku, szczególnie na stawach, zaokrąglonych i nieregularnych kształtach, bezlateksowa, rozciągliwa ( 80 -90 %) z możliwością kontroli ucisku 12 cm x 4 m szt. 800

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena - 60% termin dostawy 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie, jeżeli Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej).
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Jako podmiotowe środki dowodowe Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie:
1) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
2) o braku podstaw wykluczenia
- we wskazanym przez siebie zakresie.
2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępując wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta w danej części zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.: Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
4. Zamawiający (w terminie wskazanym w Rozdział X ust. 3) żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdział X ust. 3 pkt 2-4 SWZ, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie, jeżeli Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej).
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dla wyrobów medycznych należy dołączyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu lub używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974) tj.: ( jeśli dotyczy ) : 1. w przypadku oferowania wyrobów medycznych (lub wyposażenia wyrobów medycznych) klasy I niewprowadzanych do obrotu w stanie sterylnym, nieposiadających funkcji pomiarowej oraz innych niż wyroby na zamówienie, które posiadają deklarację zgodności EC(WE), poświadczającą zgodność wyrobu z przepisami dyrektywy 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotyczącą wyrobów medycznych (dalej: „MDD”), wprowadzonych do obrotu przed 26 maja 2021 r.: a) deklaracji zgodności EC(WE) sporządzonej przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, poświadczającej zgodność oferowanego wyrobu z MDD oraz b) oświadczenia dostawcy, wykonawcy, importera, producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, w języku polskim lub angielskim, że oferowane wyroby zostały wprowadzone do obrotu przed dniem 26 maja 2021 r. 2. w przypadku oferowania wyrobów medycznych (lub wyposażenia wyrobów medycznych) klasy I niewprowadzanych do obrotu w stanie sterylnym, nieposiadających funkcji pomiarowej oraz innych niż wyroby na zamówienie, które posiadają deklarację zgodności EC(WE), poświadczającą zgodność z MDD, które od 26.05.2021 r. podlegają klasyfikacji w wyższej klasie ryzyka na podstawie przepisów rozporządzenia UE nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych (dalej: „MDR”) oraz zostały wprowadzone do obrotu po 26 maja 2021 r.: a)deklaracji zgodności EC(WE) sporządzonej przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, poświadczającej zgodność oferowanego wyrobu z MDD oraz b) oświadczenia producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, w języku polskim lub angielskim, że oferowany wyrób medyczny jest objęty okresem przejściowym, o którym mowa w art. 120 ust. 2 – 3f MDR; 3. w przypadku oferowania wyrobów medycznych (lub wyposażenia wyrobów medycznych) klasy I wprowadzanych do obrotu w stanie sterylnym lub posiadających funkcję pomiarową lub wyrobów klasy IIa, IIb lub III, innych niż wyroby na zamówienie, korzystających z okresów przejściowych, o których mowa w art. 120 ust. 2 – 4 MDR a) deklaracji zgodności EC(WE) oferowanych wyrobów, sporządzonej przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela, poświadczającej zgodność oferowanego wyrobu z MDD lub dyrektywą nr 90/385/EWG z dnia 20 czerwca 1990 r. w sprawie zbliżenia ustawodawstw Państw Członkowskich odnoszących się do wyrobów medycznych aktywnego osadzania („AIMDD”); oraz dodatkowo: b) certyfikatu odnoszącego się do oferowanych wyrobów, wystawionego przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z wymaganiami MDD lub AIMDD; a w przypadku gdy wyrób został wprowadzony do obrotu po wskazanej na certyfikacie dacie ważności certyfikatu także dodatkowo c) oświadczenia producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, w języku polskim lub angielskim, że oferowany wyrób medyczny jest objęty jednym z okresów przejściowych, o których mowa w art. 120 ust. 2 – 4 MDR; 4. w przypadku oferowania wyrobów medycznych (lub wyposażenia wyrobów medycznych) zgodnych z MDR, innych niż wyroby na zamówienie: a) deklaracji zgodności EU(UE), wystawionej przez producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, poświadczającej zgodność oferowanych wyrobów z wymaganiami MDR a w przypadku oferowania wyrobów klasy I wprowadzanych do obrotu w stanie sterylnym, posiadających funkcję pomiarową lub stanowiących narzędzia chirurgiczne wielokrot dodatkowo: Pozostała dokumentacja określona została w SWZ rozdział VIII. materiały informacyjne – pełne aktualne katalogi producenta tłumaczone na język polski, foldery, specyfikacje techniczne, informacje od producenta, ulotki reklamowe, itp. potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. w przypadku oferowania wyrobów medycznych (lub wyposażenia wyrobów medycznych) klasy I niewprowadzanych do obrotu w stanie sterylnym, nieposiadających funkcji pomiarowej oraz innych niż wyroby na zamówienie, które posiadają deklarację zgodności EC(WE), poświadczającą zgodność wyrobu z przepisami dyrektywy 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotyczącą wyrobów medycznych (dalej: „MDD”), wprowadzonych do obrotu przed 26 maja 2021 r.:
a) deklaracji zgodności EC(WE) sporządzonej przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, poświadczającej zgodność oferowanego wyrobu z MDD oraz
b) oświadczenia dostawcy, wykonawcy, importera, producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, w języku polskim lub angielskim, że oferowane wyroby zostały wprowadzone do obrotu przed dniem 26 maja 2021 r.
2. w przypadku oferowania wyrobów medycznych (lub wyposażenia wyrobów medycznych) klasy I niewprowadzanych do obrotu w stanie sterylnym, nieposiadających funkcji pomiarowej oraz innych niż wyroby na zamówienie, które posiadają deklarację zgodności EC(WE), poświadczającą zgodność z MDD, które od 26.05.2021 r. podlegają klasyfikacji w wyższej klasie ryzyka na podstawie przepisów rozporządzenia UE nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych (dalej: „MDR”) oraz zostały wprowadzone do obrotu po 26 maja 2021 r.:
a)deklaracji zgodności EC(WE) sporządzonej przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, poświadczającej zgodność oferowanego wyrobu z MDD
oraz
b) oświadczenia producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, w języku
polskim lub angielskim, że oferowany wyrób medyczny jest objęty okresem przejściowym, o którym mowa w art. 120 ust. 2 – 3f MDR;
3. w przypadku oferowania wyrobów medycznych (lub wyposażenia wyrobów medycznych) klasy I wprowadzanych do obrotu w stanie sterylnym lub posiadających funkcję pomiarową lub wyrobów klasy IIa, IIb lub III, innych niż wyroby na zamówienie, korzystających z okresów przejściowych, o których mowa w art. 120 ust. 2 – 4 MDR
a) deklaracji zgodności EC(WE) oferowanych wyrobów, sporządzonej przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela, poświadczającej zgodność oferowanego wyrobu z MDD lub dyrektywą nr 90/385/EWG z dnia 20 czerwca 1990 r. w sprawie zbliżenia ustawodawstw Państw Członkowskich odnoszących się do wyrobów medycznych aktywnego osadzania („AIMDD”);
oraz dodatkowo:
b) certyfikatu odnoszącego się do oferowanych wyrobów, wystawionego przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z wymaganiami MDD lub AIMDD;
a w przypadku gdy wyrób został wprowadzony do obrotu po wskazanej na certyfikacie dacie ważności certyfikatu także dodatkowo
c) oświadczenia producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, w języku polskim lub angielskim, że oferowany wyrób medyczny jest objęty jednym z okresów przejściowych, o których mowa w art. 120 ust. 2 – 4 MDR;
4. w przypadku oferowania wyrobów medycznych (lub wyposażenia wyrobów medycznych) zgodnych z MDR, innych niż wyroby na zamówienie:
a) deklaracji zgodności EU(UE), wystawionej przez producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, poświadczającej zgodność oferowanych wyrobów z wymaganiami MDR
a w przypadku oferowania wyrobów klasy I wprowadzanych do obrotu w stanie sterylnym, posiadających funkcję pomiarową lub stanowiących narzędzia chirurgiczne wielokrotnego użytku lub klasy IIa, IIb lub III, dodatkowo:
b) certyfikatu zgodności, odnoszącego się do oferowanych wyrobów, wystawionego przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z wymaganiami MDR;
Pozostała dokumentacja określona została w SWZ rozdział VIII.
dodatkowo:
 materiały informacyjne – pełne aktualne katalogi producenta tłumaczone na język polski, foldery, specyfikacje techniczne, informacje od producenta, ulotki reklamowe, itp. potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
2. Ofertę sporządza się w języku polskim na Formularzu Ofertowym - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) formularz asortymentowo-cenowy – wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ;
2) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowi – załącznik nr 3 do niniejszej SWZ;
3) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania stanowi – załącznik nr 4 do niniejszej SWZ;
4) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale VIII SWZ;
5) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
6) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Oferta, oświadczenia składane są w oryginale w formie elektronicznej.
4. Pełnomocnictwo do złożenia oferty a także pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeśli dotyczy) muszą być złożone w oryginale w takiej samej formie, w jakiej składana jest oferta, tj. w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do postanowień art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 Prawo o notariacie (Dz. U. z 2020r. poz. 1192, z późn. zm.), które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez umocowanego.
5. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.
6. Ofertę, w tym oświadczenia, sporządza się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
7. W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie oraz postępując zgodnie z instrukcją lub filmem instruktażowym umieścić ofertę w systemie.
8. Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 poz. 1913), Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zastrzeżone informacje należy złożyć w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
9. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem ofert ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
10. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu w sprawie dokumentów, sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem przez tłumacza przysięgłego na język polski.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
2. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w oparciu o treść art. 58 PZP. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego:
1) warunek określony w ust. 1 niniejszego rozdziału winien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie;
3) warunek określony w ust. 3 pkt 4 musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie.
4) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
6. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej umowy w przypadku:
 obniżenia cen,
 zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
 zmian stawek celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz,
 obniżenia ceny jednostkowej asortymentu,
 zmiany adresu siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego,
 zmiany nazwy Wykonawcy,
 zmiany osób reprezentujących strony,
 zmiany przepisów prawnych mających wpływ na treść niniejszej umowy,
 zmiany wielkości opakowań nie mających wpływu na przedmiotową ofertę,
 możliwość przedłużenia okresu trwania umowy (maks. o 6 miesięcy), w przypadku gdy przed upływem terminu jej obowiązywania nie zostanie wyczerpana wartościowo.
2. Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany umowy.
3. Powyższe zmiany nastąpią w formie pisemnego aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://spzozgarwolin.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę w oparciu o obligatoryjne podstawy wykluczenia, określone w art. 108 ust. 1 ustawy PZP, tj. z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę: 1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo: a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego, b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego, c) o którym mowa w art. 228–230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46–48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1133 oraz z 2021 r. poz. 2054) lub w art. 54 ust. 1–4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 523, 1292, 1559 i 2054), d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego, e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa, f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769 oraz z 2020 r. poz. 2023), g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296– 307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270–277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe, h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego; 2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1; 3) pozostałe informacje zawarte są w SWZ. 11. Wykonawca w zakresie zadania nr 1, 2 oraz 13 winien dostarczyć bezpłatne próbki oferowanych materiałów opatrunkowych w ilościach określonych pod formularzem asortymentowo-cenowym w celu dokonania oceny technicznej i użytkowej owych produktów, jak również weryfikację oferowanych towarów z opisem przedmiotu zamówienia (w odpowiednim zakresie). Próbki należy przesłać do dnia 26.04.2024 do godz. 10:00 na adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Lubelska 50,08-400 Garwolin II piętro-Sekretariat Dyrektora

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.