eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niegowa › Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do Gminy Niegowa oraz jej jednostek podleg³ych



Og³oszenie z dnia 2023-03-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do Gminy Niegowa oraz jej jednostek podleg³ych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadz± zamawiaj±cy dzia³aj±cy wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA NIEGOWA

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Urz±d Gminy Niegowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000539970

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: SOBIESKIEGO

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Niegowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-320

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48343151020

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@niegowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.niegowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.8.) Informacje o pozosta³ych zamawiaj±cych dzia³aj±cych wspólnie

Zamawiaj±cy 2

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINNY O¦ODEK KULTURY W NIEGOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771939350

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: WOJSKA POLSKIEGO 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: NIEGOWA

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-320

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48343151201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gokniegowa@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.niegowa.pl

1.9.) Podzia³ obowi±zków – zamówienie wspólne

1. Ka¿dy zamawiaj±cy ponosi odpowiedzialno¶æ wskazan± w art.38 ust.4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych
2. Strony ustalaj±, ¿e w niniejszym postêpowaniu Gmina Niegowa odpowiada za : przygotowanie postêpowania, wraz z szacowaniem warto¶ci zamówienia na podstawie informacji uzyskanej od pozosta³ych Zamawiaj±cych, wyboru procedury - trybu udzielenia zamówienia, opracowanie, opisu przedmiotu zamówienia z uwzglêdnieniem danych podanych przez pozosta³e Strony, przygotowanie SWZ, opracowanie dokumentacji oraz odpowiedzi na pytania wykonawców, publikacjê og³oszeñ i informacji wymaganych ustaw±, otwarcie i ocenê ofert, wybór wykonawcy, zawarcie umowy, przes³anie informacji o wykonaniu umowy oraz z³o¿enie sprawozdania z zamówieñ
3. Strony ustalaj±, ¿e w niniejszym postêpowaniu Gminny O¶rodek Kultury w Niegowie, odpowiadaj± za: rzetelne przygotowanie zapotrzebowania ilo¶ciowego na olej w roku 2023, zabezpieczenia kwoty wynikaj±cej z szacowania zamówienia w bud¿ecie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do Gminy Niegowa oraz jej jednostek podleg³ych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8b036d7f-c71d-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00144734

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00013867/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do Gminy Niegowa oraz jej jednostek podleg³ych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/38995/summary

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy do elektronicznej obs³ugi zamówieñ (zwanej dalej: „Platform±”) dostêpnej pod adresem https://josephine.proebiz.com/pl/tender/38995/summary Podany w sekcji I adres mailowy przetargi@niegowa.pl s³u¿y do komunikacji w przypadku problemów z Platform±. Przes³anie wiadomo¶ci za po¶rednictwem Platformy nie wymaga jej powielenia za po¶rednictwem skrzynki e-mail.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Platformie. Konto jest bezp³atne. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia, wycofania oferty oraz sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania przekazania przedmiotowych ¶rodków dowodowych, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych o¶wiadczeñ i dokumentów przy ich u¿yciu s± dostêpne na Platformie (prawy, górny róg), w zak³adce Biblioteka Instrukcji i Linków oraz zosta³y opisane poni¿ej:
. Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy:
− Dopuszczalne przegl±darki internetowe:
Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
Google Chrome 31
Mozilla Firefox 26
Edge
− Pozosta³e wymagania techniczne:
dostêp do sieci Internet
obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest - ajax
w³±czona obs³uga JavaScript
zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s
zainstalowany Acrobat Reader
− wykonawca przygotowuje ofertê w ¶rodowisku swojego komputera i podpisuje j± podpisem kwalifikowanym b±d¼ zaufanym b±d¼ osobistym i dopiero wówczas umieszcza j± na Platformie
8. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych
4) image/bmp, application/msword, image/gif, image/jpeg, application/pdf, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, text/richtext, image/tiff, application/mswrite, application/excel, text/xml, application/zip, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma,
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy dla komunikacji szyfrowanej wynosi 300MB , dla niezaszyfrowanej 500 MB

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 16.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Niegowa z siedzib± w Urzêdzie Gminy Niegowa , przy ul. Sobieskiego 1, tel.: (34) 3151020, e-mail:urzad@niegowa.pl;
2) Administrator wyznaczy³ w Urzêdzie Gminy Inspektora Ochrony Danych: Pani± Katarzynê Macherzyñsk± z któr± mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych, w nastêpuj±cy sposób:
a) pod adresem poczty elektronicznej iod@niegowa.pl,
b) pisemnie na adres siedziby Administratora,
c) telefonicznie pod nr tel. (34)3151020 .
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, je¶li uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
16.2 . Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
16.3. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
16.4. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
16.5. Ma Pani/Pan prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych i ich poprawienia, sprostowania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, cofniêcia zgody na przetwarzanie. Wycofanie zgody nie ma wp³ywu na przetwarzanie Pani/Pana danych do momentu jej wycofania. Pani/Pana prawa mog± zostaæ ograniczone zgodnie z przepisami RODO. Pani/Pana prawa na wniosek zrealizuje Administrator danych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RPV.271.1.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 263144,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa lekkiego oleju opa³owego do kot³owni budynków jednostek podleg³ych Gminy Niegowa, wyposa¿onych w kot³ownie olejowe, wskazanych w za³±czniku nr 1 do niniejszej SWZ - Wykaz gminnych obiektów wyposa¿onych w kot³ownie olejowe zawieraj±cego równie¿ szacunkow± ilo¶ci± oleju dla poszczególnych jednostek. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zwiêkszenia dostaw oleju opa³owego i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Prawem opcji objêta jest mo¿liwo¶æ zwiêkszenia dostaw oleju opa³owego na warunkach zawartej umowy o nie wiêcej ni¿ 20% ilo¶ci zamówienia podstawowego. Zamawiaj±cy uzale¿nia mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji od zwiêkszenia zapotrzebowania na dostawê oleju do obiektów Zamawiaj±cego wskazanych w za³±czniku nr 1 do SWZ np. warunkami atmosferycznymi. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji niniejszej umowy poprzez z³o¿enie Dostawcy pisemnego o¶wiadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zakresie. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u. Zamówienie bêdzie realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 lub do momentu ilo¶ciowego zrealizowania przedmiotu umowy.
Zamawiaj±cy okre¶la minimaln± ilo¶æ dostaw na poziomie 56 000,00 (piêædziesi±t sze¶æ tysiêcy litrów)
1.2 Warunki dostawy lekkiego oleju opa³owego do kot³owni.
Wielko¶æ ka¿dorazowej dostawy wynosiæ bêdzie minimum 5 000 (piêæ tysiêcy) litrów, chyba ¿e Dostawca wyrazi zgodê na mniejsz± ilo¶æ.
1.3 okre¶la siê nastêpuj±ce standardy jako¶ciowe. Dostarczany olej opa³owy musi byæ zgodny z polsk± norm± PN-C-96024:2011 dla L-1 , rozporz±dzeniem Ministra Energii z dnia 1grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe, i poni¿szymi parametrami:
- min. warto¶æ opa³owa 42,6 MJ/kg
- min temperatura zap³onu 56° C
- max. zawarto¶æ siarki 0,1 % (m/m)
- temperatura p³yniêcia max. -20°C
- max gêsto¶æ w temperaturze 15°C 860kg/m3
- max lepko¶æ kinematyczna w temp. 20°C 6,0mm2/s
- barwa-czerwona

1.4 Dostawca zobowi±zany bêdzie do realizacji sukcesywnych dostaw lekkiego oleju opa³owego w zamówionej ilo¶ci, na koszt i ryzyko w³asne, do obiektów wskazanych w zamówieniu (nazwa i adres obiektu), w terminie zakre¶lonym w ofercie licz±c od dnia otrzymania zamówienia na rzecz poszczególnych jednostek wskazanych w za³±czniku nr 1 do SWZ. Zamówienia bêd± sk³adane za pomoc± poczty elektronicznej lub telefonicznie, zgodnie z zasadami zawartymi w umowie, bêd±c± za³±cznikiem nr 3 do SWZ
2 Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dostawy zamówionej ilo¶ci lekkiego oleju opa³owego do poszczególnych jednostek i dokonaæ rozliczenia z ka¿d± jednostk± odrêbnie wg poni¿szego zestawienia.
Fakturowanie poszczególnych dostaw lekkiego oleju na nastêpuj±ce jednostki:
1) Nabywca: Gmina Niegowa, ul. Sobieskiego 1, 42-320 Niegowa , NIP 577-196-05-80 , w tym
punkt odbioru :
Budynek przy boisku sportowym w Niegowie, ul. Sportowa 1, 42-320 Niegowa
Odbiorca : Gmina Niegowa
2) Nabywca: Gmina Niegowa, ul. Sobieskiego 1, 42-320 Niegowa , NIP 577-196-05-80
Odbiorca:
Zespó³ Szkolno - Przedszkolny w Sokolnikach , w tym punkty odbioru:
a) Zespó³ Szkolno -Przedszkolny w Sokolnikach, Sokolniki 76
b) Szko³a Podstawowa w Bli¿ycach, Bli¿yce 63
3) Nabywca: Gmina Niegowa, ul. Sobieskiego 1, 42-320 Niegowa , NIP 577-196-05-80
Odbiorca:
Szko³a Podstawowa w Niegowie, w tym punkty odbioru:
Szko³a Podstawowa w Niegowie, ul. Szkolna 36, Niegowa
4) Nabywca: Gmina Niegowa, ul. Sobieskiego 1, 42-320 Niegowa , NIP 577-196-05-80
Odbiorca:
Przedszkole Publiczne w Niegowie, ul. Szkolna 34, Niegowa
5) Nabywca: Gminny O¶rodek Kultury w Niegowie, ul. Wojska Polskiego 2 , NIP: 5771939350, w tym punkty odbioru:
Gminny O¶rodek Kultury w Niegowie, ul. Wojska Polskiego 2, Niegowa
Odbiorca: Gminny O¶rodek Kultury w Niegowie
3 Strony ustalaj± ¿e Zamawiaj±cy zobowi±zany jest do zap³aty tylko i wy³±cznie za lekki olej opa³owy dostarczony na rzecz podmiotów wskazanych w umowie.
4 Wykonawca bêdzie dostarcza³ lekki olej opa³owy pojazdem typu „autocysterna” zaopatrzon± w pompê roz³adunkow± posiadaj±c± aktualne ¶wiadectwo legalizacji urz±dzenia pomiarowego oraz wê¿em roz³adunkowym z z³±czkami dostosowanymi do otworów wlewowych zbiorników paliwa znajduj±cych siê u Zamawiaj±cego
5 Wykonawca mo¿e realizowaæ zamówienia wy³±cznie przy pomocy osób - pracowników posiadaj±cych wymagane prawem uprawnienia do kierowania autocystern± i roz³adunku paliw p³ynnych oraz na sprzêcie posiadaj±cym aktualne badania techniczne odpowiadaj±ce wymogom dla transportu paliw p³ynnych.
6 Ka¿dorazowa dostawa lekkiego oleju zostanie potwierdzona ¶wiadectwem jako¶ci, nie pó¼niej ni¿ z dniem dostarczenia faktury. Parametry dostarczonego oleju musz± byæ zgodne ze ¶wiadectwem jako¶ci i z obowi±zuj±cymi w tym zakresie normami i wymogami dla kot³owni opalanych paliwem p³ynnym.
7 W przypadku w±tpliwo¶ci co do jako¶ci oleju opa³owego, Zamawiaj±cy zleci wykonanie badañ w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodno¶ci z obowi±zuj±cymi normami, kosztami badania laboratoryjnego zostanie obci±¿ony Wykonawca.
8 W przypadku stwierdzenia niew³a¶ciwej jako¶ci lekkiego oleju opa³owego Wykonawca pokryje koszty zwi±zane z usuniêciem ewentualnych awarii pieców zasilanych tym olejem.
9 Dowodem przyjêcia dostawy lekkiego oleju bêdzie dokument WZ ze wskazan± faktyczn± ilo¶ci± dostarczonego paliwa, osobn± dla ka¿dego z obiektów. Ilo¶æ dostarczonego oleju do danego obiektu musi byæ potwierdzona przez upowa¿nionego pracownika zamawiaj±cego oraz w systemie SENT i dopiero wykonanie obu czynno¶ci mo¿e stanowiæ podstawê do wystawienia faktury. Rozliczenie ilo¶ci dostarczonego oleju bêdzie siê odbywa³o w litrach.
10 Dostawy do poszczególnych placówek mog± byæ ³±czone. Jednak faktury za dostarczony olej musz± byæ wystawione oddzielnie dla ka¿dej jednostki
11 Dostawy bêd± realizowane bezpo¶rednio do kot³owni we wskazanych w zamówieniu obiektach gminnych rozmieszczonych na terenie gminy Niegowa

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Prawem opcji objêta jest mo¿liwo¶æ zwiêkszenia dostaw oleju opa³owego na warunkach zawartej umowy o nie wiêcej ni¿ 20% ilo¶ci zamówienia podstawowego. Zamawiaj±cy uzale¿nia mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji od zwiêkszenia zapotrzebowania na dostawê oleju do obiektów Zamawiaj±cego wskazanych w za³±czniku nr 1 do SWZ np. warunkami atmosferycznymi. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji niniejszej umowy poprzez z³o¿enie Dostawcy pisemnego o¶wiadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zakresie. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Suma punktów, jakie mo¿e otrzymaæ Wykonawca w obu kryteriach zostanie wyliczona na podstawie poni¿szego wzoru:
S = C + T
Gdzie:
C - suma punktów uzyskanych w kryterium CENA
T- suma punktów uzyskanych w kryterium TERMIN DOSTAWY
S- suma punktów uzyskanych w obu kryteriach oceny ofert
Warto¶ci punktów C, T oraz S zostan± obliczone z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najkorzystniejsz± ofert± zostaje oferta wykazuj±ca najwy¿szy bilans punktów otrzymanych w ramach poszczególnych kryteriów .

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegaj± wykluczeniu,
2. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone

1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - w zakresie powy¿szego warunku Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy wykazania, ¿e posiada aktualn± koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami - zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 lit. a ustawy - Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. 2021 poz. 716 z pó¼ñ. zm.)
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o przedmiotowe zamówienie warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada te uprawnienia i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane (zgodnie z art. 117 ust. 2 Pzp). W tym przypadku wykonawcy wype³niaj± o¶wiadczenie znajduj±ce siê w tre¶ci oferty , z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej ¬- Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: -o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
-O¶wiadczenie o grupie kapita³owej - za³±cznik nr 6
- odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: -o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
-o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art.125 ust.1 -za³±cznik nr 5 do SWZ
- aktualnej (wa¿nej) koncesji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami - zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 lit. a ustawy - Prawo energetyczne (Dz.U.2022.1385 t.j.).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

wykaz rozwi±zañ równowa¿nych (je¶li dotyczy)

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
2) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1),
3) zobowi±zanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 4.2 oraz 4.3 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostêpniaj±cego zasób Wykonawcy,
4)o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 3 ust. 3.3 SWZ (Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enia tego o¶wiadczenia na formularzu ofertowym);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
5) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) pe³nomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego pe³nomocnictwa,

3.3. W przypadku, o którym mowa w ust. 3.2 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy
7. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w ust. 6, dokonuje w przypadku:
1) podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz dokumentów potwierdzaj±cych umocowanie do reprezentowania – odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby, w zakresie podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów potwierdzaj±cych umocowanie do reprezentowania, które ka¿dego z nich dotycz±;
2) przedmiotowych ¶rodków dowodowych – odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia;
3) innych dokumentów– odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

16. W zwi±zku z tre¶ci± art. 439 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, Strony dopuszczaj± zmianê wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± Umowy z uwzglêdnieniem nastêpuj±cych regu³:
a) podstaw± do ustalenia poziomu zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia jest wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych og³aszany w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statycznego obowi±zuj±cy w miesi±cu, w którym up³yn±³ termin sk³adania ofert,
b) minimalny poziom zmiany ceny materia³ów lub kosztów wyliczony w oparciu o wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych wskazany powy¿ej, uprawniaj±cy strony Umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia wynosi 15 punktów procentowych;
c) zmiana warto¶ci wynagrodzenia, przez które Strony na potrzeby niniejszego ustêpu rozumiej± ró¿nicê pomiêdzy cen± okre¶lon± zgodnie z ust. 1-3 niniejszego paragrafu, a cen± hurtow± producenta w³a¶ciw± dla transakcji, której bêdzie dotyczy³a waloryzacja, nastêpuje procentowo o warto¶æ wska¼nika inflacji obni¿onego o 15 punktów procentowych;
d) maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy wynosi 15% warto¶ci netto wynagrodzenia okre¶lonego w lit. c) powy¿ej.
17. W przypadku wyst±pienia zmian, o których mowa w ust. 16 powy¿ej, ka¿da ze Stron mo¿e wyst±piæ do drugiej Strony z pisemnym ¿±daniem zmiany wynagrodzenia, przedk³adaj±c odpowiednie dokumenty potwierdzaj±ce zasadno¶æ z³o¿enia takiego wniosku. Zmiana wynagrodzenia nie mo¿e nast±piæ czê¶ciej ni¿ raz na 12 miesiêcy kalendarzowych realizacji Umowy.
18. W przypadku dokonania zmiany wynagrodzenia w oparciu o powy¿sze zapisy Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dokonania zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom cen materia³ów lub kosztów dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dokonania powy¿szej zmiany w terminie 30 dni od dnia dokonania zmiany Umowy oraz przed³o¿enia o¶wiadczenia podwykonawcy o dokonanej zmianie.
1. Wszystkie sprawy sporne, wynikaj±ce z realizacji Umowy, dla których Strony nie znajd± polubownego rozwi±zania bêd± rozstrzygane przez S±d w³a¶ciwy dla siedziby Zamawiaj±cego.
2. Wykonawca nie mo¿e bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiaj±cego przenie¶æ na rzecz osób trzecich wierzytelno¶ci nale¿nych od Zamawiaj±cego z tytu³u realizacji przedmiotu Umowy.
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej. ¦ródtytu³y zawarte w Umowie nie maj± wp³ywu na interpretacjê postanowieñ umownych.
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany niniejszej umowy, w stosunku do oferty Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach:
a)gdy zmiana wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia niniejszej umowy lub gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiaj±cego ze wzglêdu na interes publiczny,
b)wyst±pienie oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci niniejszej umowy,
c)zaistnia³y przyczyny niezale¿ne od dzia³ania Stron, których przy zachowaniu wszelkich nale¿ytych ¶rodków nie mo¿na unikn±æ ani im zapobiec w szczególno¶ci:
- przed³u¿aj±ca siê procedura postêpowania na wybór wykonawcy, uniemo¿liwiaj±ca zachowanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia,
- z powodu dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie dostaw, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron,
- wyst±pi³a si³a wy¿sza obejmuj±ca klêski ¿ywio³owe, anomalia klimatyczne,
-nast±pi³o wstrzymanie przez Zamawiaj±cego realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
-wyst±pienie istotnych okoliczno¶ci maj±cych wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy,
-zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
-zmiany podwykonawcy
-wyst±pienie warunków uniemo¿liwiaj±cych realizacjê dostaw z przyczyn technicznych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-29 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem Platformy JOSEPHINE

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-29 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-25

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania podmiot podlegaj±cy wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.