Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00097002/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie – pozostałe wyposażenie - postępowanie nr 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. EMILII SUKERTOWEJ-BIEDRAWINY W MALINOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280496389
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10
1.5.2.) Miejscowość: Malinowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 236974163
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@malinowo.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsmalinowo.edupage.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7321df40-049b-44a4-9de3-d5c5f9f9bf701.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie – pozostałe wyposażenie - postępowanie nr 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7321df40-049b-44a4-9de3-d5c5f9f9bf70
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00144606
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010583/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie – pozostałe wyposażenie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00097002
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.26.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pozostałego wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie: tafle szklane 50 szt., rurki szklane 1000 szt., farby do szkła 50 szt., sprzęt laboratoryjny/ aparatura szklana różna 1 kpl., zgodnie z opisem zawartym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39299000-4 - Wyroby szklane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44810000-1 - Farby
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20537,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129579,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20537,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diverti Grażyna Tomaszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381649202
7.3.3) Ulica: Cieszyńska 362
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20537,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na 28 zadań
- 38/ZP/2025 Dostawa wyrobów do użytku laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- "Dostawa farb i artykułów malarskich, materiałów budowlanych, sanitarnych , materiałów do obsług wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie"
- "Dostawa materiałów ogólnobudowlanych i ceramicznych dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica -Zdrój 33-380 Krynica -Zdrój"
- Dostawa materiałów dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w budynku nowej Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach zadania pn. "Inni a tak samo równi - edukacja włączająca w Gminie Szamotuły
więcej: Laboratoryjne wyroby szklane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.