Ogłoszenie z dnia 2023-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00061604/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego przy ulicy Jagiellońskiej 22 w Sanoku w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SANOCKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440703
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134652942
1.5.8.) Numer faksu: 134652988
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-sanok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-sanok.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-sanok.pl/bip/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego przy ulicy Jagiellońskiej 22 w Sanoku w formule „zaprojektuj i wybuduj”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a478037a-b2e7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00144277
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007630/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozbudowa i przebudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego przy ulicy Jagiellońskiej 22 w Sanoku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.272.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6825203,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis ogólny przedmiotu zamówienia:
- Zaprojektowanie – tj. opracowanie - zgodnie z przepisami - kompletnej dokumentacji projektowej dla zamierzenia inwestycyjnego polegającego na rozbudowie, przebudowie i nadbudowie „Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego przy ulicy Jagiellońskiej 22 w Sanoku” wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, w zakresie wszystkich branż wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami, przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie na jego podstawie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę.
Podstawą do przygotowania dokumentacji projektowej stanowi załączona do PFU koncepcja architektoniczna. Zakres zagospodarowania terenu dla siedziby SOSW, jaki należy wykonać w etapie określa załącznik graficzny. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o koncepcję architektoniczną załączoną do niniejszego programu, stanowiąca jego integralną część.
- Budowa - tj. wykonanie, na postawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej dla ww. zadania inwestycyjnego, robót budowlanych związanych z budową budynku wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, niniejszym PFU, pozwolenia na użytkowanie obiektu objętego inwestycją.
- Zapewnienie nadzoru autorskiego – tj. pełnienie nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektów) przez cały czas trwania inwestycji, w szczególności poprzez: udział projektantów w wizytach na terenie budowy, wpisy do dziennika budowy, weryfikację dokumentacji powykonawczej w zakresie jej zgodności z faktycznym wykonaniem robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45223821-7 - Elementy gotowe
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232142-9 - Roboty budowlane w zakresie stacji przesyłu ciepła
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233127-5 - Roboty budowlane w zakresie rozjazdów
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262520-2 - Roboty murowe
45262800-9 - Rozbudowa budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45313100-5 - Instalowanie wind
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8395000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8445478,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8395000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solkan Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962965307
7.3.3) Ulica: Mikołaja Reja 12
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-211
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8395000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Usługa zorganizowania wycieczki do Włoch - Rzym dla osób uprawnionych do korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- Zakup samochodu osobowo-towarowego
- Przebudowa przepustu na potoku bez nazwy na dz. nr ew. 434/2 w ciągu drogi gminnej nr 117433R w miejscowości Zabłotce
- Dostawa warzyw i owoców dla SPZOZ Sanok.
- Remont sanitariatów na piętrze 1 i 2 w Zespole Szkół nr 1 w Sanoku
- Zakup samochodu terenowego przystosowanego do ratownictwa górskiego
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw w Witaszycach (FS Witaszyce)" - etap I
- Remont kotłowni i instalacji gazowej z szafką gazową oraz remont elewacji w budynku szklarni dużej
- Remont elewacji budynku Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Remont oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku biurowo-szkoleniowym Ośrodka Szkolenia PIP we Wrocławiu przy ul. M. Kopernika 5
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla inwestycji: Rozbudowa bud. ZSP Wilcza, Modernizacja kotłowni w bud. ZSP Pilchowice, Adaptacja i aranżacja pom. w bud. przy ul. K. Miarki 123A i B w Wilczy
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.