eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Jabłonka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Jabłonka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JABŁONKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Jabłonka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Jabłonka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2bcfd5e-c7c6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00144071

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057961/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Opracowanie zmian: punktowych studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, punktowych MPZP, MZPZ w zakresie niektórych ustaleń tekstowych planu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a
wykonawca odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu następujących narzędzi: przy użyciu portalu
https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka
oraz poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl lub zpubliczne@jablonka.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka
2. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
3. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania
ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
7. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z ww. instrukcją i postępować ws zasad
w niej wskazanych.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Rozdziale 20 i 24 SWZ .
Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane:
kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podmiotowe środki dowodowe oraz
inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415), składa się w
formie elektronicznej, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): • administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Jabłonka, ul. 3 – go
Maja 1, 34 – 480 Jabłonka;
• Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jabłonka kontakt: e-mail: iod@jablonka.pl, telefon 18/2611100;
• dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym bez
przeprowadzenia negocjacji nr RINT.271.1.5.2023 „Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Jabłonka” Podstawę
prawna przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych, wydanych na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
• odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn.
zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres
obowiązywania umowy lub dłuższym, jeżeli wynika to z odrębnych przepisów; Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy
złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
• obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
• Wykonawca posiada:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Wykonawcy dotyczących;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych
osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • nie przysługuje Wykonawcy:
−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
• przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RINT.271.1.5.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Jabłonka w granicach wyznaczonych obszarów w Gminie Jabłonka, zgodnie z uchwałą Nr LVIII/420/2023 Rady Gminy Jabłonka z dnia 27.02.2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Jabłonka w granicach wyznaczonych obszarów w Gminie Jabłonka (32 obszary zmian planu).


Zakres prac:
Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami sztuki urbanistycznej
i z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności:
- ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r. poz. 503 z późn. zm.);
- rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2404);
- innymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia.
2. Wykonawca będzie uczestniczył w czynnościach formalno-prawnych oraz opracuje i przekaże Zamawiającemu niezbędne opracowania i materiały planistyczne oraz wzory dokumentów, w tym:
- wykaz wniosków do zmian planu od osób indywidualnych i instytucji wraz z propozycjami ich rozpatrzenia,
- projekty zmian planu,
- prognozy oddziaływania na środowisko dla zmian planu,
- prognozę skutków finansowych uchwalenia zmian planu miejscowego,
- wzory pism do organów opiniujących i uzgadniających projekt zmian planu,
- wzory ogłoszeń prasowych o wyłożeniu do publicznego wglądu,
- udział w posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej oraz w dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi w projektach zmian planu,
- udziału w posiedzeniach Komisji Rady Gminy na żądanie Zamawiającego oraz sesji (sesjach) Rady Gminy podczas uchwalania zmian planu,
- wykaz uwag do zmian planu które wpłyną do Urzędu Gminy w trakcie wyłożenia do publicznego wglądu wraz z propozycjami ich rozpatrzenia,
- projekt zmian planu w wersji przedłożonej do uchwalenia oraz do opublikowania w dzienniku urzędowym,
- dane przestrzenne dla każdego ze sporządzanych aktów planowania przestrzennego (zmiany planu) oraz dla planu w postaci ujednoliconej, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- dokumentacje prac planistycznych zmian planu,
- inne czynności i dokumenty wynikające z obowiązujących przepisów.
3. Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu materiały niezbędne dla prawidłowego przeprowadzenia procedury formalno-prawnej sporządzania planu na poszczególnych etapach opracowania, w ilościach niezbędnych dla prawidłowego przeprowadzenia procedury formalno-prawnej sporządzania zmian planu (projekty planu w ilości odpowiadającej ilości instytucji opiniujących i uzgadniających projekt planu, w tym na nośnikach elektronicznych - płyty CD). Forma przekazywanych projektów planu zależna jest od wymogów organów opiniujących i uzgadniających. Wykonawca po zakończeniu poszczególnych faz projektowych i uzyskaniu opinii i uzgodnień, oraz po uzyskaniu wniosków dokumentów opracuje projekt dokumentów tekstowych i graficznych uwzględniających złożone uwagi i zastrzeżenia.
4. Wykonawca dostarczy kopie robocze kolorowych wydruków wersji planu, przed ich wyłożeniem do publicznego wglądu w skali 1:2000.
5. Wykonawca zapewni bezpośredni udział projektanta planu kierownika zespołu projektowego w pracach planistycznych, oraz kontaktach z Zamawiającym, w spotkaniach organizowanych przez Wójta Gminy oraz w sesjach Rady Gminy dotyczących zmian planu.
6. Wykonawca zapewni udział w dyskusji publicznej w trakcie wyłożenia projektu zmian planu do publicznego wglądu,
7. Końcowa edycja opracowania zmian planu obejmuje wykonanie po 5 kompletów wydruków kolorowych zmian planu (wydruki części tekstowej i graficznej) oraz wersję cyfrową na płycie CD (część graficzna w oprogramowaniu EW-MAPA oraz JPG i PDF, część tekstowa w formacie word i PDF).
8. Wykonawca przygotuje dokumentację formalno-prawną zmiany planu (dokumentację prac planistycznych) w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi.
9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć komplet opracowań objętych umową wraz z pisemnym oświadczeniem, że przedmiot umowy jest wykonany zgodnie z umową i obowiązującą ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, aktualną na dzień zakończenia przedmiotu umowy, a także innymi obowiązującymi przepisami i normami wraz z oświadczeniem, że został wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
10. Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych za pomocą posiadanego sprzętu i oprogramowania.
11. Zamawiający ze swej strony przekaże materiały będące w jego posiadaniu, a mogące mieć istotny wpływ na poziom i zakres przedmiotowego opracowania tj. obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, obowiązujące studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy. Zamawiający przekaże też mapy pozyskane z państwowego zasobu geodezyjnego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się następującymi kryteriami:

a) Kryterium „cena oferty brutto” (Kc) – 60 pkt
b) Kryterium „doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia pełniącej funkcję Głównego Projektanta (kierownika zespołu projektantów-urbanistów) –” (Kd) – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia pełniącej funkcję Głównego Projektanta (kierownika zespołu projektantów-urbanistów)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Jabłonka w zakresie niektórych ustaleń tekstowych planu, zgodnie z uchwałą Nr LVIII/421/2023 Rady Gminy Jabłonka z dnia 27.02.2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Jabłonka w zakresie niektórych ustaleń tekstowych planu;

Zakres prac:
Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
12. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami sztuki urbanistycznej
i z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności:
- ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r. poz. 503 z późn. zm.);
- rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2404);
- innymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia.
13. Wykonawca będzie uczestniczył w czynnościach formalno-prawnych oraz opracuje i przekaże Zamawiającemu niezbędne opracowania i materiały planistyczne oraz wzory dokumentów, w tym:
- wykaz wniosków do zmian planu od osób indywidualnych i instytucji wraz z propozycjami ich rozpatrzenia,
- projekty zmian planu,
- prognozy oddziaływania na środowisko dla zmian planu,
- prognozę skutków finansowych uchwalenia zmian planu miejscowego,
- wzory pism do organów opiniujących i uzgadniających projekt zmian planu,
- wzory ogłoszeń prasowych o wyłożeniu do publicznego wglądu,
- udział w posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej oraz w dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi w projektach zmian planu,
- udziału w posiedzeniach Komisji Rady Gminy na żądanie Zamawiającego oraz sesji (sesjach) Rady Gminy podczas uchwalania zmian planu,
- wykaz uwag do zmian planu które wpłyną do Urzędu Gminy w trakcie wyłożenia do publicznego wglądu wraz z propozycjami ich rozpatrzenia,
- projekt zmian planu w wersji przedłożonej do uchwalenia oraz do opublikowania w dzienniku urzędowym,
- dane przestrzenne dla sporządzanego aktu planowania przestrzennego (zmiany planu) oraz dla planu w postaci ujednoliconej, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- dokumentacje prac planistycznych zmian planu,
- inne czynności i dokumenty wynikające z obowiązujących przepisów.
14. Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu materiały niezbędne dla prawidłowego przeprowadzenia procedury formalno-prawnej sporządzania planu na poszczególnych etapach opracowania, w ilościach niezbędnych dla prawidłowego przeprowadzenia procedury formalno-prawnej sporządzania zmian planu (projekty planu w ilości odpowiadającej ilości instytucji opiniujących i uzgadniających projekt planu, w tym na nośnikach elektronicznych - płyty CD). Forma przekazywanych projektów planu zależna jest od wymogów organów opiniujących i uzgadniających. Wykonawca po zakończeniu poszczególnych faz projektowych i uzyskaniu opinii i uzgodnień, oraz po uzyskaniu wniosków dokumentów opracuje projekt dokumentów tekstowych uwzględniających złożone uwagi i zastrzeżenia.
15. Wykonawca zapewni bezpośredni udział projektanta planu kierownika zespołu projektowego w pracach planistycznych oraz kontaktach z Zamawiającym, w spotkaniach organizowanych przez Wójta Gminy oraz w sesjach Rady Gminy dotyczących zmian planu.
16. Wykonawca zapewni udział w dyskusji publicznej w trakcie wyłożenia projektu zmian planu do publicznego wglądu,
17. Końcowa edycja opracowania zmian planu obejmuje wykonanie po 5 kompletów wydruków zmian planu (wydruki części tekstowej) oraz wersję cyfrową na płycie CD (część tekstowa w formacie word i PDF).
18. Wykonawca przygotuje dokumentację formalno-prawną zmiany planu (dokumentację prac planistycznych) w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi.
19. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć komplet opracowań objętych umową wraz z pisemnym oświadczeniem, że przedmiot umowy jest wykonany zgodnie z umową i obowiązującą ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, aktualną na dzień zakończenia przedmiotu umowy, a także innymi obowiązującymi przepisami i normami wraz z oświadczeniem, że został wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
20. Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych za pomocą posiadanego sprzętu i oprogramowania.
21. Zamawiający ze swej strony przekaże materiały będące w jego posiadaniu, a mogące mieć istotny wpływ na poziom i zakres przedmiotowego opracowania tj. obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, obowiązujące studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się następującymi kryteriami:

a) Kryterium „cena oferty brutto” (Kc) – 60 pkt
b) Kryterium „doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia pełniącej funkcję Głównego Projektanta (kierownika zespołu projektantów-urbanistów) –” (Kd) – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia pełniącej funkcję Głównego Projektanta (kierownika zespołu projektantów-urbanistów)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Jabłonka w granicach wyznaczonych obszarów w Gminie Jabłonka, zgodnie z uchwałą Nr LVIII/419/2023 Rady Gminy Jabłonka z dnia 27.02.2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania zmian Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Jabłonka w granicach wyznaczonych obszarów w Gminie Jabłonka (32 obszary zmian studium);


Zakres prac:
Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami sztuki urbanistycznej
i z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności:
- ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r. poz. 503 z późn. zm.);
- rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U. z 2021 r. poz. 2405);
- innymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia.

2. Wykonawca będzie uczestniczył w czynnościach formalno-prawnych oraz opracuje i przekaże Zamawiającemu niezbędne opracowania i materiały planistyczne oraz wzory dokumentów, w tym:
- wykaz wniosków do zmian studium od osób indywidualnych i instytucji wraz z propozycjami ich rozpatrzenia,
- projekty zmian studium,
- prognozy oddziaływania na środowisko dla zmian studium,
- wzory pism do organów opiniujących i uzgadniających projekt zmian studium,
- wzory ogłoszeń prasowych o wyłożeniu do publicznego wglądu,
- udział w posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej oraz w dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi w projektach zmian studium,
- udziału w posiedzeniach Komisji Rady Gminy na żądanie Zamawiającego oraz sesji (sesjach) Rady Gminy podczas uchwalania zmian studium,
- wykaz uwag do zmian studium które wpłyną do Urzędu Gminy w trakcie wyłożenia do publicznego wglądu wraz z propozycjami ich rozpatrzenia,
- projekt zmian studium w wersji przedłożonej do uchwalenia oraz końcowa wersja studium,
- dane przestrzenne dla sporządzanej zmiany studium,
- dokumentacje prac planistycznych zmian studium,
- inne czynności i dokumenty wynikające z obowiązujących przepisów.
3. Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu materiały niezbędne dla prawidłowego przeprowadzenia procedury formalno-prawnej sporządzania studium na poszczególnych etapach opracowania, w ilościach niezbędnych dla prawidłowego przeprowadzenia procedury formalno-prawnej sporządzania zmian studium (projekty studium w ilości odpowiadającej ilości instytucji opiniujących i uzgadniających projekt studium, w tym na nośnikach elektronicznych - płyty CD). Forma przekazywanych projektów studium zależna jest od wymogów organów opiniujących i uzgadniających. Wykonawca po zakończeniu poszczególnych faz projektowych i uzyskaniu opinii i uzgodnień, oraz po uzyskaniu wniosków dokumentów opracuje projekt dokumentów tekstowych i graficznych uwzględniających złożone uwagi i zastrzeżenia.
4. Wykonawca dostarczy kopie robocze kolorowych wydruków wersji studium, przed ich wyłożeniem do publicznego wglądu w skali 1:10000.
5. Wykonawca zapewni bezpośredni udział projektanta studium kierownika zespołu projektowego w pracach planistycznych, oraz kontaktach z Zamawiającym, w spotkaniach organizowanych przez Wójta Gminy oraz w sesjach Rady Gminy dotyczących zmian studium.
6. Wykonawca zapewni udział w dyskusji publicznej w trakcie wyłożenia projektu zmian studium do publicznego wglądu,
7. Końcowa edycja opracowania zmian studium obejmuje wykonanie po 5 kompletów wydruków kolorowych zmian studium (wydruki części tekstowej i graficznej) oraz wersję cyfrową na płycie CD (część graficzna w oprogramowaniu EW-MAPA oraz JPG i PDF, część tekstowa w formacie word i PDF).
8. Wykonawca przygotuje dokumentację formalno-prawną zmiany studium (dokumentację prac planistycznych) w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi.
9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć komplet opracowań objętych umową wraz z pisemnym oświadczeniem, że przedmiot umowy jest wykonany zgodnie z umową i obowiązującą ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, aktualną na dzień zakończenia przedmiotu umowy, a także innymi obowiązującymi przepisami i normami wraz z oświadczeniem, że został wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
10. Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych za pomocą posiadanego sprzętu i oprogramowania.
11. Zamawiający ze swej strony przekaże materiały będące w jego posiadaniu, a mogące mieć istotny wpływ na poziom i zakres przedmiotowego opracowania tj. obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, obowiązujące studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy. Zamawiający przekaże też mapy pozyskane z państwowego zasobu geodezyjnego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się następującymi kryteriami:

a) Kryterium „cena oferty brutto” (Kc) – 60 pkt
b) Kryterium „doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia pełniącej funkcję Głównego Projektanta (kierownika zespołu projektantów-urbanistów) –” (Kd) – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia pełniącej funkcję Głównego Projektanta (kierownika zespołu projektantów-urbanistów)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
 niepodlegający wykluczeniu z powodów, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 1-6 (Rozdział 14 SWZ) i art. 109 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie przewidzianym przez zamawiającego w niniejszej SWZ (Rozdział 15 SWZ),oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835),
 którzy spełniają warunki o których mowa w art. 112 ust 2 ustawy Pzp na poziomie wymaganym przez zamawiającego zgodnie z opisem poniżej.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym -
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Zamawiający nie dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Zamawiający nie dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej -
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Zamawiający nie dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
d) zdolności technicznej lub zawodowej
d. a) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
Zamawiający w zakresie warunku określa następujące minimalne poziomy zdolności:
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże:
Część I
- wykonanie – opracowanie co najmniej 2 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w okresie 3 ostatnich lat. Za wykonanie – opracowanie należy rozumieć opracowania uchwalone i ogłoszone w Dzienniku Urzędowym województwa

Część II
- wykonanie – opracowanie co najmniej 2 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w okresie 3 ostatnich lat. Za wykonanie – opracowanie należy rozumieć opracowania uchwalone i ogłoszone w Dzienniku Urzędowym województwa

Gdy Wykonawca składa ofertę na 1 i 2 części
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) opracował co najmniej 2 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego – Załącznik Nr 10 do SWZ).

Część III
- wykonanie – opracowanie co najmniej 2 studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub zmian studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w okresie 3 ostatnich lat. Za wykonanie – opracowanie należy rozumieć opracowania uchwalone

d. b) Zamawiający w zakresie warunku określa następujące minimalne poziomy zdolności:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
Część I i II
- dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:
co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Głównego Projektanta (kierownika zespołu projektantów-urbanistów) projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, spełniającą jeden z warunków o których mowa w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 503), o których mowa niżej:
1) nabyła uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym na podstawie ustawy z dnia 12 lipca 1984 r. o planowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1989 r., poz. 99, 178 i 192, z 1990 r. poz. 198 i 505 oraz z 1993 r. poz. 212);
2) nabyła uprawnienia urbanistyczne na podstawie art. 51 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1999 r. poz. 139, z późn. zm.);
3) posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej uzyskane na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r. poz. 932 i 1650);
4) posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie architektury, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej;
5) posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie innym niż określony
w tirecie 4 oraz ukończyła studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej;
6) posiada obywatelstwo państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskiego Europejskiego Porozumienia
o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, oraz nabyte kwalifikacje zawodowe do projektowania zagospodarowania przestrzeni i zagospodarowania przestrzennego w skali lokalnej i regionalnej, odpowiadające wymaganiom określonym w tirecie 4 lub 5.

- posiadającą doświadczenie w wykonaniu, co najmniej dwóch usług (w ramach odrębnych umów) obejmujących swoim zakresem (każda) opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z 2003 r..


Część III
- dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:
co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Głównego Projektanta (kierownika zespołu projektantów-urbanistów) projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, spełniającą jeden z warunków o których mowa w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 503), o których mowa niżej:
1) nabyła uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym na podstawie ustawy z dnia 12 lipca 1984 r. o planowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1989 r., poz. 99, 178 i 192, z 1990 r. poz. 198 i 505 oraz z 1993 r. poz. 212);
2) nabyła uprawnienia urbanistyczne na podstawie art. 51 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1999 r. poz. 139, z późn. zm.);
3) posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej uzyskane na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r. poz. 932 i 1650);
4) posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie architektury, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej;
5) posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie innym niż określony
w tirecie 4 oraz ukończyła studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej;
6) posiada obywatelstwo państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskiego Europejskiego Porozumienia
o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, oraz nabyte kwalifikacje zawodowe do projektowania zagospodarowania przestrzeni i zagospodarowania przestrzennego w skali lokalnej i regionalnej, odpowiadające wymaganiom określonym w tirecie 4 lub 5.

- posiadającą doświadczenie w wykonaniu, co najmniej dwóch usług (w ramach odrębnych umów) obejmujących swoim zakresem (każda) opracowanie studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub zmian studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z 2003 r..


Wystarczy jeden kierownik zespołu projektowego dla części I i II i III

WAŻNE:
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy winne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).


Warunek udziału w postępowaniu dotyczący wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony:
a. przez Wykonawcę samodzielnie, lub
b. przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie samodzielnie, lub
c. w przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie. Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie art. 108 i 109
ustawy Pzp), zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj. (art. 274
ust. 1 ustawy Pzp):
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art.
109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
- chyba że Wykonawca w Formularzu Oferty lub oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, wskaże dane
umożliwiające dostęp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiającego,
poprzez bezpłatne i ogólnodostępne bazy danych;
Dotyczy również wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów
udostępniających zasoby Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków
dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.
1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o
którym mowa w Rozdziale 16 ust.3 pkt 1) SWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z
wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z
podobnej procedury przewidzianej w przepisach
miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w
Rozdziale 16 ust. 3 SWZ, w § 4 ust. 1 Rozp., o których mowa w art. 128 ust. 6 ustawy lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do
wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastępuje się
je
odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo
osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone
przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze
względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
(...) CIĄG DALSZY zawierają zapisy Rozdziału 17 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (załącznik nr 9 do SWZ);

2.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ);

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty:
A: Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY
- którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
3.1 OŚWIADCZENIE WSTĘPNE (art. 125 ust 1 ustawy Pzp),
- załącznik nr 2 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Rozdziale 13 ust. 2 SWZ
- załącznik nr 3 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Rozdziale 14 ust. 1 i Rozdziale 15 ust 1 SWZ.
- w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu składa ich pełnomocnik.
3.2 ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów
- wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
3.3 OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZELENIE ZAMÓWIENIA (konsorcjum, spółka
cywilna itp.)
- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy).
Uwaga: Oświadczenie ma być złożone wraz z ofertą (jeżeli dotyczy). Oświadczenie ma być podpisane przez każdego z
wykonawców występujących wspólnie.
3.4 PEŁNOMOCNICTWA
Mają być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy):
a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru -
pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy
b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli
każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
- pełnomocnictwo może być sporządzone wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
1. Wymagane oświadczenia wskazane w pkt. 3.1 niniejszego Rozdziału SWZ powinny być złożone przez każdego
wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie
2 W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 stawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna itp.) dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,
dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr
6 do SWZ.
3. Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia
- patrz: pkt. 3.4 ppkt b) SWZ.
Dokument lub dokumenty zawierający ustanowienie Pełnomocnika stanowi załącznik nr 5 do SWZ) musi zawierać w
szczególności: wskazanie postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnieo
udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego Pełnomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty)
zawierający ustanowienie Pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we
właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego Pełnomocnika może zostać zawarte w
umowie o współdziałaniu złożonej wraz z ofertą. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie Pełnomocnika musi
zostać złożony wraz z ofertą w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Do dokumentu (lub dokumentów)
zawierającego ustanowienie Pełnomocnika należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca
pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania wykonawców w chwili udzielania
pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub
informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z
dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sadowym (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, ze zm.) albo zaświadczenie
o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy (Dz.U.2020.2296).
Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniana przez upełnomocnionego.
4. Oferta wspólna składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) Dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, składa każdy z
wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
b) Dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik
wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, o których mowa w Rozdziale 24 ust. 3 pkt 3.2 SWZ, w celu
wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich
zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa oświadczenia wskazane w Rozdziale 24 ust 3, pkt. 3.1. SWZ
zawierające informacje
dotyczące tych podmiotów.
6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem.
7. Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty, powołując się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres
wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie Pełnomocnika tych wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w art. 454 i 455 ustawy PZP.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, które mogą
dotyczyć w szczególności następujących przypadków: podstawy do zmiany umowy zostały określone w załączniku nr 7 do
SWZ (projekcie umowy) - ze względu na ograniczenia w ilości znaków nie ma możliwości wskazania wszystkich zmian

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-29 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-29 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.