eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobryszyce › Wykonanie prac projektowych, robót budowlanych i dostaw wchodzących w zakres Projektu pn.: "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w miejscowości Dobryszyce"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac projektowych, robót budowlanych i dostaw wchodzących w zakres Projektu pn.: „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w miejscowości Dobryszyce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobryszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647977

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 8

1.5.2.) Miejscowość: Dobryszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-505

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 44 681 11 93

1.5.8.) Numer faksu: 44 681 10 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@dobryszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dobryszyce.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-842e22f5-98b2-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac projektowych, robót budowlanych i dostaw wchodzących w zakres Projektu pn.: „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w miejscowości Dobryszyce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-842e22f5-98b2-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00143924

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050818/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w miejscowości Dobryszyce”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt jest współfinansowany ze Środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V Ochrona środowiska, Działanie V.2 Gospodarka odpadami; Umowa o dofinansowanie nr UDA-RPLD.05.02.00-10-0010/21-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00051100

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.1.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie prac projektowych, robót budowlanych i dostaw wchodzących w zakres Projektu pn.: „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w miejscowości Dobryszyce” – na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj").
2) Planowana inwestycja powstanie na działce o numerze ewidencyjnym 6 obręb 0067 Dobryszyce, woj.: łódzkie, powiat: radomszczański, gm. Dobryszyce, jedn. ewid. 101202_2 Dobryszyce. Przedmiotowe działki są własnością Zamawiającego. Powierzchnia planowanego PSZOK-u wyniesie ok. 0,9508 ha.
3) Stan istniejący: Teren pod planowane przedsięwzięcie stanowi nieużytkowany zakład produkcyjno-magazynowy. Znajdują się na nim obiekty wymagające wyburzenia przed przystąpieniem do realizacji przedsięwzięcia. Teren posiada utwardzenia w postaci trylinki oraz płyt drogowych. Teren jest ogrodzony.
4) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a. zaprojektowanie inwestycji w zakresie projektu budowlanego (w ilości i formie wymaganej przepisami prawa oraz dla Zamawiającego w ilości 1 egz..) wraz z pozyskaniem kompletu niezbędnych uzgodnień, opinii, ekspertyz i decyzji w tym w szczególności: uzgodnienie projektu budowlanego przez rzeczoznawcę ppoż. i uzyskanie pozwolenia na budowę – jeśli wymagane
b. opracowanie projektów wykonawczych (dla każdej z branż – po 2 egz., specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż – po 2 egz., kosztorysy uproszczone – po 1 egz., oraz wszystkie wskazane dokumentacje - 1 egz. na nośniku w wersji elektronicznej w formacie *.pdf),)
c. zapewnienie nadzoru autorskiego,
d. zakup niezbędnych materiałów i ich dostawa,
e. realizacja inwestycji (budowa wszelkich obiektów, budowli i instalacji niezbędnych dla prawidłowego, funkcjonalnego i bezpiecznego funkcjonowania obiektów, dostawa niezbędnych urządzeń i wyposażenia),
f. wyposażenie obiektów we wszelkie elementy, wynikające z obowiązujących przepisów niezbędne do prawidłowej pracy, w tym sprzęt ochrony osobistej, wyposażenie wynikające z przepisów prawa, w szczególności, z przepisów BHP i ppoż.,
g. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
h. opracowaniu dokumentacji powykonawczej (po 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. na nośniku w wersji elektronicznej w formacie *.pdf,
i. przeprowadzenie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi,
j. uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla wykonania robót budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania, w tym w szczególności uzyskanie pozwolenia na użytkowanie – jeśli dotyczy.
5) Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a. rozbiórka utwardzonych nawierzchni z trylinki,
b. rozbiórka 3/trzech budynków,
c. rozbiórka ogrodzenia: ogrodzenie prefabrykowane betonowe oraz ogrodzenie z siatki stalowej,
d. wykonanie robót przygotowawczych i ziemnych: makroniwelacji,
e. budowa ogrodzenia terenu wraz z bramami(długość ok. 450 m),
f. budowa dróg manewrowych i chodników wewnętrznych z kostki brukowej,
g. przebudowa zjazdu z drogi publicznej (pow. projektowanego zjazdu ok. 54,0 m2),
h. wykonanie budynku biurowo-socjalno-warsztatowego (pow. użytkowa ok. 38,0 m2),
i. budowa wagi towarowej dla samochodów, w tym ciężarowych - 1 szt. (zagłębiona, o wymiarach pomostu w rzucie 18 m x 3 m, obciążenie maksymalne: 60000 kg),
j. wykonanie odpowiednio utwardzonego i uszczelnionego placu do przyjmowania i magazynowania poszczególnych frakcji zbieranych odpadów komunalnych (pow. ok. 2600 m2),
k. dostawa kontenerów i pojemników do selektywnej zbiórki poszczególnych frakcji zbieranych odpadów komunalnych,
l. budowa wiaty tymczasowego magazynowania odpadów,
m. budowa rampy rozładowczej z pomieszczeniami na przedmioty do ponownego użycia pod pomostem rampy,
n. wykonanie elementów przeznaczonych do edukacji ekologicznej (ścieżka edukacyjna o pow. ok. 100 m2 z ławkami i tablicami),
o. budowa parkingu o 4 stanowiskach postojowych,
p. zagospodarowanie terenu zielonego,
q. wyposażenie obiektu w szlabany automatyczne,
r. wyposażenie obiektu w system monitoringu na podczerwień,
s. wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznych wewnętrznych i zewnętrznych,
t. zagospodarowanie wód deszczowych poprzez zastosowanie produktu aquatekstylnego służącego do powierzchniowej biodegradacji substancji ropopochodnych a także polipropylenowych paneli systemowych, spełniających rolę podbudowy i drenażu dla czasowej retencji oraz stopniowego rozsączania do gruntu wód opadowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45213270-6 - Roboty budowlane w zakresie stacji recyklingu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

42923000-2 - Maszyny ważące i wagi

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3899998,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Machalewski, Witold Świtkowski Przedsiębiorstwo Budowlano - Usługowe ,,WIKTOR" Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590508490

7.3.3) Ulica: Kolejowa 8

7.3.4) Miejscowość: Radomsko

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3899998,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-10 do 2023-10-06

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.