eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszDostawa bonów towarowych w formie przedpłaconych kart elektronicznych



Ogłoszenie z dnia 2025-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa bonów towarowych w formie przedpłaconych kart elektronicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Oświetlenie Uliczne i Drogowe sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250680024

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 71A

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 598 52 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@ouid.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswietlenie.kalisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f68c47a-1b17-4fb7-82e4-a2f569611dd4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność wspomagająca transport lądowy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa bonów towarowych w formie przedpłaconych kart elektronicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f68c47a-1b17-4fb7-82e4-a2f569611dd4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143753

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106971

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 02/TP/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa do siedziby Zamawiającego bonów towarowych w formie przedpłaconych kart elektronicznych umożliwiających płatności w sklepie stacjonarnym, internetowym, lub wypłatę środków z bankomatu, zabezpieczonych indywidualnym kodem PIN wydanych na okaziciela, umożliwiających płatności zbliżeniowe (tj. z możliwością dokonywania transakcji poprzez styk karty z terminalem płatniczym) i obsługiwanych przez dedykowaną aplikację lub stronę internetową (możliwość sprawdzania stanu konta, przeglądania historii transakcji itp.)
b) doładowywanie dostarczonych kart elektronicznych w trzech terminach:
− I - w terminie do dnia 14 marca 2025 r.
− II - w terminie do dnia 25 lipca 2025 r.
− III - w terminie do dnia 26 listopada 2025 r.
2. W terminie I określonym w pkt 1 lit. b należy zasilić karty podarunkowe
w ilości 35 szt. kwotą nominalną wynoszącą 1 500,00 zł każda (dla pracownika zatrudnionego na pełen etat) oraz 1 szt. kwotą nominalną wynoszącą 750,00 zł (dla pracownika zatrudnionego na pół etatu). W pozostałych terminach tj. II i III należy zasilić karty podarunkowe
w przewidywanej ilości 36 szt. kwotą nominalną wynoszącą 1 500,00 zł każda (dla pracownika zatrudnionego na pełen etat) oraz 1 szt. kwotą nominalną wynoszącą 750,00 zł (dla pracownika zatrudnionego na pół etatu). Szacunkowa wartość zasileń wynosi łącznie 162 750,00 zł. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości kart i zasileń w zależności od stanu zatrudnienia w maksymalnej ilości do 4 szt.
3. Termin ważności kart – minimum do dnia 30.06.2026 r.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30163000-9 - Karty płatnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162931,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162931,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162931,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDENRED Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290572125

7.3.3) Ulica: ul. Inflancka 4B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-189

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162931,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.