Ogłoszenie z dnia 2023-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00069084/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie Szkoły Podstawowej nr 2 w Dąbrowie Tarnowskiej dla osób z niepełnosprawnością ruchową
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBROWA TARNOWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 34
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 642-27-75 w. 105; 14 644-21-05
1.5.8.) Numer faksu: 14 6422747
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dabrowatar.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowatar.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb03c5a6-9f2d-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie Szkoły Podstawowej nr 2 w Dąbrowie Tarnowskiej dla osób z niepełnosprawnością ruchową2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb03c5a6-9f2d-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00143739
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003621/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Dostosowanie Sz. Pod. Nr2 w DT dla osób z niepełnosprawnością ruchową
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00069084
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.2.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Dostosowanie Szkoły Podstawowej nr 2
w Dąbrowie Tarnowskiej dla osób z niepełnosprawnością ruchową.” - zgodnie z załącznikiem nr 1 Projektem budowlanym oraz kosztorysem ofertowym/przedmiarem robót.
2. Zakres robót obejmuje m.in.:
„Dostosowanie Szkoły Podstawowej nr 2 w Dąbrowie Tarnowskiej dla osób
z niepełnosprawnością ruchową” zgodnie z załącznikiem nr 1 „Projektem budowlanym” oraz przedmiarem robót/kosztorysem ofertowym, polegające na montażu zewnętrznego podnośnika dla osób niepełnosprawnych, wraz z budową chodnika prowadzącego do tego podnośnika, oraz montażem windy schodowej wewnątrz budynku, a także wydzieleniem miejsca na szatnię dla osób niepełnosprawnych oraz wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych.
Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na dz. nr 73/1; 73/2; 74/2; 76/2; 79/1; 79/4; 79/6; 80; 81; 82/1; 82/2; 83/3; 83/4; 83/5; 83/1 obręb Dąbrowa, Dąbrowa Tarnowska. Prowadzone roboty budowlane nie wymagają uzyskania pozwolenia na budowę zgodnie z Prawem Budowlanym.
Roboty budowlane powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi, normami oraz należy złożyć pisemne oświadczenie, że będą wykonane zgodnie
z obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi i normami oraz, że obiekt będzie kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
Należy przygotować komplet dokumentacji odbiorowej w 2 egzemplarzach. Dokumentację należy przekazać inwestorowi najpóźniej w dniu zakończenia inwestycji.
Do zakresu zadania należą dodatkowo:
- przeprowadzenie badań i prób końcowych dla całego zakresu robót i instalacji wykonanych
w ramach zadania inwestycyjnego;
- uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień i decyzji, niezbędnych do odbioru zadania i użytkowania infrastruktury będącej przedmiotem zadania – jeżeli wymogi prawa tak stanowią (m.in. UDT itp.);
- dostarczenie i zamontowanie wyposażenia niezbędnego do należytego funkcjonowania przedmiotu inwestycji;
- objęcie wbudowanych elementów wyposażenia bezpłatnymi usługami konserwacji / serwisu przez okres 1 roku od daty odbioru zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45313100-5 - Instalowanie wind
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
42416100-6 - Windy
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
34514700-0 - Platformy ruchome
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176557,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185839,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176557,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana ,,BIL - BUD" Dariusz Bilski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850257318
7.3.3) Ulica: 74A
7.3.4) Miejscowość: Rzuchowa
7.3.5) Kod pocztowy: 33-114
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Ogólnobudowlana "BIL - BUD" Dariusz Bilski
jakie przetargi wygrała firma
Firma Ogólnobudowlana "BIL - BUD" Dariusz Bilski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176557,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
- Remont dróg w leśnictwie Smyków - 2025r.
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla kuchni i kawiarenki szpitalnej
- Doposażenie warsztatów szkolnych w Powiatowym Centrum Edukacji i Kompetencji Zawodowych w Szczucinie w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Dąbrowskim
- Przebudowa skrzyżowania Alei Wolności z ul. Piłsudskiego w Dąbrowie Tarnowskiej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Konserwacje i remonty leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwie Lębork w 2025 r.
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.