eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Utworzenie Centrum Bioróżnorodności nad rzeką Widawą w Namysłowie - etap 2 w ramach zadania: "Utworzenie centrów ochrony różnorodności biologicznej na terenie Gminy Namysłów"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utworzenie Centrum Bioróżnorodności nad rzeką Widawą w Namysłowie – etap 2 w ramach zadania: „Utworzenie centrów ochrony różnorodności biologicznej na terenie Gminy Namysłów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie Centrum Bioróżnorodności nad rzeką Widawą w Namysłowie – etap 2 w ramach zadania: „Utworzenie centrów ochrony różnorodności biologicznej na terenie Gminy Namysłów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5ebc534-c726-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00143664

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075012/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Utworzenie centrów ochrony różnorodności biologicznej na terenie Gminy Namysłów.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Opolskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.namyslow.eu; https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zgodnie z punktem 8 i 12 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016 r., str. 1),
dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Namysłów reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa, z którym można się skontaktować poprzez: korespondencyjnie: ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, adres e-mail: urzad.miejski@namyslow.eu, numer telefonu +48 77 41 90 300;
 inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Namysłów jest Pan Wojciech Olender z którym można się skontaktować poprzez: korespondencyjnie: ul. Stanisława Dubois 3,
46-100 Namysłów, adres e-mail: iod@namyslow.eu, numer telefonu 887 818 800;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Centrum Bioróżnorodności nad rzeką Widawą w Namysłowie – etap 2 w ramach zadania „Utworzenie centrów ochrony różnorodności biologicznej na terenie Gminy Namysłów”, nr ZP.271.74.2023.KK, prowadzonym w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp);
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r – Prawo zamówień publicznych;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres
co najmniej 7 lat od dnia wpływu ostatniej płatności na konto beneficjenta (płatności na realizację projektu), a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego
Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Pozostałe informacje zostały zawarte w punkcie 20 dodatkowych postanowień SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pozostałe informacje zostały zawarte w punkcie 20 dodatkowych postanowień SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.74.2023.KK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są następujące zadania:
1) Zadanie nr 1: Regeneracja siedliska priorytetowego UE, łęgu jesionowo-olszowego Fraxino-Alnetum; 2) Zadanie nr 2: Regeneracja siedliska eutroficzne zbiorniki wodne 3150 z roślinnością wodną i szuwarową;
3) Zadanie nr 3: Regeneracja siedliska nizinnych rzek ze zbiorowiskiem włosienniczników 3260; 4) Zadanie nr 4: Utworzenie projektu rezerwatu przyrody „Wyspa na rzece Widawie" oraz projektu użytku ekologicznego „Bioróżnorodny Staw". Specyfikacja zadań obejmuje:
1) Zadanie nr 1: Regeneracja siedliska priorytetowego UE, łęgu jesionowo-olszowego Fraxino-Alnetum: • wzmocnienie populacji gatunków
diagnostycznych łęgu jesionowo-olszowego na wyspach na rzece Widawie: jesion wyniosły Fraxinus excelsior, psianka słodkogórz Solanum dulcamara, czartawa mała Circaea alpina, kruszyna pospolita Frangula alnus – poprzez posadzenie 10 szt. jesionu wyniosłego oraz zbiór nasion, namnożenie i wysadzenie pozostałych gatunków, • usunięcie gatunków obcych geograficznie, w tym: niecierpka drobnokwiatowego Impatiens parviflora, stokłosy spłaszczonej Bromus carinatus, kolczurki klapowanej Echinocystis lobata, nawłoci późnej Solidago serotina, • usunięcie gatunków obcych ekologicznie, w tym: brzozy brodawkowatej Betula verrucosa, świerka pospolitego Picea abies i żywotnika zachodniego Thuja occidentalis.
2) Zadanie nr 2: Regeneracja siedliska eutroficzne zbiorniki wodne 3150 z roślinnością wodną i szuwarową: • wzmocnienie populacji gatunków diagnostycznych siedliska zbiorniki wodne 3150 z roślinnością wodną i szuwarową w stawie miejskim: rdestnica połyskująca Potamogeton lucens, rdestnica grzebieniasta Potamogeton pectinatus, szalej jadowity Cicuta virosa (w płaty), grzybienie północne Nymphaea candida (translokacja gatunków), • usunięcie gatunków obcych ekologicznie i geograficznie, w tym uczepu amerykańskiego Bidens frondosa, • usunięcie części pasa trzcinowiskowego z północnego brzegu i wymodelowanie go pod rozwój szuwaru z turzycą nibyciborowatą i szalejem jadowitym.
3) Zadanie nr 3: Regeneracja siedliska nizinnych rzek ze zbiorowiskiem włosienniczników 3260: • wzmocnienie populacji gatunków diagnostycznych siedliska nizinnych rzek ze zbiorowiskiem włosienniczników 3260 w cieku wodnym – rowie obok stawu miejskiego: rdestnica nawodna Potamogeton nodosus i przetacznik bobowniczek Veronica beccabunga, • usunięcie gatunków obcych geograficznie, w tym uczepu amerykańskiego Bidens frondosa, • usunięcie sekcyjne roślinności innej niż zbiorowiska włosienniczników z jednoczesnym wyczyszczeniem koryta cieku w celu stworzenia przestrzeni do powiększenia areału zespołów chronionych, w tym usuniecie platów roslinnosci szuwarowej, • pielęgnacja ocieniających ciek drzew – redukcja konarów. 4) Zadanie nr 4: Utworzenie projektu rezerwatu przyrody „Wyspa na rzece Widawie" oraz projektu użytku ekologicznego „Bioróżnorodny Staw": • wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej wysp 2 i 3,
• przygotowanie projektu rezerwatu przyrody „Wyspa na rzece Widawie" (pow. ok. 5 ha), • wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej stawu miejskiego,
• przygotowanie projektu użytku ekologicznego „Bioróżnorodny Staw" (pow. ok. 0,4 ha). Gatunki roślin projektowane do ochrony in situ (bez translokacji, działania miękkie, pielęgnacyjne): • grzybienie północne,
• rdestnica połyskująca Potamogeton lucens,
• rdestnica grzebieniasta P. pectinatus,
• rzęśl hakowata Callitriche hamulata,
• rdestnicy nawodnej Potamogeton nodosus,
• turzyca nibyciborowata.
Gatunki roślin projektowane do ochrony ex situ (z translokacją):
• grzybienie północne (translokacja po zezwoleniu Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z rzeki Widawy do stawu),
• rdestnica połyskująca Potamogeton lucens,
• rdestnica grzebieniasta P. pectinatus,
• rdestnicy nawodnej Potamogeton nodosus.
Gatunki zwierząt projektowane do ochrony in situ w ramach tworzonych obiektów ustawowej ochrony:
• różanka Rhodeus amarus,
• karaś Carassius carassius,
• koza Cobitis taenia,
• śliz Barbatula barbatula,
• wydra Lutra lutra,
• bóbr europejski,
• trzepla zielona Ophiogomphus cecilia,
• zimorodek Alcedo atthis,
• zaskroniec zwyczajn Natrix natrix,
• raniuszek Aegithalos caudatus,
• strzyżyk Troglodytes troglodytes,
• kos Turdus merula,
• kowalik Sitta europaea,
• dzięcioł duży Dendrocopos major,
• bogatka Parus major,
• modraszka Parus caeruleus,
• rudzik Erithacus rubicola,
• sikora uboga Parus palustris,
• sójka Garrulus glandarius,
• czapla siwa Ardea cinerea.
Wymagania dotyczące nasadzeń: • dostarczone sadzonki powinny być zdrowe, bez oznak chorób, uszkodzeń i deformacji,
• materiał roślinny powinien być właściwie oznaczony, tzn. musi być zaopatrzony w etykiety, na których podana będzie co najmniej: nazwa łacińska, forma wzrostu, wysokość pnia, numer normy jeżeli jest wymagana,
• sadzonki powinny być prawidłowo uformowane z zachowaniem pokroju charakterystycznego dla gatunku i odmiany, bryła korzeniowa powinna być prawidłowo uformowana i nie uszkodzona, system korzeniowy powinien być skupiony i prawidłowo rozwinięty, pędy boczne korony drzewa powinny być równomiernie rozmieszczone, nie powinny posiadać oznak uszkodzeń mechanicznych (złamań, otarć), objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki, • dołki pod nasadzenia muszą być zaprawione ziemią urodzajną, • korzenie złamane i uszkodzone należy przed sadzeniem przyciąć, • przy sadzeniu drzew formy piennej należy przed sadzeniem wbić w dno dołu drewniany palik, • korzenie roślin należy starannie obsypać ziemią urodzajną, a następnie prawidłowo ubić, uformować wklęsłą misę i podlać,
• drzewa formy piennej należy przywiązać do palika tuż pod koroną,
• wysokość palika wbitego w grunt powinna być równa wysokości pnia posadzonego drzewa. Uwagi: 1) Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zdobyć wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy; 2) Zamawiający umożliwia Wykonawcy zapoznanie się z terenem, na którym planowana jest realizacja inwestycji.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części: nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz trudności skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego

90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym

90711300-7 - Analiza wskaźników ekologicznych innych niż dotyczących branży budowlanej

90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

90712000-1 - Planowanie środowiska naturalnego

90721100-8 - Usługi ochrony krajobrazu

90721700-4 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie koordynatora prac

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu, na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109
ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z zachowaniem przepisów art. 109 ust. 3, art. 110, art. 111 ustawy Pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Nie dotyczy.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy.
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy
lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Nie dotyczy.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
 dysponuje lub będzie dysponował:
odpowiednią osobą, mającą pełnić funkcję koordynatora prac, posiadającego wykształcenie wyższe kierunkowe (kierunki przyrodnicze: ochrona środowiska, biologia, leśnictwo, rolnictwo, lub pokrewne) oraz doświadczenie w wykonaniu lub współpracy przy wykonywaniu, co najmniej jednych badań naukowych lub inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu w zakresie parków narodowych lub rezerwatów przyrody lub parków krajobrazowych lub obszarów chronionego krajobrazu lub obszarów Natura 2000 lub użytków ekologicznych lub zespołów przyrodniczo-krajobrazowych.
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednią osobą, mającą pełnić funkcję koordynatora prac, posiadającego wykształcenie wyższe kierunkowe (kierunki przyrodnicze: ochrona środowiska, biologia, leśnictwo, rolnictwo, lub pokrewne) oraz doświadczenie w wykonaniu lub współpracy przy wykonywaniu, co najmniej jednych badań naukowych lub inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu w zakresie parków narodowych lub rezerwatów przyrody lub parków krajobrazowych lub obszarów chronionego krajobrazu lub obszarów Natura 2000 lub użytków ekologicznych lub zespołów przyrodniczo-krajobrazowych, jeśli takie obowiązują w danym kraju.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi,
do których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu: na podstawie § 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy
(Dz. U. z 2020 r., poz. 2415), Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 3.1. SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
 wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi, do których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z zachowaniem przepisów art. 109 ust. 3, art. 110, art. 111 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 2.1.2 SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 3.1. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu lub kryteriów selekcji. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3.5. SWZ, przy czym: 1) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3.5.1. SWZ składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 2.1.2 SWZ.
2) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3.5.2 SWZ składa każdy z nich. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi będą wykonywać poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 4 do oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały zawarte w § 13 projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy umieścić na platformie zakupowej pod adresem: https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login w zakładce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-30 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.