eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › PODWÓJNE POWIERZCHNIOWE UTRWALANIE NAWIERZCHNI W RAMACH ZADANIA PN.: BIEŻĄCA KONSERWACJA DRÓG O NAWIERZCHNIACH GRUNTOWYCH W MIEJSCACH WYMAGAJĄCYCH NAPRAWY



Ogłoszenie z dnia 2021-08-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00143427 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PODWÓJNE POWIERZCHNIOWE UTRWALANIE NAWIERZCHNI
W RAMACH ZADANIA PN.: BIEŻĄCA KONSERWACJA DRÓG O NAWIERZCHNIACH GRUNTOWYCH W MIEJSCACH WYMAGAJĄCYCH NAPRAWY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3132682

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastomyszkow.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PODWÓJNE POWIERZCHNIOWE UTRWALANIE NAWIERZCHNI
W RAMACH ZADANIA PN.: BIEŻĄCA KONSERWACJA DRÓG O NAWIERZCHNIACH GRUNTOWYCH W MIEJSCACH WYMAGAJĄCYCH NAPRAWY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47ce18ac-d59e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003969/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.28 Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni w ramach zadania pn.: Bieżąca konserwacja dróg o nawierzchniach gruntowych w miejscach wymagających naprawy.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096713/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2021.PZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 390243,90 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 209884,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na podwójnym powierzchniowym utrwalaniu nawierzchni, w ramach zadania pn.: „Bieżąca konserwacja dróg o nawierzchniach gruntowych w miejscach wymagających naprawy”, w tym:
1) wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni w ul. Górniczej o długości odcinka 200 mb,
2) wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni w ul. Jagodzińskiej o długości odcinka 180 mb,
3) wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni w ul. Słonecznej o długości odcinka 180 mb,
4) wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni w ul. Żareckiej o długości odcinka 1 120 mb.
2. Zakres prowadzonych robót budowlanych:
1) Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej nieulepszonej;
2) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni;
3) Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm;
4) Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcji 8-12 w ilości 10.0 dm3/m2;
5) Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcji 5-8 w ilości 8.0 dm3/m2;
6) Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych.
3. Powyższe roboty będą wykonywane na drogach gminnych w ulicach: Górniczej, Jagodzińskiej, Słonecznej i Żareckiej.
4. Przedmiot zamówienia został wyczerpująco opisany w załączniku nr 1 do SWZ – dokumentacja do realizacji zamówienia.
5. Wykonując przedmiot zamówienia zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 2016 r. poz. 124 z późn. zm.) Wykonawca dostosuje go do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewni dostępność obiektu dla osób niepełnosprawnych.
6. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
7. Kody CPV:
1) Główny kod CPV:
- 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic;
2) Dodatkowe kody CPV:
- 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg;
6. W związku z opisaniem przedmiotu zamówienia przez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
7. Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w przedmiocie zamówienia.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących robót budowlanych.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi to miejsce niewypełnione (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, tj. bez udziału podwykonawców.
10. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
11. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza do:
1) składania ofert wariantowych,
2) składania ofert częściowych.
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, gdyż. Zamawiający wskazuje, że dokonał podziału zamówienia na części poprzez udzielanie w trzech odrębnych postępowaniach zamówienia, które obejmują:
1) Mechaniczne profilowanie dróg gruntowych w ramach zadania pn.: Bieżąca konserwacja dróg o nawierzchniach gruntowych w miejscach wymagających naprawy;
2) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni w ramach zadania pn.: Bieżąca konserwacja dróg o nawierzchniach gruntowych w miejscach wymagających naprawy;
3) Przebudowa drogi w ul. Żelaznej w ramach zadania pn. Remont dróg gruntowych. Udzielane w niniejszym postępowaniu zamówienie stanowi zatem jedną z trzech części ww. zamówienia. Przedmiotowe zamówienie obejmuje stosunkowo niewielki zakres robót i jej podział na kolejne części byłby bezcelowy, gdyż spowodowałby trudności w realizacji zamówienia między innymi w koordynacji robót i w rezultacie utrudniałby bieżące wykonywanie robót, co wydłużałoby osiągnięcie zamierzonego efektu rzeczowego na remontowanych drogach i tym samym zmniejszałoby bezpieczeństwo ruchu. Brak podziału udzielanego zamówienia na części nie spowoduje utrudnienia uczciwej konkurencji oraz udziału małych i średnich przedsiębiorstw w postępowaniu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195438,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 401385,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195438,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wojciech Reterski - wspólnik s.c. pod nazwą Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „REZ-DROGPOL” s.c. Cezary Baldowski, Wojciech Reterski, Jaskrów, ul. Starowiejska 1, 42-244 Mstów

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Cezary Baldowski - wspólnik s.c. pod nazwą Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „REZ-DROGPOL” s.c. Cezary Baldowski, Wojciech Reterski, Jaskrów, ul. Starowiejska 1, 42-244 Mstów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150089707

7.3.3) Ulica: ul. Starowiejska 1

7.3.4) Miejscowość: Mstów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-244

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawca:
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych "Myszków" Sp. z o.o.,
ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki
Zakres robót:
1. Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej nieulepszonej - ul. Jagodzińska, Górnicza, Żarecka, Słoneczna.
2. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. IV - ul. Jagodzińska, Górnicza, Żarecka, Słoneczna.
3. Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym
z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu 6 cm
- ul. Jagodzińska, Górnicza, Żarecka, Słoneczna.
4. Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych
- ul. Jagodzińska, Górnicza, Żarecka, Słoneczna.
5. Regulacja pionowa włazów studni kanalizacyjnych - ul. Jagodzińska, Słoneczna.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195438,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.