eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korzybie › Stworzenie infrastruktury do uprawiania wędkarstwa nad Jeziorem Korzybskim w Gminie Kępice i nadanie obszarowi przy jeziorze nowych funkcji związanych z uprawianiem sportów wodnych



Ogłoszenie z dnia 2021-08-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00143172 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Stworzenie infrastruktury do uprawiania wędkarstwa nad Jeziorem Korzybskim w Gminie Kępice i nadanie obszarowi przy jeziorze nowych funkcji związanych z uprawianiem sportów wodnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W KORZYBIU

1.3.) Oddział zamawiającego: OSP Korzybie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770880594

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Korzybie

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598576621

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: amloczynska@kepice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Stworzenie infrastruktury do uprawiania wędkarstwa nad Jeziorem Korzybskim w Gminie Kępice i nadanie obszarowi przy jeziorze nowych funkcji związanych z uprawianiem sportów wodnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6787af85-d4d5-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143172

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00092946/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Stworzenie infrastruktury do uprawiania wędkarstwa nad Jeziorem Korzybskim w Gminie Kępice i nadanie obszarowi przy jeziorze nowych funkcji związanych z uprawianiem sportów wodnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany w ramach Programu Rybactwo i Morze na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.01.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Remont trzech pomostów nad Jeziorem Korzybskim, dz. 180/1, obręb Korzybie

Pomost nr 1: dł. ok. 18 m, szer. 1,25 m (pow. 22,5 m kw.)
Zakres prac: remont poszycia pomostu – wymiana istniejącego poszycia na poszycie z konglomeratu drewnopodobnego o grubości min. 4 cm pełnego w przekroju, naprawa konstrukcji zgodnie ze sztuką budowlaną – m.in. usuwanie warstwy rdzy i korozji, czyszczenie konstrukcji, zabezpieczenie środkami antykorozyjnymi, malowanie, uzupełnienie ubytków, montaż balustrady dostosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnością o dł. 8 m. Do pomostu należy wykonać rampę najazdową umożliwiającą skorzystanie z tratwy wędkarskiej, dostosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Pomost nr 2: dł. ok. 15 m, szer. 1,25 m (pow. 18,75 m kw.)
Zakres prac: remont poszycia pomostu – wymiana istniejącego poszycia na poszycie z konglomeratu drewnopodobnego o grubości min. 4 cm pełnego w przekroju, naprawa konstrukcji zgodnie ze sztuką budowlaną – m.in. usuwanie warstwy rdzy i korozji, czyszczenie konstrukcji, zabezpieczenie środkami antykorozyjnymi, malowanie, uzupełnienie ubytków.

Pomost nr 3: dł. 3,7 m szer. 4,8 m (pow. ok. 17,5 m kw.)
Zakres prac: remont poszycia pomostu – wymiana istniejącego poszycia na poszycie z konglomeratu drewnopodobnego o grubości min. 4 cm pełnego w przekroju, naprawa konstrukcji zgodnie ze sztuką budowlaną, czyszczenie konstrukcji, zabezpieczenie środkami antykorozyjnymi, malowanie, uzupełnienie ubytków; naprawa balustrady i wymiana części przęseł.

Zalecana jest wizja lokalna terenu. Wszystkie pomosty dostosowane będą do potrzeb osób z niepełnosprawnością – likwidacja barier architektonicznych. Zamawiający nie dopuszcza do użycia kompozytów PVC, desek komorowych.
Zakres prac wskazany w przedmiarach oraz informacji graficznej (model pomostu nr 1,2,3), informacje dodatkowe: zdjęcia stanu istniejącego oraz mapka z zaznaczeniem lokalizacji inwestycji – załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 119391,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Budowa budynku gospodarczego, drewnianego o pow. 24 m kw., dz. 180/1, obręb Korzybie

Budowa budynku gospodarczego, parterowego, przeznaczonego dla wędkarzy składającego się z pomieszczenia gospodarczego i magazynu, budynek drewniany: sosna lub świerk o wymiarach: dł. 6 m i szer. 4 m, wysokość w kalenicy 3,92 cm, posadowiony na legarach, budynek zaimpregnowany materiałami niepalnymi oraz zabezpieczającymi go przed działaniami warunków atmosferycznych.


Wykonanie:
- ściany o konstrukcji szkieletowej (wys. ścian 2,61 cm), obitej płytą OSB min. 16 mm oraz od zewnątrz deską (zaimpregnowana w kolorze drewna); w ścianach należy wykonać paroizolację oraz ocieplenie z wełny mineralnej;
- podłoga wykonana z deski podłogowej o gr. min. 32 mm, ułożona na legarach drewnianych o przekroju 16 cm x 12 cm; legary ułożone na stopach betonowych (9 sztuk);
- stolarka drzwiowa i okienna drewniana, szara z czarnymi okuciami (zawiasy pasowe, czarne), drzwi zewnętrzne pełne, jednoskrzydłowe: 90 x 200 cm, stolarka drzwiowa z drewnianą opaską, wrota wjazdowe: 240 x 200 cm, drzwi wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe: 80 x 200 cm, okno uchylno-rozwierne: 50 x 100 cm, z drewnianą okiennicą;
- dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej, krokwiowo-jętkowej, z wykonaniem pełnego deskowania połaci, z pokryciem papowym oraz z pokryciem z blachodachówki w kolorze grafitowym, kąt nachylenia 15-30 stopni, dach z okapem oraz orynnowaniem, wykonać należy odprowadzenie wód opadowych wypływających z rur spustowych za opaskę betonową budynku;
- w budynku należy wykonać wentylację grawitacyjną;
Konieczne jest wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej (włącznik oświetlenia, oświetlenie górne oraz 4 szt. gniazdka) oraz oświetlenie zewnętrzne – lampa od frontu budynku. Zasilanie - montaż lampy solarnej o mocy do 45 W.
Wokół budynku należy wykonać opaskę np. z płytek betonowych (np. 50 x 50) oraz uporządkować teren. Prace należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną.
Wymagane jest przedstawienie wizualizacji przedmiotu zamówienia. Zaleca się wizja lokalna terenu. Załącznik nr 8 do SWZ – szkice budynku, mapka z załączoną lokalizacją.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Dostarczenie sprzętu dla wędkarzy

a) Platforma pływająca przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością o wyporności min. 1200 kg, wymiarach 5 m x 2,5 m, konstrukcja nośna stalowa (stal nierdzewna lub stal zabezpieczona powłoką ocynku ogniowego)/aluminium. Pływaki z aluminium lub polietylenu. Pokład – sklejka wodoodporna, antypoślizgowa, balustrady z drewna, częściowo zadaszona (możliwość demontażu). Wyposażona w siedziska z oparciem dla minimum 4 osób, stolik drewniany, mocowania na wędki i skrzynię na sprzęt wędkarski dla 4 osób.
Napęd wiosłowy oraz silnik elektryczny o sile uciągu minimum 80 lbs, 24V, 2 akumulatory żelowe głębokiego rozładowania o pojemności min. 105 Ah i napięciu 12 V. W komplecie ładowarka umożliwiające pełne naładowanie rozładowanych akumulatorów w czasie maks. 10 h. Dodatkowo zasilanie panelami fotowoltaicznymi - 1 x 300 W. Panele zamontowane na dachu platformy, wraz z instalacją elektryczną umożliwiającą ładowanie akumulatorów (kable, bezpieczniki, regulator napięcia, ładowarka). Instalacja powinna zapewnić bezobsługowe ładowanie akumulatorów. Zabezpieczenie przed nadmiernym naładowaniem akumulatorów. Wskaźnik naładowania akumulatorów. Akumulatory zamontowane w schowku w podłodze lub skrzyni pod jednym z siedzeń, zabezpieczone przed zalaniem wodą oraz zapewniającym wentylację akumulatorów. Gniazdo do ładowania akumulatorów przewodem sieciowym - przedłużaczem bez konieczności ich wyciągania ze schowka. W razie konieczności ich demontażu - zabudowa akumulatorów powinna umożliwić ich demontaż w prosty sposób jednej osobie. Dostosowanie platformy do osób niepełnosprawnych: rampa najazdowa/rozkładany trap - umożliwiająca wjazd na platformę osobom na wózkach inwalidzkich z pomostu. Możliwość zamocowania min. jednego wózka inwalidzkiego w sposób uniemożliwiający samoistne jego przemieszczanie się po platformie.
Platforma wyposażona w wózek transportowy lub demontowalne koła transportowe umożliwiające wyciągnięcie platformy z wody oraz powolne holowanie platformy poza drogami publicznymi, zaczep do haka holowniczego oraz ucho holownicze umożliwiające podłączenie liny do haka lub wyciągarki. Wyposażenie: koło ratunkowe, 2 pagaje.
Wymagane jest przedstawienie katalogu z wizualizacją bądź wizualizacji/modelu przedmiotu zamówienia.

b) Dostarczenie pływadełka typu belly boat do wędkowania na jeziorach i rzekach – 1 szt. Wykonane z PVC, dł. min. 1,7 m, grubość materiału min. 0,9 mm, szer. ok. 1,2 m. Obciążenie pływadełka min. 150 kg. Nadmuchiwane siedzisko i podłoga. Zestaw zawiera: paski zabezpieczające i stabilizujące, siedzisko, torbę na materiały wędkarskie, uchwyt na wędkę, mocowanie do echosondy, zestaw naprawczy, pompka nożna i torba transportowa.
Pływadełko musi posiadać wymagane dla wskazanego sprzętu atesty.
Wymagane jest przedstawienie katalogu z wizualizacją bądź wizualizacji/modelu przedmiotu zamówienia.

c) Dostarczenie 2 szt. kajaków dla wędkarzy: 1 szt. z napędem nożnym i 1 szt. kajak wędkarski wiosłowy.
Kajak jednoosobowy z napędem nożnym: Dł. min. 330 cm, szer. min. 80 cm, ładowność min. 170 kg. Kajak wykonany z polietylenu. Wyposażenie: napęd nożny, siedzenie, ster, min. dwa uchwyty na wędkę, rączki do przenoszenia, wodoszczelny schowek.

Kajak wędkarski jednoosobowy, wiosłowy. Dł: min. 330 cm; szer: min. 80 cm, ładowność: min. 170 kg. Wykonany z polietylenu. Wyposażenie: siedzenie, ster, wodoszczelny schowek, konsola ze schowkiem, miejscem na napój, 2 uchwyty na wędkę, rączki do przenoszenia kajaka, uchwyt na wiosło, wiosło.
Kajaki muszą posiadać wymagane atesty. Wymagane jest przedstawienie katalogu z wizualizacją bądź wizualizacji/modelu przedmiotu zamówienia.

d) Dostarczenie łódki wędkarskiej 2-osobowej: 1 szt., wiosłowa z możliwością zamontowania silnika elektrycznego. Dł. min. 3,70 m, szer. min 1,6 m. Aluminiowa bądź wykonana z polietylenu, podwójne dno. Wyposażenie: siedziska, 2 bakisty, półki na drobne przedmioty wędkarskie, uchwyty (min. 2 szt.) na wędki, knagi, miarka do mierzenia ryb, guma odbojowa.
Wyposażenie: kamizelki ratunkowe, wiosła, 2 knagi, kotwica 5 kg, 20 m liny kotwiczej i 10 m liny cumowniczej, odboje – 4 szt., rzutka.
Łódź musi posiadać wymagane przepisami prawa atesty. Wymagane jest przedstawienie katalogu z wizualizacją bądź wizualizacji/modelu przedmiotu zamówienia.

e) Dostarczenie kamizelek asekuracyjnych dla wędkarzy 5 sztuk. Kamizelki posiadające atesty bezpieczeństwa, rozmiary: 1 szt. M, 2 szt. L, 2 szt. XL. Wykonane z materiału wodoodpornego, posiadająca funkcję wypornościową. W zestawie: gwizdek, odblaskowy pasek, kieszenie, pas krokowy.

f) Dostarczenie stanowisk dla wędkarzy. 5 sztuk stanowisk, w formie siedzisk (krzesła z oparciem), stolikiem, miarką na złowione ryby. Zestaw przenośny – drewniany lub metalowy, składany. W skład zestawu wchodzi pojemnik na napój, pojemnik na przybory wędkarskie.
Wymagane jest przedstawienie katalogu z wizualizacją bądź wizualizacji/modelu przedmiotu zamówienia.

g) Dostarczenie sygnalizatora brań do informowania o pojawieniu się ryb. 1 sztuka. W skład zestawu wchodzą: m.in. trzy sygnalizatory i centralka. Oświetlenie w technologii LED. Etui wodoodporne. Parametry: odległość połączenia min. 200 m, linia diod LED sygnalizująca branie, regulacja głośności, tonów i czułości, jack na podpięcie dodatkowego sprzętu (np. swingera), sygnalizatory zasilane bateriami, w zestawie baterie, pamięć ostatniego brania, min. 24 miesiące gwarancji.

h) Dostarczenie zestawu wędkarskiego: 2 sztuki (komplety). W skład zestawu wchodzą minimum: 2 wędki, 2 kołowrotki, wodoodporny pokrowiec dwukomorowy, 2x 150 m żyłki, proca zanętowa, 2x swinger na przelotkę, 2x dzwonek sygnalizacyjny, 2x koszyczek zanętowy, 2x rurka antysplątaniowa, 10 haczyków z przyponami, 18szt. stoperów, pobierak teleskopowy,2 okrągłe siatki na ryby, 3 szt. spławiki, zestaw przynęt.
Wymagane jest przedstawienie katalogu z wizualizacją bądź wizualizacji/modelu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37413100-7 - Artykuły wędkarskie

4.5.5.) Wartość części: 62634,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Część IV – Toaleta przenośna dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością oraz pojemnik na odpady 2 sztuki

Dostarczenie i montaż toalety przenośnej dostosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnością, przystosowana do opróżniania przez wóz asenizacyjny, zbiornik o pojemności min. 130 L.
Wymiary: podstawa min. 160 x 160 cm, wysokość min. 225 cm. Wykonanie: polietylen lub inne tworzywo zgodnie z przepisami sanitarnymi dla toalet przenośnych, system wentylacji grawitacyjnej, przeciwślizgowa podłoga.
Wyposażenie: pojemnik na 2 rolki papieru toaletowego, konstrukcja niskopodłogowa, boczne uchwyty transportowe, zamek zewnętrzny i wewnętrzny ze wskaźnikiem wolny/zajęty z możliwością zamykania kabiny na kłódkę. Wewnętrzne uchwyty ułatwiająca poruszanie się, umywalka o pojemności min. 30 L, dozownik na mydło, pojemnik na ręczniki papierowe, pojemnik na dużą rolkę papieru toaletowego, oświetlenie LED (na baterie) z czujnikiem ruchu.
Wymagane jest przedstawienie katalogu z wizualizacją bądź wizualizacji/modelu przedmiotu zamówienia. Toaleta musi posiadać wymagane dla wskazanego sprzętu przepisami prawa atesty.
Dostarczenie pojemnika na odpady: 2 sztuki. Pojemnik na odpady drewniany czterokomorowy, z funkcją segregacji odpadów na frakcje: zmieszane, papier, szkło, plastik. Osłona kosza wykonana z drewna impregnowanego dwukrotnie, wewnątrz pojemniki wykonane z tworzywa bądź blachy ocynkowanej z podziałem na poszczególne frakcje, z informacją o każdej z frakcji (papier, szkło, plastik, odpady zmieszane – informacja grawer bądź naklejki). Osłona zamykana teleskopowo; zabudowa przystosowana dla worków min. 100 litrów, skonstruowana w sposób uniemożliwiający przedostanie się zwierząt do środka. Pojemnik mocowany do podłoża.
Wymagane jest przedstawienie katalogu z wizualizacją bądź wizualizacji/modelu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215500-2 - Toalety publiczne

4.5.5.) Wartość części: 11042,40 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) Część V - Tablica drewniana informacyjno-promocyjna oraz fotościanka

1) Dostarczenie i montaż tablicy informacyjno-promocyjnej: 1 szt. Tablica drewniana, wymiary 120 x 160 cm, z daszkiem dwuspadowym, mocowana trwale do podłoża, drewniana, impregnowana. Mocowanie – wysokość podstawy konstrukcji m.in. 2 m. W skład tablicy wchodzi: wykonanie grafiki informującej o zasadach korzystania z łowiska na Jez. Korzybskim, dofinansowaniu zadania (zgodnie z informacjami uzyskanymi od Zamawiającego po wyłonieniu Wykonawcy).
Wymagane jest przedstawienie katalogu z wizualizacją bądź wizualizacji przedmiotu zamówienia.

2) Fotościanka drewniana lub płyta dibond do wykonywania zdjęć: 1 szt. Fotościanka mobilna (przenośna) o wymiarach 3 x 4 m, z grafiką według projektu uzgodnionego z Zamawiającym. Fotościanka składana, na stabilnej konstrukcji stelażowej, nadruk na folii z laminatem.
Wymagane jest przedstawienie katalogu z wizualizacją bądź wizualizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6) Część VI - Stacja do naprawy rowerów ze stojakami na rowery
Dostarczenie i montaż samoobsługowej stacji do naprawy rowerów: 1 szt. Wykonanie – stal. Wyposażenie: stojak na rower, narzędzia do naprawy: m.in. pompka przymocowana do stacji, zestaw kluczy do pedałów, śrubokręt, manometr, ławka z siedziskiem; stojak na min. 3 rowery. Stacja przytwierdzona do podłoża.
Stacja pozwala na wykonanie podstawowych napraw, m.in. wymiana dętki, regulacja przerzutek, hamulców, umożliwia podwieszenie roweru.
Wymagane jest przedstawienie katalogu z wizualizacją bądź wizualizacji/modelu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 4526,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98537,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98537,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98537,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HANIMAT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881977506

7.3.3) Ulica: Nowa 3

7.3.4) Miejscowość: Rekowo Górne

7.3.5) Kod pocztowy: 84-123

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98537,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HANIMAT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881977506

7.3.3) Ulica: Nowa 3

7.3.4) Miejscowość: Rekowo Górne

7.3.5) Kod pocztowy: 84-123

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 ze zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W zakresie części III do upływu terminu składania ofert tj. 20.07.2021r do godz. 9:00, nie wpłynęła żadna oferta

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 ze zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W zakresie części IV do upływu terminu składania ofert tj. 20.07.2021r do godz. 9:00, nie wpłynęła żadna oferta

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 ze zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W zakresie części V do upływu terminu składania ofert tj. 20.07.2021r do godz. 9:00, nie wpłynęła żadna oferta

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 ze zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W zakresie części VI do upływu terminu składania ofert tj. 20.07.2021r do godz. 9:00, nie wpłynęła żadna oferta

2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.