Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00078323/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rewitalizacja części zabytkowego parku w Ostrówku na cele kulturalne i turystyczne”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siedlce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582552
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Asłanowicza 10
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25 63 325 40 w. 56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.gochnio@gminasiedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-siedlce
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminasiedlce.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rewitalizacja części zabytkowego parku w Ostrówku na cele kulturalne i turystyczne”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c74be9d7-a2d8-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00143109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033048/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.36 Rewitalizacja części zabytkowego parku w Ostrówku na cele kulturalne i turystyczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078323
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZF.271.13.2023.JGG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest „Rewitalizacja części zabytkowego parku w Ostrówku na cele kulturalne i turystyczne”, według zasad i na warunkach wskazanych
w umowie i specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami oraz ofercie Wykonawcy.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej na działce nr ew. 2/10 w miejscowości Ostrówek, gm. Siedlce.
3. Szczegółowy zakres zamówienia zgodny z:
1) Dokumentacją projektową,
2) Szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
3) Przedmiarami robót opisującymi przedmiot zamówienia.
Dodatkowe informacje w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1830000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2608716,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1830000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektrotechniczny ZELTECH Stanisław Przesmycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 710044723
7.3.3) Ulica: ul. Brzeska
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
realizacja części robót budowlanych w zakresie rewitalizacji części zabytkowego parku, w szczególności w zakresie remontu domu, budowy wiaty oraz zagospodarowania terenu – branża budowlana i sanitarna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1830000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Sukcesywna usługa relokacji mebli oraz sprzętu laboratoryjnego będących na wyposażeniu Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla pracowni komputerowej Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach przy ul. 3go Maja 54.
- DOSTAWA DRESÓW SPORTOWYCH WZÓR 503B/MON
- Świadczenie usług w zakresie kształcenia i podnoszenia kwalifikacji osób wykonujących zawody medyczne.
- Bieżące utrzymanie ulic na terenie Miasta Siedlce
- Świadczenie usługi kształcenia i podnoszenia kwalifikacji osób wykonujących zawody medyczne w zakresie organizacji endowaskularnego leczenia ostrego udaru niedokrwiennego mózgu.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Letnie utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Biskupice w 2023 r."
- Przeprowadzenie robót remontowo-budowlanych - remont ogrodzenia
- "Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wierzbica poprzez przebudowę: ujęcia wody w Polanach, Zalesicach i oczyszczalni ścieków wraz z przepompownią"
- Remont sanitariatów w III Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Wysokim 6
- Wykonanie zadaszenia przy wejściu do Izby Przyjęć
- Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp w formule zaprojektuj i wybuduj dla budynku Urzędu Miasta i Gminy Glinojeck ...
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.