eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin"Wykonanie robót budowlanych w budynku Starostwa Powiatowego w Lublinie"



Ogłoszenie z dnia 2023-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie robót budowlanych w budynku Starostwa Powiatowego w Lublinie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubelski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spokojna 9

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-072

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/727355

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie robót budowlanych w budynku Starostwa Powiatowego w Lublinie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b5d9da8-ab8f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00142657

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060102/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Realizacja zadania pn. „Utworzenie pomieszczenia socjalnego dla personelu pomocniczego Starostwa Powiatowego w Lublinie”

1.1.2 Realizacja zadania pn. „Wykonanie na zewnątrz budynku lekkiego zadaszenia przed wejściem do rejestracji pojazdów w budynku Starostwa Powiatowego w Lublinie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092812

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGM-ZP.272.4.2023.AZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 150831,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 „Utworzenie pomieszczenia socjalnego dla personelu pomocniczego Starostwa Powiatowego w Lublinie”
Zamówienie obejmuje m.in. wykonanie następujących prac w budynku:
 likwidacja schodów drewnianych i montaż nowych,
 skucie płytek z posadzek w remontowych pomieszczeniach oraz położenie nowych płytek ceramicznych,
 skucie płytek ceramicznych ze ściany i położenie nowych,
 demontaż drzwi i ościeżnic drewnianych oraz montaż nowych,
 wykonanie sufitu kasetonowego rozbieralnego,
 zamontowanie klapy p.poż. o odporności ogniowej co najmniej EI 60 w istniejącym kanale wentylacji grawitacyjnej w ścianie pomiędzy pom. socjalnym, a pomieszczeniem hydroforni,
 montaż zlewozmywaka, umywalki,
 montaż rolety drzwiowej,
 uzupełnienie ubytków, wygładzenie, impregnacja i pomalowanie ścian,
 wymiana izolacji rur C.O. na nową,
 demontaż istniejącego osprzętu elektrycznego: oprawy oświetleniowe, gniazda wtykowe,
 demontaż i przeniesienie tablicy elektrycznej,
 montaż nowego oświetlenia po zamontowaniu sufitu kasetonowego rozbieralnego,
 instalacja gniazd wtykowych 230V ogólnego przeznaczenia,
 instalacja oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego,
 rozbudowa instalacji SSP o dodatkowe czujki
 wywóz gruzu i innych elementów pochodzących z rozbiórki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ, w skład którego wchodzą projekty budowlane wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
Pomieszczenie socjalne jest użytkowane przez pracowników Starostwa Powiatowego. Wykonawca zobowiązany jest przenieść wyposażenie w postaci 14 szaf metalowych o wymiarach 180x60x50 cm w miejsce wskazane przez zamawiającego. Ww. miejsce znajduje się w tym samym budynku.
Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia – 162 360,00 zł.
Ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe, załączone do SWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia.
W przypadku użycia w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach załączonych do SWZ odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową lub inne dokumenty załączone do SWZ powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 Prawo zamówień publicznych użytemu w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach załączonych do SWZ towarzyszy wyraz „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 103119,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 „Wykonanie na zewnątrz budynku lekkiego zadaszenia przed wejściem do rejestracji pojazdów w budynku Starostwa Powiatowego w Lublinie”.
Zamówienie obejmuje dostawę i montaż zadaszenia o konstrukcji aluminiowej - Konstrukcja zadaszenia wykonana z profili aluminiowych, pomalowanych proszkowo w kolorze antracytowym RAL 7016. Zadaszenie oparte z jednej strony na zachodniej elewacji budynku (za pomocą systemowych kotew montażowych dopasowanych do grubości docieplenia budynku) po przeciwnej stronie oparte na dwóch słupach aluminiowych zakotwionych bezpośrednio do podłoża. Pokrycie daszku z płyt z poliwęglanu litego bezbarwnego NRO, z obustronną powłoką UV zabezpieczającą przed promieniowaniem słonecznym i odporną na warunki atmosferyczne. Montaż paneli z poliwęglanu przez wsunięcie ich w przygotowaną uprzednio aluminiową ramę zadaszenia. Całość konstrukcji zadaszenia zaopatrzona w system odprowadzenia wody deszczowej. System rynnowy wbudowany bezpośrednio wewnątrz profili zadaszenia. Rury spustowe zintegrowane ze słupkiem i podłączone do odwodnienia liniowego biegnącego wzdłuż zachodniej ściany budynku. Wym. 370 x 250 cm, spadek 8%.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SWZ, w skład którego wchodzą projekty budowlane wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
Ww. dokumentacja projektowa stanowi część szerszego projektu dotyczącego realizacji zadania pn. „Adaptacja pomieszczeń rejestracji pojazdów - niski parter - w Wydziale Komunikacji, Transportu i Drogownictwa w Starostwie powiatowym w Lublinie”. Niniejsze zadania obejmuje węższy zakres robót niż przewiduje projekt. W ramach przedsięwzięcia będzie tylko wykonanie na zewnątrz budynku lekkiego zadaszenia przed wejściem do rejestracji pojazdów w budynku Starostwa Powiatowego w Lublinie.
Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia – 39 360,00 zł.
Ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe, załączone do SWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia.
W przypadku użycia w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach załączonych do SWZ odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową lub inne dokumenty załączone do SWZ powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 Prawo zamówień publicznych użytemu w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach załączonych do SWZ towarzyszy wyraz „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 47711,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116850 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157440 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116850 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AS Budownictwo Arkadiusz Spaczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132824687

7.3.3) Ulica: Panieńszczyzna 35

7.3.4) Miejscowość: Jastków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-002

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116850 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30450 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42435,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30450 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AS Budownictwo Arkadiusz Spaczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7132824687

7.3.3) Ulica: Panieńszczyzna 35

7.3.4) Miejscowość: Jastków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-002

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30450 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.