eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Dostawa sprzętu i ekwipunku dla ratowników górskich TOPR - urządzenia nawigacyjno-lokalizacyjne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i ekwipunku dla ratowników górskich TOPR - urządzenia nawigacyjno-lokalizacyjne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe

1.3.) Oddział zamawiającego: TOPR

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490018902

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 63 a

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 20 147 31

1.5.8.) Numer faksu: 20 155 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wstankiewicz@topr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.topr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.topr.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ratownictwo górskie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i ekwipunku dla ratowników górskich TOPR - urządzenia nawigacyjno-lokalizacyjne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-821b20d9-8806-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142364

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048631/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 376059,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Urządzenia nawigacyjno-lokalizacyjne - 150 SZTUK
możliwość zapięcia na rękę, plecak, pasek
wykonany z najwyższej, jakości materiałów (stal nierdzewna lub tytan, wyświetlacz ze szkła szafirowego odpornego na zadrapania, zarysowania, czytelny w słońcu)
odporny na wstrząsy i wodoodporny (min. 10 atm)
wbudowana pamięć min 32 GB
możliwość korzystania z globalnych systemów nawigacji satelitarnej: GPS, GLONAS, GALILEO
obsługa wielu systemów GNSS jednocześnie
nadgarstkowy czujnik tętna
czujniki ABC: altimetr barometryczny, barometr do monitorowania pogody, 3-osiowy kompas elektroniczny)
możliwość wczytania map topograficznych do pamięci wewnętrznej i korzystania z nich bez dostępu do internetu
możliwość pobierania map przez Wi-Fi
możliwość planowania tras, wspinaczek
możliwość konfiguracji ustawień urządzenia z poziomu aplikacji w telefonie
funkcje bezpieczeństwa i monitorowania (możliwość przesłania danych o naszej lokalizacji do kontaktów alarmowych)
możliwość ustawienia wydłużenia czasu pracy baterii
wspomaganie zasilania urządzenia poprzez wykorzystanie promieniowania słonecznego (soczewka solarna)
podwójna siatka współrzędnych
wskaźnik czasu, daty, wschodu i zachodu słońca
waga max 100 gr
wielkość, średnica ekranu min 35 mm
obsługa poprzez ekran dotykowy lub przyciskami
wbudowane profile sportowe w tym narciarstwo skiturowe
produkt fabrycznie nowy

Do każdego produktu Wykonawca ma dołączyć kartę/karty produktu, w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (p.4.2 SWZ) wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz ma podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów. W przypadku nie załączenia kart do oferty zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia zgodnie z PZP

Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 24 miesiące, liczone od daty odbioru dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34933000-6 - Sprzęt nawigacyjny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 425700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 425700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Azymut – Paweł Kos

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-106-29-79

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 425700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.