Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00045960/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odrestaurowanie istniejącej posadzki kamiennej na parterze remontowanego budynku USC ul. Pabianicka 2 w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzki Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100124868
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Sady 19
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 94-102
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 42 27-23-450
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 42 27-23-451
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaklad@lzuk.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lzuk.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78ff80ef-9841-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odrestaurowanie istniejącej posadzki kamiennej na parterze remontowanego budynku USC ul. Pabianicka 2 w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78ff80ef-9841-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00142320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009637/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Odrestaurowanie istniejącej posadzki kamiennej na parterze remontowanego budynku USC ul. Pabianicka 2 w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00045960
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1.1.2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 38352,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odrestaurowanie istniejącej posadzki kamiennej na parterze remontowanego budynku USC ul. Pabianicka 2 w Łodzi. Poprzez odrestaurowanie posadzki Zamawiający rozumie usługę jej fachowego odnowienia przy pomocy profesjonalnych materiałów i urządzeń, w szczególności: uzupełnienie ukruszeń materiałem nie odbiegającym wyglądem od użytego kamienia naturalnego, oczyszczenie, polerowanie, krystalizację i impregnację na długi czas.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29421,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70137,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29421,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cloon sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302695362
7.3.3) Ulica: ul. Europejska 17
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29421,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych (zmieszanych oraz segregowanych) z budynków Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- ZP/18/2023 - Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o. oraz członków ich rodzin
- Remont dachów przy al. Piłsudskiego 67, Targowa 51 w Łodzi
- Usługa przeprowadzenia warsztatów dla studentów Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej w ramach Projektu Zintegrowany Program Politechniki Łódzkiej - edycja IV
- ZP 22/23 Zakup mebli medycznych w ramach realizacji projektu: Zapewnienie kompleksowego świadczenia usług medycznych w zakresie układu krążenia - modernizacja oddziału kardiologii
- ZP/1/2023 - Kontynuacja prac konserwatorskich w pomieszczeniu ekspozycyjnym - tzw. Sali Arkadkowej w Pałacu I. Poznańskiego przy ul. Ogrodowej 15 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie modernizacji Stacji Kontroli Pojazdów SPZOZ RM-MEDITRANS Siedlce przy ul. Starowiejskiej 14/16 w Siedlcach.
- wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dotyczących remontu dachu (wymiana pokrycia dachowego) i kominów oraz robót naprawczych gzymsu w budynku szkoły przy ul. Bernardyńskiej 7 w Krakowie
- Remont budynku administracyjno-mieszkalnego w Starym Sączu
- Zaprojektowanie, dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji w układzie VRF dla Prokuratury Rejonowej Łódź - Polesie Dział ds. Wojskowych w budynku przy ul. Dąbrowskiego 40a.
- Wym.orynnowania,obróbek gzymsu,montaż kominków, fartucha z papy i rur spustowych,wyk.obróbki przyściennej,wyk.i montaż czapek kominowych,wygrzanie pasa okap.papą w Teatrze Nowym im. K. Dejmka w Łodzi.
- Kompleksowa termomodernizacja przyszkolnej hali widowiskowo-sportowej szkoły podstawowej w Kleszczewie, gmina Kleszczewo
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.