Ogłoszenie z dnia 2021-08-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00141871 z dnia 2021-08-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania bufetu uczniowskiego na pracownię nauki zawodu-technik logistyk w Zespole Szkół im. I. J. Paderewskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gliwicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zygmunta Starego 17
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.gliwice.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania bufetu uczniowskiego na pracownię nauki zawodu-technik logistyk w Zespole Szkół im. I. J. Paderewskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8b29bea-f919-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000735/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania bufetu uczniowskiego na pracownię nauki zawodu - technik logistyk w Zespole Szkół im. I. J. Paderewskiego w ramach projektu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W przeprowadzonym poprzednio postępowaniu w rybie podstawowym bez negocjacji nie złożono żadnej oferty
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: db795d6b-e0b7-4d15-8d98-643b2c12ab54
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIF-RZPO.272.00010.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 223993,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozwiązania funkcjonalne
Dostosowanie do nowej funkcji realizowane będzie poprzez m.in. :
- wydzielenie pomieszczenia ścianką działową
- przesunięcie skrzynki hydrantowej
- wymianę instalacji elektrycznej i oświetleniowej
- wykonanie instalacji strukturalnej
- wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej ze wspomaganiem
- wymianę instalacji co
- wyposażenie pracowni
W pracowni przewidziano 12 stolików mieszczących 24 stanowiska komputerowe oraz biurko dla nauczyciela. Powierzchnia pracowni wynosi 64,44m2 co zapewnia wymaganą minimalną powierzchnię na ucznia wynosząca 2,5m2. Układ stolików umożliwia nauczycielowi swobodny dostęp do każdego stanowiska. Wysokość pomieszczenia (do sufitu podwieszonego) wynosi – 303cm.
Rozwiązania materiałowo-techniczne
W zakres robót wchodzi:
- podłoga, wykonanie nowej posadzki z paneli podłogowych laminowanych z powłoką antystatyczną,
- ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowe na szkielecie stalowym systemowym oraz z pustaków szklanych,
- sufit podwieszony, kasetonowy z płyt wełny mineralnej przeznaczonych do pomieszczeń komputerowych,
- stolarka drzwiowa, drewniane laminowane CPL z szybą bezpieczną P2, ościeżnica regulowana drewniana,
- wykończenie ścian, gładź gipsowa, malowane farbą lateksową, kolumny wykończone tynkiem mozaikowym, elementy dekoracyjne z mchu.
Wyposażenie pracowni: stoliki uczniowskie, biurko nauczycielskie, krzesła uczniowskie, ergonomiczne siedzisko tapicerowane, obrotowe, krzesło nauczyciela, z podłokietnikiem, siedzisko tapicerowane, obrotowe, rolety okienne, materiałowe, zaciemniające, wyposażone w kasetki, witrynka ekspozycyjna, kontenerek z szufladami, tablica biała, magnetyczna,
Instalacje
W pracowni przewidziano wymianę instalacje elektrycznej i instalacji c.o. oraz wykonanie nowej instalacji strukturalnej i wentylacji grawitacyjnej ze wspomaganiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275512,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275512,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275512,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMELIT sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6263031449
7.3.3) Ulica: Józefa Wolnego 12
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-857
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275512,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-08-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- ZP.261.10.2025 Remont posadzek w budynku przy ul. Kościuszki 15 w Gliwicach
- Modernizacja auli A w Centrum Edukacyjno - Kongresowym. Znak sprawy: DZPZ.284.49.2025.HP
- Usługa przygotowania i dostarczenia baz danych przypadków w środowisku medycznym i okołomedycznym. Znak sprawy: DZPZ.283.66.2025.MK
- Budowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku Hali Technologicznej Wydziału GIBIAP (...). Zaprojektuj i wybuduj. Znak sprawy: DZPZ.284.43.2025.EO
- Remont klatki schodowej wraz z modernizacją instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Witkiewicza 17 w Gliwicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla kompleksowej przebudowy Ośrodka Wypoczynkowego Czechowice w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej w związku z remontem placu apelowego w Zespole Szkół Mechanicznych Elektrycznych i Elektronicznych przy ul. Św. Józefa 26 w Toruniu
- Modernizacja i przebudowa terenów i obiektów należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku obejmująca zadanie pn. Wykonanie naprawy połączeń segmentów oraz malowanie pylonów "Hali Mistrzów"
- Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego Biecz 90.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową termomodernizacją budynku użyteczności publicznej- Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Szadku
- Przebudowa placu przy pomniku 15. Pułku Ułanów Poznańskich przy ul. Ludgardy w Poznaniu
- Przebudowa sanitariatów uczniowskich oraz pomieszczeń gospodarczych w budynku Publicznego Liceum Ogólnokształcącego nr IX im. Generała Władysława Andersa w Opolu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.