eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baranów › "DOWÓZ (Z ODWOZEM) UCZNIÓW DO SZKÓŁ W GMINIE BARANÓW W ROKU SZKOLNYM 2021/2022"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-08-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00141806 z dnia 2021-08-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„DOWÓZ (Z ODWOZEM) UCZNIÓW DO SZKÓŁ W GMINIE BARANÓW W ROKU SZKOLNYM 2021/2022”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 21

1.5.2.) Miejscowość: Baranów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-604

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 74 10 000

1.5.8.) Numer faksu: 62 74 10 005

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@baranow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.baranow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOWÓZ (Z ODWOZEM) UCZNIÓW DO SZKÓŁ W GMINIE BARANÓW W ROKU SZKOLNYM 2021/2022”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1718ec9-ebae-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141806

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004468/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Dowóz (z odwozem) uczniów do szkół w Gminie Baranów w roku szkolnym 2021/2022”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125601/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GP.ZP.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz (z odwozem) uczniów do szkół w Gminie Baranów w roku szkolnym 2021/2022.

Trasa nr 1 o łącznej długości 20 km, (40 osób)
Dowóz:
7.25 – Murator- osiedle koło strażnicy OSP
7.30 – szkoła w Baranowie
7.40 – szkoła w Mroczeniu
7.45 – Grębanin przystanek PKS koło szkoły
7.50- Grębanin przystanek PKS koło krzyżówki w stronę cmentarza
7.55 – szkoła w Mroczeniu

Odwóz:
15.25 - szkoła w Mroczeniu
15.35- szkoła Baranów
15.40 – osiedle Murator koło strażnicy OSP

Trasa nr 2 o łącznej długości 14 km, (50 osób)

Dowóz:
7.25- Murator – osiedle koło strażnicy OSP
7.30- szkoła w Baranowie
7.45- Młynarka
7.55- szkoła w Słupi p/Kępnem
8.00 – szkoła specjalna w Słupi/Kępnem

Odwóz:
14.30 – szkoła w Baranowie
14.35 - Murator osiedle koło strażnicy
15.25 – szkoła w Słupi p/Kępnem
15.35 – Młynarka

Trasa nr 3 o łącznej długości 30 km, (52 osób)

Dowóz:
7.25- Mroczeń -Feliksów - koło sołtysa
7.30 – Feliksów – krzyżówka
7.35- Mroczeń - blok
7.40- Joanka
7.45- szkoła w Mroczeniu
7.50 – szkoła w Łęce Mroczeńskiej
7.55– Żurawiniec
8.00- Justynka
8.05- Marianka Mrocz. przystanek PKS ; Marianka Mrocz. sala OSP
8.10 – szkoła w Łęce Mroczeńskiej

Odwóz:
14.45 – szkoła w Łęce Mrocz.
14.55 – Marianka Mrocz. przystanek PKS; Marianka Mrocz. sala OSP
15.05 – Justynka
15.10 – Żurawiniec
15.15 – szkoła w Łęce Mrocz. .
15.25- szkoła w Mroczeniu
15.30- Mroczeń -Feliksów koło sołtysa
15.35- Feliksów krzyżówka
15.40 -Mroczeń blok
15.45 – Joanka
15.50 – Grębanin przystanek PK koło krzyżówki w stronę cmentarza
15.55 - Grębanin przystanek PKS koło szkoły

2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący II Część SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie Prawne
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust 2 o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Zamawiający odrzucił jedyną złożoną ofertę zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 w zw. z art. 63 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy. Złożona oferta narusza przepis art. 63 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym: „w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”.

Uzasadnienie faktyczne:
Do dnia 3 sierpnia 2021 r. do godz. 11:00 wpłynęła do Zamawiającego jedna oferta złożona przez Wykonawcę: PRZEWÓZ OSÓB Andrzej Siwik, Roszkowice 71 B, 46-220 Byczyna. Oferta w/w Wykonawcy nie została podpisana żadnym z wymaganych przepisami ustawy podpisem. W związku z powyższym Zamawiający uznał takie działanie jako niezgodne z przepisami ustawy, odrzucił w/w ofertę i unieważnił postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203489,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203489,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-08-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.