Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00125601/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00141806 z dnia 2021-08-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„DOWÓZ (Z ODWOZEM) UCZNIÓW DO SZKÓŁ W GMINIE BARANÓW W ROKU SZKOLNYM 2021/2022”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 21
1.5.2.) Miejscowość: Baranów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-604
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 74 10 000
1.5.8.) Numer faksu: 62 74 10 005
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@baranow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.baranow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„DOWÓZ (Z ODWOZEM) UCZNIÓW DO SZKÓŁ W GMINIE BARANÓW W ROKU SZKOLNYM 2021/2022”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1718ec9-ebae-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004468/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Dowóz (z odwozem) uczniów do szkół w Gminie Baranów w roku szkolnym 2021/2022”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125601/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GP.ZP.271.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz (z odwozem) uczniów do szkół w Gminie Baranów w roku szkolnym 2021/2022.
Trasa nr 1 o łącznej długości 20 km, (40 osób)
Dowóz:
7.25 – Murator- osiedle koło strażnicy OSP
7.30 – szkoła w Baranowie
7.40 – szkoła w Mroczeniu
7.45 – Grębanin przystanek PKS koło szkoły
7.50- Grębanin przystanek PKS koło krzyżówki w stronę cmentarza
7.55 – szkoła w Mroczeniu
Odwóz:
15.25 - szkoła w Mroczeniu
15.35- szkoła Baranów
15.40 – osiedle Murator koło strażnicy OSP
Trasa nr 2 o łącznej długości 14 km, (50 osób)
Dowóz:
7.25- Murator – osiedle koło strażnicy OSP
7.30- szkoła w Baranowie
7.45- Młynarka
7.55- szkoła w Słupi p/Kępnem
8.00 – szkoła specjalna w Słupi/Kępnem
Odwóz:
14.30 – szkoła w Baranowie
14.35 - Murator osiedle koło strażnicy
15.25 – szkoła w Słupi p/Kępnem
15.35 – Młynarka
Trasa nr 3 o łącznej długości 30 km, (52 osób)
Dowóz:
7.25- Mroczeń -Feliksów - koło sołtysa
7.30 – Feliksów – krzyżówka
7.35- Mroczeń - blok
7.40- Joanka
7.45- szkoła w Mroczeniu
7.50 – szkoła w Łęce Mroczeńskiej
7.55– Żurawiniec
8.00- Justynka
8.05- Marianka Mrocz. przystanek PKS ; Marianka Mrocz. sala OSP
8.10 – szkoła w Łęce Mroczeńskiej
Odwóz:
14.45 – szkoła w Łęce Mrocz.
14.55 – Marianka Mrocz. przystanek PKS; Marianka Mrocz. sala OSP
15.05 – Justynka
15.10 – Żurawiniec
15.15 – szkoła w Łęce Mrocz. .
15.25- szkoła w Mroczeniu
15.30- Mroczeń -Feliksów koło sołtysa
15.35- Feliksów krzyżówka
15.40 -Mroczeń blok
15.45 – Joanka
15.50 – Grębanin przystanek PK koło krzyżówki w stronę cmentarza
15.55 - Grębanin przystanek PKS koło szkoły
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący II Część SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie PrawneZamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust 2 o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Zamawiający odrzucił jedyną złożoną ofertę zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 w zw. z art. 63 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy. Złożona oferta narusza przepis art. 63 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym: „w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”.
Uzasadnienie faktyczne:
Do dnia 3 sierpnia 2021 r. do godz. 11:00 wpłynęła do Zamawiającego jedna oferta złożona przez Wykonawcę: PRZEWÓZ OSÓB Andrzej Siwik, Roszkowice 71 B, 46-220 Byczyna. Oferta w/w Wykonawcy nie została podpisana żadnym z wymaganych przepisami ustawy podpisem. W związku z powyższym Zamawiający uznał takie działanie jako niezgodne z przepisami ustawy, odrzucił w/w ofertę i unieważnił postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203489,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203489,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-08-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.