Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00007166/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
- 2025/BZP 00021080/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-10
- 2025/BZP 00032419/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę wraz wymianą kompletu akumulatorów w UPS-ach zasilających rezonans magnetyczny MAGNETOM AERA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430040541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. prof. Antoniego Gębali
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-093
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@uszd.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.uszd.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uszd-lublin.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę wraz wymianą kompletu akumulatorów w UPS-ach zasilających rezonans magnetyczny MAGNETOM AERA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-212b8afe-694c-46a9-b294-e9bb29d21ce7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00141662
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007166
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 134/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 149700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wraz wymianą kompletu akumulatorów w UPS-ach zasilających rezonans magnetyczny MAGNETOM AERA
4.5.3.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150552,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150552,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150552,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa POWER SUPPLY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 350753702
7.3.3) Ulica: oś. Kazimierzowskie 8/37
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-840
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ GÓRSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA POWER SUPPLY
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ GÓRSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA POWER SUPPLY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150552,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Remont łazienki w części dydaktycznej DS Kronos przy ul. Józefa Sowińskiego 17 w Lublinie
- Wybór wykonawcy na świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 46 im. Króla Jana III Sobieskiego w Lublinie
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia pn. "Szacowanie szkód łowieckich" dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie
- usługi cateringowe, przez które rozumie się przygotowanie, dowóz, wydawanie posiłków wraz z dbaniem o czystość dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 5 im. Króla Władysława Łokietka
- Kompleksowa usługa organizacji szkolenia "Kompetencje społeczne na rynku pracy" dla pracowników powiatowych i miejskiego urzędu pracy, realizujących zadania EURES
- Świadczenie usług kafeteryjnych dla pracowników i byłych pracowników 1. WSzKzP SPZOZ oraz 1. WSzKzP SPZOZ Filia w Ełku realizowanych poprzez dostęp do cyfrowej platformy świadczeń pozapłacowych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ" składającego się z dwóch zadań
- "Budowa instalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła dla budynku biurowego Nadleśnictwa Zwoleń" - II postępowanie
- "Modernizacja energetyczna remiz jednostek OSP"
- Dostawa, wymiana i utylizacja akumulatorów do UPS oraz dostawa i utylizacja akumulatorów do kontrolerów systemu kontroli dostępu oraz zasilaczy urządzeń ochrony przeciwpożarowej
więcej: Akumulatory elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.