eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › Rozbudowa i modernizacja infrastruktury SP ZOZ w Obornikach, w tym: wykonanie nowego ogrodzenia, wykonanie wiaty przy wjeździe i wiaty dla karetek oraz wykonanie wiaty na pojemniki do odpadów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja infrastruktury SP ZOZ w Obornikach, w tym: wykonanie nowego ogrodzenia, wykonanie wiaty przy wjeździe i wiaty dla karetek oraz wykonanie wiaty na pojemniki do odpadów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306609

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzp.powiatobornicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oborniki.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatobornicki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i modernizacja infrastruktury SP ZOZ w Obornikach, w tym: wykonanie nowego ogrodzenia, wykonanie wiaty przy wjeździe i wiaty dla karetek oraz wykonanie wiaty na pojemniki do odpadów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1ef5fcd-53c6-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141556

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053829/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa i przystosowanie infrastruktury szpitalnej w zwiazku z COVID-19

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407314/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 482984,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – II etap (dotyczy ogrodzenia)
Przedmiotem zamówienia w zakresie tej części są roboty budowlane polegające na rozbiórce starego i wykonaniu nowego ogrodzenia wraz bramą, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury SP ZOZ w Obornikach poprzez dostosowanie prosektorium do potrzeb placówki oraz adaptacja istniejącego budynku na potrzeby zaplecza magazynowego i archiwum szpitalnego wraz z budową miejsc stacjonowania karetek pogotowia ratunkowego i przebudową zaplecza komunikacyjnego i parkingowego”.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które to stanowią integralną część Specyfikacji – Załącznik nr 2 do SWZ.
Przedmiar robót stanowi integralną część Specyfikacji – Załącznik nr 2.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 119816,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – III etap (dotyczy wiaty przy wjeździe i wiaty dla karetek)
Przedmiotem zamówienia w zakresie tej części są roboty budowlane polegające na wykonaniu wiaty przy wjeździe oraz wiaty dla karetek, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury SP ZOZ w Obornikach poprzez dostosowanie prosektorium do potrzeb placówki oraz adaptacja istniejącego budynku na potrzeby zaplecza magazynowego i archiwum szpitalnego wraz z budową miejsc stacjonowania karetek pogotowia ratunkowego i przebudową zaplecza komunikacyjnego i parkingowego”.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które to stanowią integralną część Specyfikacji – Załącznik nr 2 do SWZ.
Przedmiar robót stanowi integralną część Specyfikacji – Załącznik nr 2.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.5.) Wartość części: 282328,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – IV etap (dotyczy wiaty na pojemniki z odpadami)
Przedmiotem zamówienia w zakresie tej części są roboty budowlane polegające na wykonaniu wiaty na pojemniki do odpadów, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury SP ZOZ w Obornikach poprzez dostosowanie prosektorium do potrzeb placówki oraz adaptacja istniejącego budynku na potrzeby zaplecza magazynowego i archiwum szpitalnego wraz z budową miejsc stacjonowania karetek pogotowia ratunkowego i przebudową zaplecza komunikacyjnego i parkingowego”.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które to stanowią integralną część Specyfikacji – Załącznik nr 2 do SWZ.
Przedmiar robót stanowi integralną część Specyfikacji – Załącznik nr 2.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.5.) Wartość części: 80838,77 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225567,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225567,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRB ADAM Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361766343

7.3.3) Ulica: Romana Maya 28

7.3.4) Miejscowość: Szamotuły

7.3.5) Kod pocztowy: 64-500

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225567,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu, w zakresie części wskazanej powyżej, została złożona jedna oferta.
W dniu 14 listopada 2022 roku dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty, a następnie w dniu 23 stycznia 2023 roku, Wykonawca został zaproszony do podpisania umowy. W treści zaproszenia do podpisania umowy, Zamawiający wskazał, że podpisania umowy, odbędzie się w dniu 24 stycznia 2023 roku o godz. 12:00, w siedzibie Zamawiającego.
Jednocześnie Zamawiający w zaproszeniu do podpisania umowy wskazał, że nie stawienie się lub brak wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w terminie wskazanym w zaproszeniu, oznaczać będzie uchylenie się od zawarcia umowy.
Do upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego w zaproszeniu do podpisania umowy, Wykonawca nie stawił się oraz nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Reasumując powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 Ustawy.

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 7 Ustawy w zw. z art. 263 Ustawy.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu, w zakresie części wskazanej powyżej, została złożona jedna oferta.
W dniu 14 listopada 2022 roku dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty, a następnie w dniu 23 stycznia 2023 roku, Wykonawca został zaproszony do podpisania umowy. W treści zaproszenia do podpisania umowy, Zamawiający wskazał, że podpisania umowy, odbędzie się w dniu 24 stycznia 2023 roku o godz. 12:00, w siedzibie Zamawiającego.
Jednocześnie Zamawiający w zaproszeniu do podpisania umowy wskazał, że nie stawienie się lub brak wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w terminie wskazanym w zaproszeniu, oznaczać będzie uchylenie się od zawarcia umowy.
Do upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego w zaproszeniu do podpisania umowy, Wykonawca nie stawił się oraz nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Reasumując powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 Ustawy.

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 7 Ustawy w zw. z art. 263 Ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.