eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ ŚMIECIARKI DLA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W CHMIELNIKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-08-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00141403 z dnia 2021-08-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ ŚMIECIARKI DLA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W CHMIELNIKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Chmielniku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260615711

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zrecze Duże 1A

1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413544430

1.5.8.) Numer faksu: 413544430

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.zuk.chmielnik@vp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zukchmielnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zukchmielnik.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka komunalna - spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ ŚMIECIARKI DLA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W CHMIELNIKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d01964c9-c9e9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141403

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079667/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 698000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z zabudową typu śmieciarka, przeznaczonego do zbierania i wywozu stałych odpadów komunalnych. Pojazd nie może być pojazdem testowym ani pojazdem demonstracyjnym.
2.Charakterystyka zabudowy - parametry min.:Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych o pojemności od do 1100 litrów oraz kontenerów KP 7 zadaszonych i otwartych, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych;Urządzenie bramowe umożliwiające załadunek odpadów z kontenerów KP 7 otwartych oraz zadaszonych o wymiarach zewnętrznych: 1730mm szerokość (1830mm szerokość z uchwytami do urządzenia bramowego), 1200mm wysokość (1460mm z zadaszeniem), 3440-3490mm długość, 1420mm rozstaw uchwytów do mocowania kontenera;Urządzenie bramowe umożliwiające załadunek odpadów z kontenerów KP7 zadaszonych i otwartych z udźwigiem minimum 3,5t., wyposażone w łańcuchy z 4-punktową regulacją i zabezpieczeniem przeciw odczepieniu;Nogi podporowe zamontowane w tylnej części zabudowy wysuwane hydraulicznie;Zakotwiczenie kontenerów KP7 w zabudowie;Zabudowa montowana zgodnie z rekomendacjami producenta podwozia;Skrzynia ładunkowa o owalnych kształtach, każda ze ścian zbiornika wykonana z pojedynczego jednolitego arkusza stali (brak spawów);Podłoga skrzyni ładunkowej z blachy Hardox o twardości HB450 i grubości minimum 6 mm;Pojemność skrzyni ładunkowej min. 21,8m³;Wanna załadowcza wykonana z blachy typu hardox lub równoważnej o grubości dna min. 6mm, boki o grubości min. 4mm;Objętość kosza zasypowego min. 2,0m³;Króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym;Mechanizm zgniatania liniowo-płytowy (szufladowy);Prowadnice płyty wypychającej umieszczone na ścianach zabudowy;Możliwość wysunięcia płyty zgniatającej poza skrzynię ładunkową celem dokładnego oczyszczenia skrzyni;Urządzenie do otwierania pokryw pojemników sterowane elektryczno-pneumatycznie;Możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu automatycznym, ciągłym oraz pojedynczym;Możliwość sterowania urządzeniem zasypowym umieszczonym po obu stronach odwłoka;Możliwość sterowania płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) ze stanowiska na zewnątrz pojazdu z boku odwłoka lub z kabiny kierowcy;Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów;Trzy wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone: po obu stronach zabudowy oraz jeden w kabinie kierowcy;Automatyczne sterowanie obrotami silnika w zależności od obciążenia układu hydraulicznego;Stopień zagęszczenia odpadów 6:1;Możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczania) w układzie hydraulicznym na mniejszą ok. (40bar)–wariant: surowce wtórne, odpady zielone. Sterowanie odbywa się z kabiny kierowcy;Zautomatyzowana ochrona przed uszkodzeniem pojemników od80do1100 litrów;Krawędź kosza zasypowego z otwieraną klapą umożliwiającą ręczny załadunek odpadów niewymiarowych i wielkogabarytowych (możliwość obniżenia krawędzi kosza do 110cm od podłoża);Urządzenie załadowcze uniwersalne dostosowane do współpracy z pojemnikami od80do1100l.;Część tylna (odwłok) z automatyczną blokadą i odblokowywaniem;Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami automatycznie informującymi kierowcę o tym który stopień jest zajęty oraz dającymi możliwość: ograniczenia prędkości pojazdu do 30km/h, uniemożliwienia manewru cofania pojazdu, rozłączenia układu ugniatania; (…)
3.Charakterystyka podwozia – parametry minimalne:Podwozie fabrycznie nowe, nie rejestrowane, nie noszące śladów użytkowania;Rok prod. nie starszy niż 2020;Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego, kierownica po lewej stronie;Podwozie o dmc 26t. (tech. min.27t), przystosowane do zabudowy śmieciarki, do normy 1501-01;Nośność osi przedniej min 8000 kg;Nośność osi tylnej napędowej min 12000kg;Nośność osi trzeciej min 8000 kg;Układ napędowy pojazdu 6x2 – druga oś napędowa, trzecia oś wleczona kierowana;Rozstaw osi pojazdu min. 3800 mm;Opony 315/80/R22,5 na każdej osi o bieżniku dostosowanym do ruchu lokalnego oraz do jazdy po drogach nieutwardzonych, koło zapasowe;Zawieszenie osi przedniej resory paraboliczne;Tylne zawieszenie pneumatyczne, kontrola zawieszenia tylnego za pomocą pilota;Pojazd wyposażony w hamulce tarczowe, układ stabilizujący tor jazdy (ESP/EVCS), układ hamowania awaryjnego (AEBS WE);System ostrzegania o niekontrolowanej zmianie pasa ruchu (LDWS);Blokada mechanizmu różnicowego osi napędowej;Wskaźnik obciążenia osi tylnych na desce rozdzielczej;Silnik 6 cylindrowy wysokoprężny, pojemność skokowa min 8.7 l., rzędowy z turbosprężarką i chłodnicą powietrza doładowującego, spełniający normę EURO VI bez EGR; (…)
3a.Charakterystyka monitoringu pojazdu – wymagania minimalne:Monitoring powinien obejmować co najmniej rejestrację pozycji pojazdu (przejazdy i postoje pojazdu), otwarcie odwłoka (wyładunek odpadów), zużycie paliwa i stan zbiornika paliwa, rejestrację obrazu z dwóch kamer zamontowanych na pojeździe;Wdrożenie, utrzymanie i udostępnienie systemu informatycznego do obsługi monitoringu na co najmniej 3 lata;Monitoring powinien pozwalać na dostęp z pozycji dyspozytora poprzez udostępniony system informatyczny do:-bieżących i archiwalnych wskazań pozycji pojazdu,-bieżących i archiwalnych wskazań zużycia paliwa oraz stanu paliwa w zbiorniku,-bieżących i archiwalnych informacji o otwarciu odwłoka,-bieżącego i archiwalnego obrazu z 2 kamer zamontowanych na pojeździe (tylna kamera pokazująca sytuację za pojazdem, przednia kamera pokazująca sytuację przed pojazdem);Wymagania w zakresie systemu rejestracji obrazu:-system pozwalający na podłączenie nie mniej niż 2 kamer,-kamery posiadające stopień ochrony środowiskowej IP65 lub wyższy,-możliwość rejestracji obrazu w nocy i przy słabych warunkach oświetleniowych,-system rejestracji obrazu musi posiadać bufor pamięci pozwalający na obsługę przypadku, gdy pojazd znajdzie się w obszarze o zasięgu sieci GSM nie pozwalającym na przesyłanie do systemu informatycznego rejestrowanego materiału na bieżąco. Fragmenty nagrań z takich obszarów muszą zostać odesłane do systemu informatycznego po odzyskaniu połączenia z siecią Internet. Dopuszcza się sytuację, gdy przekazywanie bieżących nagrań będzie miało priorytet nad nagraniami zaległymi, a zaległy materiał zostanie odesłany po zakończeniu pracy przez pojazd. Rozwiązanie takie nie może jednak prowadzić do rozładowania akumulatorów pojazdu,
-montaż kamer na pojeździe oraz ich kąty widzenia pozwalają na rejestrację obrazu z pełnym pokryciem otoczenia pojazdu, z możliwością analizy sytuacyjnej związanej z procesem odbioru odpadów (np.: problem z podjazdem pod miejsce gromadzenia odpadów, czy wystawiono pojemniki, porządek i przesypy wokół miejsca gromadzenia odpadów, zawartość opróżnianego pojemnika, przestrzeganie BHP prze załogę, itd.).
-wymaga się, by system rejestrował obraz z każdej sekundy pracy pojazdu. Rejestrowane dane przekazywane są on-line do systemu informatycznego w trakcie pracy pojazdu, gdzie następuje ich archiwizacja. Dostęp do przekazanych on-line nagrań odbywa się w systemie informatycznym, niezależnie od tego czy pojazd posiada podłączone zasilanie i uruchomiony zapłon.
-rozdzielczość rejestrowanego obrazu nie mniejsza niż FHD.
- rejestrowany obraz musi posiadać naniesioną informację o dacie i czasie (godzina, minuta, sekunda) rejestracji każdej klatki obrazu.
- rejestrowany obraz musi być częścią danych archiwalnych pojazdu, na którym zainstalowano system rejestracji obrazu wraz z pozostałymi elementami infrastruktury technicznej. Od strony systemu informatycznego analiza danych odbywa się co najmniej według następującej metodologii, gwarantującej skuteczne wyszukiwanie danych oraz ocenę zarejestrowanych przypadków:
•system informatyczny w sposób automatyczny dołączy do rejestrowanych zdarzeń, w tym do: punkt jazdy, punkt postoju, załadunek pojemnika przez pojazd, wyładunek pojazdu, zanonimizowane klatki obrazu zgodne z czasem wystąpienia powyższych zdarzeń - użytkownik może pobrać klatkę obrazu z każdej kamery odrębnie.
•z poziomu każdej dostępnej w systemie informatycznym, wymienionej w punkcie wyżej, klatki obrazu, użytkownik musi mieć również możliwość odtworzenia lub pobrania nagrania wideo zarejestrowanego przez daną kamerę, związanego z czasem zarejestrowania zdarzenia, po uprzednim określeniu przez użytkownika, jaki fragment nagrania wideo przed (nie mniej niż 3 minuty) i po (nie mniej niż 3min.) wystąpieniu zdarzenia GPS ma zostać odtworzony lub pobrany,
•wymagana jest dodatkowo możliwość jednoczesnej analizy klatek obrazu ze wszystkich zainstalowanych na pojeździe kamer z pogrupowaniem ich według czasu i lokalizacji nagrania klatki, przy jednoczesnej wizualizacji na mapie punktów reprezentujących każdą grupę (fragment nie krótszy niż 1 minuta oraz grupy klatek z interwałem nie większym niż 1 sekunda); wybranie w tabeli lub na mapie grupy klatek powoduje automatyczny, jednoczesny podgląd klatek z każdej kamery; również z tego poziomu wymaga się możliwości pobrania nagrania lub jego odtworzenia, z każdej kamery odrębnie, po uprzednim określeniu przez użytkownika jaki fragment nagrania wideo przed (nie mniej niż 3 minuty) i po (nie mniej niż 3 minuty) wystąpieniu zdarzenia GPS ma zostać odtworzony lub pobrany.
•Przekazanie Zamawiającemu po 3 latach archiwalnych elektronicznych danych z monitoringu pojazdu,
•Szkolenie 2 pracowników (dyspozytorów pojazdów) w zakresie obsługi systemu informatycznego monitoringu pojazdów,
(…)
3c.Przeglądy gwarancyjne:
•Przeprowadzanie 3przeglądów serwisowych w wymaganych okresach przewidzianych przez producenta podwozia nie rzadziej niż 1 raz na rok lub co 15000km; przeglądy obejmują wymianę oleju silnikowego i kompletu filtrów;
(…)
3d.Wymagania ogólne: śmieciarka musi spełniać minimalne parametry techniczne oraz być wykonana zgodnie z przepisami Unii Europejskiej i spełniać obowiązujące w Polsce przepisy BHP:
•Pojazd musi spełniać wymagania systemu bezpieczeństwa „CE”
(…)

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114000-9 - Pojazdy specjalne

34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 864302,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 881787 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 864302,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342193157

7.3.3) Ulica: ul. Polna 31

7.3.4) Miejscowość: Mirków

7.3.5) Kod pocztowy: 55-095

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

dostawa i montaż zabudowy śmieciarki / BFE Polska Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 864302,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

2021-08-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.