Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00036520/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
- 2025/BZP 00143100/01 - Wynik z dnia 2025-03-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Pępowo realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PĘPOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050592
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisławy Nadstawek 6
1.5.2.) Miejscowość: Pępowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-830
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pepowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pepowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pepowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Pępowo realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b91b5ad-9e63-4504-bdbe-36dd7cb4658c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00141124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00678359/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Pępowo realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
1.3.9. Zamówienie będzie dofinansowane - w ramach grantu uzyskanego w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” ze środków programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00036520
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 470071,27 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 405999,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Pępowo realizowanegow ramach „Cyberbezpieczny Samorząd”, dofinansowanego w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Część 1 - urządzenia UTM Unified Threat Management:
1) UTM Unified Threat Management typ 1
2) UTM Unified Threat Management typ 2
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (dla każdej części) przedstawiony został w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Pępowo realizowanegow ramach „Cyberbezpieczny Samorząd”, dofinansowanego w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Część 2 - sprzęt serwerowy:
1) Serwer
2) Macierz dyskowa typ 1
3) Macierz dyskowa typ 2
4) UPS
5) Zarządzalne urządzenia sieciowe z obsługą VLAN, MACsec, standardu 802.1X - typ 1
6) Zarządzalne urządzenia sieciowe z obsługą VLAN, MACsec, standardu 802.1X - typ 2
7) Zarządzalne urządzenia sieciowe z obsługą VLAN, MACsec, standardu 802.1X - typ 3
8) Oprogramowanie antywirusowe
9) Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (dla każdej części) przedstawiony został w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
48821000-9 - Serwery sieciowe
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 262000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Pępowo realizowanegow ramach „Cyberbezpieczny Samorząd”, dofinansowanego w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Część 3 - oprogramowanie SIEM Security Information and Event Management:
Oprogramowanie SIEM Security Information and Event Management
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (dla każdej części) przedstawiony został w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 18500 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Pępowo realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd”, dofinansowanego w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.Część 4 - oprogramowanie Mobile Device Management:
Oprogramowanie Mobile Device Management
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (dla każdej części) przedstawiony został w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 11340,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Pępowo realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd”, dofinansowanego w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.Część 5 - oprogramowanie do monitorowania infrastruktury informatycznej:
Oprogramowanie do monitorowania infrastruktury informatycznej
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (dla każdej części) przedstawiony został w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 9453,83 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Pępowo realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd”, dofinansowanego w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.Część 6 - usługa SaaS:
Uruchomienie i świadczenie usługi SaaS w postaci strony www zgodnej
z przepisami prawa, umieszczonej w bezpiecznej chmurze obliczeniowej chronionej rozwiązaniem Anty-DDoS, z zapewnieniem kopii zapasowej danych, aktualizacją systemu i zabezpieczeń, certyfikatem SSL, wsparciem technicznym
i monitoringiem bezpieczeństwa.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (dla każdej części) przedstawiony został w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72317000-0 - Usługi przechowywania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.5.5.) Wartość części: 29020,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9746,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9746,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9746,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IKARIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272746817
7.3.3) Ulica: OMŁOTOWA 12/14
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 94-251
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"IKARIA" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"IKARIA" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9746,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perc Tech Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731018700
7.3.3) Ulica: ul. Nowy Kisielin - Antoniego Wysockiego 10
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 66-002
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16636,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16636,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16636,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cloud Spare – Piotr Wojtasik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961369609
7.3.3) Ulica: Św. Mikołaja 8-11
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-125
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16636,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263"
Wykonawca Axence Sp. z o.o. Sp. J. pismem z dnia 4.03.2025 r. poinformował Zamawiającego, że nie wyraża zgody na podpisanie umowy w przesłanej formie. Wzór umowy stanowił załącznik nr 12 do SWZ i był znany Wykonawcom od dnia wszczęcia postępowania tj. 15.01.2025 r. Wykonawca Axence Sp. z o.o. Sp. j. złożył także wraz z ofertą oświadczenie, o treści: „Oświadczamy, że zawarte w SWZ Projektowane postanowienia umowy zostały przez nas zaakceptowane i zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego”. W omawianej sytuacji mamy do czynienia z uchylaniem się od zawarcia umowy. Za uchylenie się od zawarcia umowy należy rozumieć bezpodstawną odmowę jej zawarcia. Za odmowę podpisania umowy uznać można tylko oświadczenie woli wykonawcy zawierające negatywne stanowisko w przedmiocie zaproszenia go przez zamawiającego, ewentualnie takie działanie, z którego wynikałaby dla zamawiającego informacja, iż takiego rodzaju oświadczenie woli Wykonawca rzeczywiście złożył. Odmowa podpisania umowy jest tożsama ze stanowiskiem podjętym świadomie przez wykonawcę i przekazanym do wiadomości zamawiającego (za SN III CK 344/05, za SO II Ca 460/05).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10672,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10672,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10672,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu, dla części 6 zamówienia złożono jedną ofertę Trol Intermedia Sp. z o.o., ul. Poznańska 56, 64-510 Wronki, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 jako niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku kiedy wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu zamawiający unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24569,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24569,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24569,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, migracja i wdrożenie oprogramowania kadrowo-płacowego oraz oprogramowania do harmonogramów wraz ze szkoleniami, wsparciem i dostawą niezbędnej infrastruktury technicznej
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Platerów poprzez zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
- Zakupy i wdrożenia urządzeń, rozwiązań i oprogramowania służących wzmocnieniu bezpieczeństwa: Dostawa serwera wraz oprogramowaniem i urządzeń UPS- II postępowanie.
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Suszec
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- "Sprzedaż i dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





