Og³oszenie z dnia 2025-03-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00172677/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-02
- 2025/BZP 00172644/01 - Wynik z dnia 2025-04-02
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z letnim utrzym. czysto¶ci na drogach, chodnikach i parkingach oraz terenach zielonych, przystankach i wskazanych miejscach na terenie gm. Z³ocieniec w r. 2025 w IV-X”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Z³ocieniec
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Stanowisko Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057810
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³ocieniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-520
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: danuta.rybarczyk@zlocieniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zlocieniec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z letnim utrzym. czysto¶ci na drogach, chodnikach i parkingach oraz terenach zielonych, przystankach i wskazanych miejscach na terenie gm. Z³ocieniec w r. 2025 w IV-X”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-22200743-82b9-4095-acf2-c26540efe03f
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00140965
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00027698/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 ¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z letnim utrzymaniem czysto¶ci na drogach, chodnikach i parkingach oraz terenach zielonych, przystankach i wskazanych miejscach na terenie gm Z³ocieniec w 2025 r w IV-X
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10737723.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami:
1) z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja miêdzy zamawiaj±cym
a wykonawcami (w tym oferty oraz wszelkie o¶wiadczenia, wnioski
o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, zawiadomienia i informacje) odbywa siê przy u¿yciu Platformy zakupowej OpenNexus, która jest dostêpna pod adresem platformazakupowa.pl, zwana dalej platformazakupowa.pl.
2) korespondencja przekazana zamawiaj±cemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie bêdzie brana pod uwagê.
3) adres platformy:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1073772
4) korzystanie z platformy zakupowej jest bezp³atne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej.
1) ofertê i o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcja korzystania
z platformazakupowa.pldotycz±ca w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu ¶rodków komunikacji platformazakupowa.plznajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3) wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego powinien posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca”
na platformazakupowa.pl. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont oraz zasady i warunki korzystania z platformy zakupowej okre¶la Regulamin Platformy Zakupowej OpenNexus, dostêpny na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4) przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania
nie wymaga posiadania konta na platformazakupowa.pl ani logowania.
5) sposób sporz±dzania i przekazywania dokumentów elektronicznych
lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej „Rozporz±dzeniem w sprawie wymagañ
dla dokumentów elektronicznych”).
6) dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia
w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej „Rozporz±dzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci”), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
7) informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci „Wy¶lij wiadomo¶æ
do zamawiaj±cego”).
8) je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku „Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiêbiorstwa”.
9) komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem platformazakupowa.pl w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, po której pojawi siê komunikat,
¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Pozosta³e zapisy, ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków, zawarto w rozdz. II SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Z³ocieniec reprezentowana przez Burmistrza Z³ocieñca z siedzib± w Urzêdzie Miejskim w Z³ocieñcu, ul. Stary Rynek 3, 78-520 Z³ocieniec tel. 94 36 72 022, e-mail: um.burmistrz@zlocieniec.pl
2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem
e-mail: zbigniew.wlazlo@cbi24.pl
3) Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy.
5) Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c)
ww. Rozporz±dzenia w zwi±zku z przepisami PZP.
6) Odbiorcami Pani/Pana danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP.
8) Osoba, której dane dotycz± ma prawo do:
a) dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
b) w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa siê z naruszeniem przepisów Rozporz±dzenia s³u¿y prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9) Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa
w art. 20 Rozporz±dzenia;
c) na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych.
10) W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pozosta³e zapisy znajduj± siê w rozdz. IV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest letnie utrzymanie czysto¶ci na drogach, chodnikach i parkingach oraz terenach zielonych bêd±cych w³asno¶ci± gminy Z³ocieniec. Zakres zamówienia obejmuje zamiatanie, oczyszczanie z zanieczyszczeñ, b³ota, piasku, li¶ci, trawy, odrostów chwastów, papierów, innych rodzajów odpadów oraz zanieczyszczeñ w granicach pasa drogowego (chodnik, jezdnia, zieleniec, parking) itp. wraz z wywozem urobku, zmiotek na sk³adowisko w ramach zadania pn. „¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z letnim utrzymaniem czysto¶ci na drogach, chodnikach i parkingach oraz terenach zielonych, przystankach i wskazanych miejscach na terenie gminy Z³ocieniec w roku 2025 w okresie IV-X” w okresie od kwietnia do pa¼dziernika 2025 r. – szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
1.2. Szczegó³owy wykaz dróg, chodników oraz miejsc, które s± objête niniejszym zamówieniem zosta³ wyszczególniony w za³±czniku nr 7a do SWZ. Wykonawca nie bêdzie móg³ ¿±daæ dodatkowej zap³aty, je¿eli na etapie kalkulacji ceny oferty, nie uwzglêdni³ któregokolwiek z miejsc wykazanych
w ww. za³±czniku.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90610000-6 - Us³ugi sprz±tania i zamiatania ulic
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90914000-7 - Us³ugi sprz±tania parkingów
90511300-5 - Us³ugi zbierania ¶mieci
90513200-8 - Us³ugi wywozu sta³ych odpadów miejskich
90600000-3 - Us³ugi sprz±tania oraz us³ugi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz us³ugi powi±zane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-04-01 do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który spe³nia poni¿ej okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) W odniesieniu do uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci zawodowej, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e posiada wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
W przypadku sk³adnia oferty wspólnej ww. dokumenty sk³adaj± ten lub ci
z wykonawców, którzy bêd± odpowiadaæ za realizacjê danego zakresu zamówienia.
2) W odniesieniu do zdolno¶ci technicznej zamawiaj±cy wymaga,
aby wykonawcy dysponowali, co najmniej:
a) 1 samochodem do zbiórki odpadów z koszy ulicznych, koszy
na terenach rekreacyjnych o pojemno¶ci skrzyni za³adunkowej
nie mniejszej ni¿ 1 100 litrów - musi spe³niaæ Europejski Standard Emisji Spalin-Euro 5”,
b) 1 samochodem z myjk± wysokoci¶nieniow±, o poj. zbiornika min. 900 litrów - musi spe³niaæ Europejski Standard Emisji Spalin-Euro 5”,
c) 1 zamiatark± o pojemno¶ci zbiornika min. 800 litrów, wyposa¿on±
w dwie szczotki- norma emisji spalin-min. STAGE V.
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mog± spe³niaæ ³±cznie.
3) W odniesieniu do zdolno¶ci zawodowej zamawiaj±cy wymaga,
aby wykonawca nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem termin usk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie (zakoñczy³, rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej),
co najmniej jedn± us³ugê, realizowan± w ramach jednej umowy, wykonywan± w sposób ci±g³y w okresie, co najmniej 5 pe³nych nastêpuj±cych po sobie miesiêcy polegaj±cych na letnim utrzymaniu czysto¶ci na drogach, chodnikach i parkingach, o warto¶ci co najmniej 200 000,00 z³ brutto.
W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia i/lub korzystaj±cych z zasobów innych podmiotów, wymagany warunek musi byæ spe³niony przez jednego Wykonawcê.
Nie jest dopuszczalne sumowanie przez Wykonawcê, w celu osi±gniêcia wymaganego poziomu do¶wiadczenia w zakresie opisanym powy¿ej przez ró¿ne podmioty.
Nie dopuszcza siê sumowania warto¶ci us³ug zrealizowanych w ramach kilku umów w celu uzyskania progu warto¶ciowego wyznaczonego przez zamawiaj±cego.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane przez zamawiaj±cego,
które nale¿y z³o¿yæ na wezwanie, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy
na potwierdzenie, ¿e wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu,
o których mowa w Rozdziale V pkt 1 SWZ:
1) wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
2) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê
lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê
lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych
od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
3) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz
z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami – w wykazie wykonawca winien wskazaæ informacje w zakresie okre¶lonym w warunkach, w rozdziale V SWZ.
3. Na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy, je¿eli wykonawca nie z³o¿y o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu lub bêd± one niekompletne lub bêd± zawieraæ b³êdy, zamawiaj±cy wezwie wykonawcê odpowiednio do ich z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie z zastrze¿eniem art. 128 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wadium nale¿y wnie¶æ w wysoko¶ci:5 700,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy siedemset z³otych 00/100)
przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Decyduje moment wp³ywu ¶rodków do Zamawiaj±cego.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) w pieni±dzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiaj±cego Bank PKO BP Oddzia³ w Z³ocieñcu Nr 38 1020 2847 0000 1102 0009 6719 z dopiskiem „Wadium – BZP.271.2.2025 – Letnie utrzymanie dróg 2025”.
2) gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (z zastrze¿eniem, ¿e porêczenie jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym) - wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji
lub porêczenia w postaci elektronicznej na platformazakupowa.pl.
3. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu zaleca siê, aby w tytule przelewu wyra¼nie oznaczyæ wykonawcê wnosz±cego wadium, szczególnie w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pe³nomocnika/po¶rednika.
4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub porêczenia:
1) dokument gwarancji/porêczenia sporz±dzony w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski,
2) gwarancje/porêczenia podlegaæ musz± prawu polskiemu; wszystkie spory dotycz±ce gwarancji/porêczeñ bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim
i poddane jurysdykcji s±dów polskich.
5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub porêczenia
z tre¶ci tych dokumentów musi w szczególno¶ci jednoznacznie wynikaæ:
1) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³aty ca³ej kwoty wadium nieodwo³alnie i bezwarunkowo na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego (beneficjenta gwarancji/porêczenia – Gmina Z³ocieniec ul. Stary Rynek 3,
78-520 Z³ocieniec, NIP: 674-100-20-18 zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e zaistnia³y okoliczno¶ci, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, bez potwierdzania tych okoliczno¶ci,
2) termin obowi±zywania gwarancji/porêczenia, który nie mo¿e byæ krótszy
ni¿ termin zwi±zania ofert±.
6. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium.
W zwi±zku z powy¿szym zaleca siê aby w tre¶ci gwarancji/porêczenia wskazano adres poczty elektronicznej, na który nale¿y przes³aæ o¶wiadczenie
o zwolnieniu wadium.
7. W formularzu oferty nale¿y wpisaæ nr rachunku, na które Zamawiaj±cy ma zwróciæ wadium wniesione w pieni±dzu.
8. Je¿eli Wykonawca nie wska¿e nr rachunku, o którym mowa w pkt 7, wadium zostanie zwrócone na rachunek, z którego wp³ynê³o.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.2. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.
4. Sposób sk³adania dokumentów przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia zosta³ okre¶lony w Rozdziale VI SWZ.
5. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone w pkt 1 – 4.
6. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, zawieraj±c±, co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia okre¶lone zosta³y w paragrafie 9 za³±cznika nr 6 do SWZ - projektowane postanowienia umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-19 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1073772
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-19 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-17
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wywóz nieczysto¶ci sta³ych z nieruchomo¶ci Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Us³ugi kompleksowego sprz±tania i bie¿±cego utrzymywania w nale¿ytej czysto¶ci i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski O¶rodek Sportu i Rekreacji - 2 Cz_v2
- Koszenie traw i chwastów w pasach dróg powiatowych - czê¶æ 6 i 7
- Bie¿±ce utrzymanie czysto¶ci w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Miko³owskiego
- Us³ugi utrzymania porz±dku i czysto¶ci w 2025/2026 r. dla nieruchomo¶ci administrowanych przez Zarz±d Mienia m. st. Warszawy" z podzia³em na czê¶ci.
- UTRZYMYWANIE PORZ¡DKU I CZYSTO¦CI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CI¡GACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w O£AWIE
wiêcej: Us³ugi zbierania ¶mieci »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.