eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilno › Remont i przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie w celu zwiększenia dostępności dla osób niepełnosprawnych w ramach przedsięwzięcia grantowego: Dostępność Powiatu Mogileńskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie w celu zwiększenia dostępności dla osób niepełnosprawnych w ramach przedsięwzięcia grantowego: Dostępność Powiatu Mogileńskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MOGILEŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350814

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Mogilno

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 525888300

1.5.8.) Numer faksu: 525888240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.mogilno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pow-mogilenski.rbip.mojregion.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/717454

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie w celu zwiększenia dostępności dla osób niepełnosprawnych w ramach przedsięwzięcia grantowego: Dostępność Powiatu Mogileńskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed01a907-98a8-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140904

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045046/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont i przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie w celu zwiększenia dostępności dla osób niepełnosprawnych w ramach przedsięwzięcia grantowego: Dostępność Powiatu Mogileńskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Dostępny samorząd - granty” realizowany przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00047717

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 259999,36 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 106686,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę pomieszczenia archiwum na toaletę dla niepełnosprawnych. Wymiary toalety wynosić będą 2,2 x 3,35 m. Zwiększona zostanie tym samym toaleta damska oraz przedsionek. Przedsionek oraz toaleta dla niepełnosprawnych przystosowane będą w taki sposób, aby zapewnić osobie niepełnosprawnej strefę bezpieczną wynoszącą 1,5 m. W pomieszczeniu archiwum skute zostaną płytki ścienne oraz rozebrana zostanie ściana działowa. Następnie wykonane zostaną ścianki działowe z bloczków Solbet gr. 12 cm otynkowane obustronnie tynkiem cementowo-wapiennym. Okładzinę ścian stanowić będzie gres, natomiast wykończenie podłogi stanowić będzie gres o podwyższonych właściwościach antypoślizgowych. W toalecie zamontowany zostanie kompakt WC oraz umywalka przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Do ściany po obu stronach zamontowane zostaną poręcze umożliwiające korzystanie z toalety.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
• Rozbiórka ściany działowej
• Rozbiórka drzwi i ościeży
• Rozbiórka płytek na ścianach i podłodze w pomieszczeniach archiwum i przedsionka
• Skucie części posadzki pod odpływ
• Wykonanie odpływu podłogowego
• Wykonanie odpływu kanalizacji z rur PCV 110
• Wykonanie przyłącza wodociągowego do umywalki oraz kompaktu WC z rury PE 20
• Ułożenie kabli elektrycznych pod oświetlenie
• Tynkowanie ścian
• Gipsowanie ścian
• Wykonanie wylewki pod płytki
• Ułożenie gresu na podłodze oraz ścianach
• Montaż ościeżnic i drzwi
• Podwójne gruntowanie oraz malowanie ścian i sufitu na biało
• Montaż oświetlenia
• Montaż umywalki, kompaktu WC, poręczy oraz innych akcesoriów.
W związku z przebudową archiwum na toaletę dla niepełnosprawnych, która przylega do toalety męskiej oraz damskiej nastąpi również przebudowa obu przylegających toalet. Powiększona względem pierwotnej zostanie toaleta damska zgodnie z rysunkiem. Zamontowane zostaną w niej dwie kabiny WC oraz kompakty WC. W ramach przebudowy w obu toaletach zerwane zostaną płytki ceramiczne oraz ułożony zostanie gres antypoślizgowy. W męskiej toalecie zamontowane zostaną dwa pisuary.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
• Zburzenie ścianek działowych
• Zerwanie płytek na ścianach i podłodze
• Wykucie koryta w posadzce pod kratkę odpływową
• Postanowienie ścianek działowych
• Zmiana trasy przebiegu istniejącej kanalizacji sanitarnej w dotychczasowym archiwum za pomocą kolanka
• Ułożenie rur wraz z wykonaniem przyłącza do istniejącej kanalizacji
• Wykonanie bruzd w ścianach i suficie pod kable elektryczne
• Otynkowanie nowo postawionych ścianek działowych
• Ułożenie kabli elektrycznych
• Ułożenie płytek podłogowych oraz ściennych do wysokości 1,5 m
• Wykonanie fug
• Montaż przyłącza instalacji kanalizacji sanitarnej do kompaktu oraz umywalki
• Postawienie ścianki z płyt g-k wraz z izolacją z wełny mineralnej wokół rury kanalizacji sanitarnej znajdującej się przy ścianie
• Gipsowanie pozostałej części ściany oraz sufitu
• Dwukrotne malowanie części ściany na biało
• Biały montaż wraz z montażem akcesoriów
• Montaż lampy oświetleniowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 50148,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę schodów zewnętrznych oraz budowę pochylni dla niepełnosprawnych przy wejściu A do budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie przy ul. Ogrodowej 10, dz. nr. ewid. 1887/4. Przebudowa schodów zewnętrznych będzie polegała m.in. na wymianie spękanej konstrukcji betonowej na krawężniki oporowe o wymiarach 100x60x10 cm w kolorze antracyt RAL 7016. Krawężniki osadzone będą na ławie oporowej wykonanej z półsuchego betonu klasy min. C12/15. Nawierzchnię schodów stanowić będzie kostka betonowa. Jako podbudowę pod kostkę przewidziano kruszywo łamane o frakcji 0-31,5mm grubość warstwy wynosić będzie 15 cm. Bezpośrednio pod kostką wykonana będzie podsypka cementowo-piaskowa o grubości 5 cm tak aby wyrównać powierzchnię. Od strony wschodniej schodów wykonana zostanie pochylnia dla niepełnosprawnych o długości 5 m oraz 1,5 m spocznika. Spadek pochylni wynosić będzie 6,4%. Komunikację stanowić będzie chodnik łączący pochylnię wraz z chodnikiem wzdłuż drogi powiatowej. Chodnik wykonany będzie z kostki betonowej szarej ograniczonej po obu stronach przez obrzeża betonowe z oporem. Wzdłuż pochylni zamontowane zostaną balustrady o wysokości 1,1 m oraz poręcze na wysokościach 0,9m i 0,75m.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
• Demontaż istniejących balustrad
• Wyburzenie istniejących schodów
• Korytowanie pod schody, pochylnię oraz chodnik
• Demontaż 2 m obrzeży istniejącego chodnika wzdłuż ulicy Ogrodowej
• Wykonanie ławy oporowej z montażem krawężników oporowych i obrzeży
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
• Wykonanie warstwy cementowo-piaskowej pod kostkę
• Ułożenie palisady ozdobnej jako podstopnicy schodów
• Ułożenie kostki betonowej
• Montaż balustrad i poręczy
Część druga zamówienia obejmuje również przebudowę schodów zewnętrznych oraz modernizację pochylni dla niepełnosprawnych przy wejściu B budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie przy ulicy Ogrodowej 10, dz. nr. ewid. 1887/4. Całość należy rozebrać w taki sposób, aby możliwe było korytowanie terenu pod ławy oraz murki oporowe. Równocześnie należy wykonać podstopnice pod schody palisady ozdobnej. Po wykonaniu robót przygotowawczych należy wykonać podbudowę z kruszywa łamanego o grubości warstwy 15 cm ubitej za pomocą płyty wibracyjnej. Następnie należy wykonać podsypkę cementowo-piaskową będącą bezpośrednio warstwą, na której układana zostanie kostka betonowa. Grubość podsypki po zagęszczeniu wyniesie 5 cm. Jako warstwę wykończeniową stanowić będzie kostka betonowa w kolorze RAL 7016 i grubości 8 cm. Dopuszcza się użycie kostki o mniejszej grubości tj. 6 cm. Na końcu należy zamontować balustrady oraz poręcze do murków oporowych oraz ściany budynku.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
• Demontaż istniejących balustrad i poręczy
• Wyburzenie istniejących schodów i pochylni dla niepełnosprawnych
• Korytowanie pod schody oraz pochylnię
• Wykonanie ławy oporowej z montażem krawężników oporowych i obrzeży
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
• Wykonanie warstwy cementowo-piaskowej pod kostkę
• Ułożenie palisady ozdobnej jako podstopnicy schodów
• Ułożenie kostki betonowej
• Montaż balustrad i poręczy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 56538,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu pn. „Remont i przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie w celu zwiększenia dostępności dla osób niepełnosprawnych w ramach przedsięwzięcia grantowego: Dostępność Powiatu Mogileńskiego” w terminie składania ofert, tj. do dnia 08.02.2023 r. do godz. 11.00, dla część I wpłynęły 3 oferty, a dla części II wpłynęła 1 oferta. W obu częściach złożone oferty przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a jednocześnie Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia jej do ceny zawartej w złożonych ofertach. Zamawiający jest zmuszony unieważnić postępowanie z powodu przekroczenia środków jakie zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103046,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215214,31 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu pn. „Remont i przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie w celu zwiększenia dostępności dla osób niepełnosprawnych w ramach przedsięwzięcia grantowego: Dostępność Powiatu Mogileńskiego” w terminie składania ofert, tj. do dnia 08.02.2023 r. do godz. 11.00, dla część I wpłynęły 3 oferty, a dla części II wpłynęła 1 oferta. W obu częściach złożone oferty przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a jednocześnie Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia jej do ceny zawartej w złożonych ofertach. Zamawiający jest zmuszony unieważnić postępowanie z powodu przekroczenia środków jakie zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230859,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230859,75 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.