Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00172372/01 - Wynik z dnia 2025-04-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług z zakresu ubezpieczenia majątkowego i odpowiedzialności cywilnej (część I) i ubezpieczenia komunikacyjnego (część II) dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: WORD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273747894
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Francuska 78
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-507
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@word.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.katowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa Wojewódzka Osoba Prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Egzaminowanie i szkolenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług z zakresu ubezpieczenia majątkowego i odpowiedzialności cywilnej (część I) i ubezpieczenia komunikacyjnego (część II) dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dbd1411-8bac-4e99-86be-da9644b5130c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00140676
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00114989/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług z zakresu ubezpieczenia majątkowego i odpowiedzialności cywilnej ( Cz.I) i ubezpieczenia komunikacyjnego (Cz. II) dla Wojewódzkiego Osrodka Ruchu Drowgowego w Katowicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wordkatowice.logintrade.net3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Zamawiający udostępni załączniki 7– 9 SWZ, tym wykonawcom, którzy bezpośrednio zwrócą się z wnioskiem o udostępnienie informacji poufnych dotyczących danych niezbędnych do oceny ryzyka, w tym sytuacji majątkowej i działalności Zamawiającego. Informacje te nie są powszechnie znane ani łatwo dostępne, w tym dodatkowo stanowią informacje ubezpieczeniową – podlegającą ochronie w ramach DziałUbezpReasU.Informacje poufne udostępnione zostaną podmiotom prowadzącym działalność ubezpieczeniową zgodnie z DziałUbezpReasU, będącymi w rozumieniu tej ustawy zakładem ubezpieczeń. Z uwagi na poufny charakter informacji przekazanych wykonawcy wyłącznie spełniającego w.w. wymagania, w toku postępowania, jest uzasadnione z uwagi na charakter przekazywanych wykonawcom informacji i nie powoduje ograniczenia konkurencji.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Oferty oraz oświadczenia sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, i opatruje się podpisem zaufanym, elektronicznym podpisem osobistym lub podpisem kwalifikowanym.
2) Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem: https://wordkatowice.logintrade.net/ w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim, chyba że w SWZ dopuszczono inaczej. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.
Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art. 3 ust. 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia.
21. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://wordkatowice.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej zwane „RODO”, zamawiający, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach e-mail: iod@word.katowice.pl
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem prowadzonym w trybie podstawowym.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 74 ust. 1 PZP.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 lub ust. 4 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy ubezpieczenia przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP, w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
5. Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**, na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AT-ZP.262.2.2025.EG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenia majątkowe, obejmujące:
- ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
- ubezpieczenia sprzętu elektronicznego oraz oprogramowania, kosztów odtworzenia danych od wszystkich ryzyk,
- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ubezpieczający przewiduje uprawnienie do jednostronnego ograniczenia zakresu zamówienia, niewymagającego zgodyUbezpieczyciela, powodującego zmniejszenie wynagrodzenia Ubezpieczyciela nie więcej niż do 20% składki określonej
pierwotnej.
- Uprawnienie to przysługuje w przypadku zmniejszonych potrzeb Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, a w
szczególności w przypadku zbycia, likwidacji lub zniszczenia, zmniejszenia wartości ubezpieczanego mienia lub
przeszacowań wartości ubezpieczanego mienia potwierdzonych stosowanymi dokumentami lub innych stanów faktycznych
lub prawnych prowadzących do zmiany wartości ubezpieczanego mienia a także w przypadku zmniejszenia sumy
gwarancyjnej.
- Ubezpieczający może korzystać z opcji w przypadku potrzeb Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, a w szczególności w
przypadku konieczności zapłaty dodatkowej składki za udzielaną ochronę w związku ze zmianą zakresu ochrony
ubezpieczeniowej, ze wzrostem wartości składników mienia stanowiących przedmiot ubezpieczenia, wynikającego z
nabycia tych składników mienia, modernizacji, remontu lub nakładów adaptacyjnych w ubezpieczonych składnikach mienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość franszyz / udziały własne
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Płatność składki w ratach
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Ubezpieczenia komunikacyjne, obejmujące:
- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem
tych pojazdów w ruchu krajowych i zagranicznym,
- ubezpieczenia Auto-Casco (w zakresie pełnym oraz ograniczonym),
- ubezpieczenie Assistance,
- ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ubezpieczający przewiduje uprawnienie do jednostronnego ograniczenia zakresu zamówienia, niewymagającego zgodyUbezpieczyciela, powodującego zmniejszenie wynagrodzenia Ubezpieczyciela nie więcej niż do 30% składki określonej
pierwotnej.
- Uprawnienie to przysługuje w przypadku zmniejszonych potrzeb Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, a w
szczególności w przypadku zbycia, likwidacji lub zniszczenia, zmniejszenia wartości ubezpieczanego mienia lub
przeszacowań wartości ubezpieczanego mienia potwierdzonych stosowanymi dokumentami lub innych stanów faktycznych
lub prawnych prowadzących do zmiany wartości ubezpieczanego mienia a także w przypadku zmniejszenia sumy
gwarancyjnej.
- Ubezpieczający może korzystać z opcji w przypadku potrzeb Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, a w szczególności w
przypadku konieczności zapłaty dodatkowej składki za udzielaną ochronę w związku ze zmianą zakresu ochrony
ubezpieczeniowej, ze wzrostem wartości składników mienia stanowiących przedmiot ubezpieczenia, wynikającego z
nabycia tych składników mienia, modernizacji, remontu lub nakładów adaptacyjnych w ubezpieczonych składnikach mienia
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość franszyz / udziały własne
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Płatność składki w ratach
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający, zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 2 PZP, określa warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienie, posiadał odpowiednie zezwolenie do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w myśl przepisów DziałUbezpReasU:1) w Części I, co najmniej w grupie ubezpieczeń 8, 9 i 13 Działu II Załącznika do DziałUbezpReasU,
2) w Części II, co najmniej w grupie ubezpieczeń 1, 3, 8, 9, 10 i 18 Działu II Załącznika do DziałUbezpReasU.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
a. w zakresie zmiany zakresu ubezpieczeń, terminu wykonania zamówienia lub objęcia ochroną dodatkowego ryzyka ubezpieczeniowego, jeżeli konieczność zmiany ujawniła się po terminie składania ofertb. w zakresie zmiany zakresu ubezpieczenia, przedmiotu ubezpieczenia, wysokości sumy ubezpieczenia, sumy gwarancyjnej, limitów i podlimitów, franszyz, udziałów własnych, klauzul, miejsc w których znajduje się ubezpieczane mienie, systemów ubezpieczeń, typu wartości, stawek, składek, terminów okresów ubezpieczenia, oraz innych elementów Umowy, jeżeli konieczność zmiany ujawniła się po terminie składania ofert
c. w zakresie zmiany terminu wykonywania Umowy tj. okresów ubezpieczenia (okresów rozliczeniowych) w przypadku nierozstrzygnięcia we właściwym terminie postępowania o udzielenie zamówienia zapewniającego zachowanie ciągłości ochrony ubezpieczeniowej Ubezpieczającego z zastrzeżeniem, że takie zmiany nie będą skutkować wzrostem łącznej składki określonej pierwotnie więcej niż o 70%.
d. gdy nowe ogólne warunki ubezpieczeń mają zastąpić dotychczasowe ogólne warunki ubezpieczeń – z zastrzeżeniem, że wskutek tej zmiany zostaną wprowadzone ogólne warunki ubezpieczeń na korzyść Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, a taka zmiana nie będzie skutkować wzrostem składki więcej niż o 70% łącznej składki określonej pierwotnie w
e. w zakresie zmiany przedmiotu ubezpieczenia, sumy ubezpieczenia, jeżeli zaistnieją okoliczności, o których mowa w odpowiednich dla ubezpieczeń klauzul opisanych w Załączniku nr 6 do Umowy,
f. gdy nastąpią zmiany w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego (np. jego przekształcenia, połączenia, podziału, wyodrębnienia, w przypadku powstania nowych jednostek, lub im podobnych albo w przypadku likwidacji) oraz jeżeli zmiana ta ma wpływ na zmianę wysokości łącznej składki,
g. w zakresie zmiany terminu okresu obowiązywania Umowy, maksymalnie o 24 miesiące – z zastrzeżeniem, że wskutek przedmiotowej zmiany wzrost łącznej składki spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 2/3 wartości pierwotnej łącznej składki,
h. w zakresie określonym w art. 816 KC, w razie ujawnienia okoliczności, która pociąga za sobą istotną zmianę prawdopodobieństwa wypadku ubezpieczeniowego, poczynając od chwili, w której zaszła ta okoliczność, nie wcześniej jednak, niż od początku bieżącego okresu rozliczeniowego – na uzasadniony wniosek Ubezpieczającego, Brokera lub Ubezpieczyciela.
2. Ubezpieczający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Ubezpieczycielowi, w tym również składek i stawek określonych w ofercie Ubezpieczyciela, w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że:
a. minimalny poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, uprawniający Strony Umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 5 % w stosunku do ceny materiałów lub kosztów z miesiąca, w którym złożono ofertę Ubezpieczyciela,
b. poziom zmiany wynagrodzenia zostanie ustalony na podstawie wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego w komunikacie Prezesa GUS, ustalonego w stosunku do miesiąca, w którym została złożona oferta Ubezpieczyciela; poziom zmiany będzie stanowił różnicę cen towarów i usług ogłoszonych w komunikacie Prezesa GUS z miesiąca, za który wnioskowana jest zmiana a poziomem cen towarów i usług wynikających z komunikatu Prezesa GUS za miesiąc, w którym została złożona oferta Ubezpieczyciela,
c. sposób określenia wpływu zmiany ceny materiałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia nastąpi na podstawie wniosku Strony wnioskującej o zmianę i dokumentów dołączonych do tego wniosku potwierdzających m.in. rzeczywiste poniesienie poszczególnych kosztów, a także na podstawie komunikatów Prezesa GUS,
3. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia na podstawie ust. 2, jaką dopuszcza Ubezpieczający, to łącznie 15% w stosunku do wartości pierwotnej Umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://wordkatowice.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-20 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wykonanie nasadzeń zastępczych zgodnych z Decyzją Prezydenta Miasta Katowice nr 22/Z/2024 oraz nr 52/Z/2024 dla PGG S.A. KWK Staszic-Wujek, na terenie Ruchu Wujek
- "Nowoczesna toaleta publiczna w Parku im. Tadeusza Kościuszki w Katowicach"
- Dostawa sprzętu do wirtualnego studia
- Zakup i dostarczanie zestawów jednorazowego i wielorazowego użytku do wstrzykiwaczy kontrastu do badań metodą rezonansu magnetycznego dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii - 2 Pakiety.
- Zakup namiotów pneumatycznych dla zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną (OLiOC)
- "UTRZYMANIE CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ BUDYNKU BIUROWO - LABORATORYJNEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W KATOWICACH PRZY UL. GRABOWEJ 1A W ROKU 2026"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Trąbki Wielkie i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY IŁAWA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY
- Usługa ubezpieczenia Gminy Brudzew
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i ryzyk cybernetycznych Gminy Miasta Rzeszów wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury - 3 części
- Usługa ubezpieczenia SPZOZ w Puławach
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz floty GWDA sp. z o.o.
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





