eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Modernizacja chodników Część nr 1: Modernizacja chodnika wzdłuż parkingu przy ul. Akademickiej. Część nr 2: Modernizacja chodników przy ul. Morskiej od 75-99 - etap II.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja chodników
Część nr 1: Modernizacja chodnika wzdłuż parkingu przy ul. Akademickiej.
Część nr 2: Modernizacja chodników przy ul. Morskiej od 75-99 - etap II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330002466

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-815

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdit-koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit-koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9c692f9-a38d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja chodników
Część nr 1: Modernizacja chodnika wzdłuż parkingu przy ul. Akademickiej.
Część nr 2: Modernizacja chodników przy ul. Morskiej od 75-99 - etap II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9c692f9-a38d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140246

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019517/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja chodników

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00085993

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZP.221.4.2023.ESz

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć nr 1: Modernizacja chodnika wzdłuż parkingu przy ul. Akademickiej.
Celem robót budowlanych jest remont drogi dla pieszych polegający na wymianie konstrukcji chodnika, w tym wymianę płytek betonowych na kostkę betonową koloru szarego wraz z ustawieniem obrzeży i krawężników na ławie betonowej. Podczas remontu chodnik zostanie zawężony do szerokości 2,5m, aby usankcjonować położenie chodnika wyłącznie na działce będącej w władaniu Zarządu Dróg i Transportu w Koszalinie Odwodnienie powierzchniowe odbywać się będzie poprzez spadki skierowane w stronę parkingu
Realizowane zostaną następujące elementy:
 roboty pomiarowe,
 rozbiórkę chodnika z płyt betonowych,
 roboty ziemne polegające na wykonaniu koryta o głębokości 37 cm pod warstwę konstrukcyjną chodnika; koryto nie będzie kolidować z sieciami uzbrojenia terenu; po wykonaniu koryta, podłoże pod konstrukcję zostanie wyprofilowane i zagęszczone do uzyskania parametrów normowych,
 podbudowę z kruszywa,
 ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej o grubości 8 cm,
 ustawienie krawężników betonowych 15x30x100cm na ławie betonowej z oporem C12/15
ustawienie obrzeży betonowych 8x30x100cm na ławie betonowej z oporem C8/10
Konstrukcja nawierzchni projektowanego chodnika:
 kostka betonowa brukowa gr. 8 cm, koloru szarego
 podsypka cementowo - piaskowa gr. 4 cm
 kruszywo łamane 0/31,5 C50/30 o uziarnieniu ciągłym stabilizowane mechanicznie gr. 15cm
 warstwa odsączająca podłoże gruntowe z kruszywa o CRB≥25% gr. 10 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 126255,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Modernizacja chodników przy ul. Morskiej od 75 do nr 99 – etap II.
Celem robót budowlanych jest wymiana nawierzchni chodnika z płytek betonowych na kostkę betonową koloru szarego wraz z wymianą obrzeży i krawężników na całej jego długości. Odwodnienie powierzchniowe odbywać się będzie poprzez spadki skierowane w stronę zieleńca.
Inwestycja poprawi warunki ruchu pieszego na projektowanym obszarze.
Realizowane zostaną następujące elementy:
 roboty pomiarowe,
 rozbiórkę chodnika z płyt betonowych, obrzeży i krawężników,
 roboty ziemne polegające na wykonaniu koryta o głębokości 37 cm pod warstwę konstrukcyjną chodnika; koryto nie będzie kolidować z sieciami uzbrojenia terenu; po wykonaniu koryta, podłoże pod konstrukcję zostanie wyprofilowane i zagęszczone do uzyskania parametrów normowych,
 podbudowę z kruszywa,
 ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej o grubości 8 cm,
 ustawienie obrzeży betonowych 8x30x100cm na ławie betonowej z oporem C8/10
 ustawienie krawężników betonowych 15x30x100cm wtopionych na ławie betonowej z oporem C12/15.
Konstrukcja nawierzchni projektowanego chodnika:
 kostka betonowa brukowa gr. 8 cm, koloru szarego
 podsypka cementowo - piaskowa gr. 4 cm
 kruszywo łamane 0/31,5 C50/30 o uziarnieniu ciągłym stabilizowane mechanicznie gr. 15cm
 warstwa odsączająca podłoże gruntowe z kruszywa o CRB≥25% gr. 10 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 50405,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91686,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107525,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91686,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane MAGRO Andrzej Grochowina i Maciej Grochowina S.C.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane MAGRO Andrzej Grochowina i Maciej Grochowina S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692549307

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91686,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37234,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45851,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37234,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane MAGRO Andrzej Grochowina i Maciej Grochowina

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane MAGRO Andrzej Grochowina i Maciej Grochowina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692549307

7.3.3) Ulica: Żebrowskiego 42

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-387

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37234,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Andrzej Grochowina i Maciej Grochowina - wspólnikami spółki cywilnej. Wykonawcy prowadzą wspólnie działalność gospodarczą pod nazwą: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane MAGRO Andrzej Grochowina i Maciej Grochowina S.C., ul. Żebrowskiego 42, 75-387 Koszalin

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.