Ogłoszenie z dnia 2021-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00085373/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00140159 z dnia 2021-08-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa budynku internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie - etap II"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W SYPNIEWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097264
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kwiatowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Sypniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-422
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsckrsypniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsckrsypniewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zsckrsypniewo.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Przebudowa budynku internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie - etap II"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13ee4904-ce9e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00140159
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011758/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa budynku Internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085373/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie - etap II.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku internatu na terenie działki nr 278/80 przy ul. Kwiatowej 1 w miejscowości Sypniewo, gmina Więcbork. Zamawiający dla przedmiotowego budynku internatu planuje zmianę sposobu użytkowania części parteru (pomieszczeń mieszkalnych i szkolnych) na pomieszczenia kuchni i stołówki.
2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
1) Adaptację pomieszczeń na kuchnie i stołówkę oraz zaplecze kuchenne.
2) ROBOTY ELEKTRYCZNE.
- Instalacje elektryczne wewnętrzne - kuchnia i stołówka.
- Zasilanie systemu wentylacji mechanicznej.
- Przebudowa instalacji odgromowej.
3) Instalacja wodno-kanalizacyjna i wentylacji w kuchni w budynku Internatu.
- KANALIZACJA SANITARNA ZEWNĘTRZNA.
- INSTALACJE WEWNĘTRZNE – KUCHNIA.
- INSTALACJE ZW, CWU i CYRKULACJI.
- INSTALACJA KANALIZACJI SANITARNEJ.
- INSTALACJA CT.
- INSTALACJA WENTYLACJI MECHANICZNEJ
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dalej jako OPZ, zawiera załącznik nr 1 do SWZ, który obejmuje następujące opracowania:
1) Projekt budowlany - załącznik nr 1.1;
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 1.2;
3) Przedmiar robót – załącznik nr 1.3.
4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
5. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 3 (trzy) lata licząc od dnia odbioru końcowego. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi udzielonej gwarancji jakości. Rzeczywisty okres gwarancji jakości i rękojmi za wady (nie krótszy niż 3 lata) zostanie ustalony na podstawie zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie.
6. Zamawiający wymaga wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie z opisem przedmiot zamówienia (stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ), a także
z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca zobowiązany będzie także do usunięcia wszystkich wad w przedmiocie zamówienia w okresie rękojmi i gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 560000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 560000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 560000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARKO Technika Grzewcza Danuta Dankiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551397071
7.3.3) Ulica: Tartaczna 5
7.3.4) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie
7.3.5) Kod pocztowy: 89-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty elektryczne Zakład Usług Elektrycznych GRABINSKI Włodzimierz Grabiński ul. Gdańska 13, 89-410 Więcbork
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARKO Technika Grzewcza Danuta Dankiewicz
jakie przetargi wygrała firma
MARKO Technika Grzewcza Danuta Dankiewicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 560000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-08-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI SYPNIEWO
więcej: przetargi SYPNIEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.