Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00064774/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zabudowa meblowa rejestracji pacjentów w budynku mieszczącym Zespół Poradni i Rehabilitacji SP ZOZ w Łapach przy ul. Piaskowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁAPACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050644804
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: JANUSZA KORCZAKA 23
1.5.2.) Miejscowość: Łapy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 814 24 38
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallapy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitallapy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitallapy.pl/category/przetargi/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabudowa meblowa rejestracji pacjentów w budynku mieszczącym Zespół Poradni i Rehabilitacji SP ZOZ w Łapach przy ul. Piaskowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-077527d5-93d8-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140112
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00341179/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 ZABUDOWA MEBLOWA REJESTRACJI PACJENTÓW W BUDYNKU MIESZCZĄCYCM ZESPÓŁ PORADNI I REHABILITACJI SP ZOZ W ŁAPACH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane w ramach Programu Dostępność Plus dla zdrowia. Tytuł projektu: „Poprawa dostępności i jakości obsługi pacjentów ze szczególnymi potrzebami w przychodni SP ZOZ w Łapach”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064774/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/11/2022/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa zabudowy meblowej rejestracji pacjentów w budynku mieszczącym Zespół Poradni i Rehabilitacji SP ZOZ w Łapach przy ul. Piaskowej wraz z demontażem obecnej zabudowy i przygotowaniem podłoża pod zamontowanie nowej zabudowy, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97460,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97460,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97460,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KM BUDOWNICTWO M MOKRZEWSKI T KOZICZ S.C. 18-100 ŁAPY, UL. CYGAŃSKIEGO 14
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PROFIT TOMASZ KOZICZ oraz MACIEJ MOKRZEWSKI MAKBUDUSŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662102158
7.3.3) Ulica: UL. CYGAŃSKIEGO 14
7.3.4) Miejscowość: Łapy
7.3.5) Kod pocztowy: 18-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KM BUDOWNICTWO MACIEJ MOKRZEWSKI, TOMASZ KOZICZ SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
KM BUDOWNICTWO MACIEJ MOKRZEWSKI, TOMASZ KOZICZ SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97460,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z ŁAP
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego nowego samochodu osobowego
- Dostawa artykułów biurowych - uzupełnienie
- Zakup licencji na moduł "KS-ESM - Wspomaganie raportowania do AOTMiT"
- "Dostawa implantów do wykonywania zabiegów ortopedycznych część IV"
- Modernizacja dróg w Gminie Łapy
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W M. BIELSK PODLASKI, ul. MASZYNOWA", numer działki ewidencyjnej: 3468/145
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb utworzenia Centrum Badania Metabolizmu Człowieka i Profilaktyki Chorób Metabolicznych w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa pracowni językowych dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkołach Podstawowych w Gminie Modliborzyce
- Budowa żłobka w Lubrańcu
- Wysokiej jakości edukacja włączająca w Mieście Grybów - dostosowanie pomieszczeń i ich wyposażenia do potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami, w tym w szczególności z niepełnosprawnością.
- "Termomodernizacja budynków na terenie Gminy Świerzawa" - postępowanie nr 2
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.