eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Małkinia Górna › Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego od 24 lutego 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. do placówek oświatowych, jednostek OSP oraz budynków będących własnością Gminy Małkinia Górna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego od 24 lutego 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. do placówek oświatowych, jednostek OSP oraz budynków będących własnością Gminy Małkinia Górna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAŁKINIA GÓRNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przedszkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Małkinia Górna

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 6448000

1.5.8.) Numer faksu: 29 74 55 118

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@malkiniagorna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malkiniagorna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-145cf45e-9d64-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego od 24 lutego 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. do placówek oświatowych, jednostek OSP oraz budynków będących własnością Gminy Małkinia Górna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-145cf45e-9d64-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023203/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego od 24 lutego 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. do placówek oświatowych, jednostek OSP oraz budynków będących własnością Gminy Małkinia Górna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00060636

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OAS.272.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego do placówek oświatowych, jednostek OSP oraz budynków będących własnością Gminy Małkinia Górna od 24 lutego 2023 r. do 31 grudnia 2023 r., tj.:
-Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Curie – Skłodowskiej w Małkini Górnej, ul. Ostrowska 58, 07-320 Małkinia Górna.
-Szkoła Podstawowa w Orle, Orło 11, 07-320 Małkinia Górna.
-Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Prostyni, Prostyń 60, 07-319 Prostyń.
-Żłobek Gminny w Małkini Górnej, ul. Nurska 67, 07-320 Małkinia Górna.
-Ochotnicza Straż Pożarna w Małkini Górnej, ul. Ostrowska 9, 07-320 Małkinia Górna.
-Ochotnicza Straż Pożarna w Grądach, Grądy 37, 07-319 Prostyń
w terminie od 24 lutego 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.
Przedmiot zamówienia odbierany będzie sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego.
Dostarczany olej opałowy winien być I klasy jakości i spełniać następujące warunki jakościowe
określone Polską Normą oraz charakteryzować się następującymi parametrami:
1) wartość opałowa nie niższa niż: 42,60 MJ/kg,
2) gęstość w temperaturze 15 0 C nie wyższa niż: 900 kg/m3,
3) lepkość kinematyczna w temperaturze 20 0 C nie większa niż: 6,0 mm2/s,
4) temperatura zapłonu nie niższa niż: 56 0 C,
5) temperatura płynięcia nie wyższa niż: (-20 0 C),
6) skład frakcyjny:
a) do temperatury 250 0 C destyluje się nie więcej niż 65% (v/v),
b) do temperatury 350 0 C destyluje się nie mniej niż 85% (v/v,)
7) pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,30% (m/m),
8) pozostałość po spopieleniu 0,010% (m/m),
9) zawartość siarki nie więcej niż 0,10% (m/m),
10) zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg,
11) całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg.
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, zamawiający nie jest w stanie precyzyjnie
określić ilości oleju, który zostanie dostarczony do jednostek w okresie obowiązywania
umowy. W tej sytuacji zarówno zamawiający, jak i Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
w swoich szacunkach mogą opierać się wyłącznie na danych archiwalnych, własnej wiedzy
i doświadczeniu.
Dostawa oleju będzie się odbywać na zgłoszenie pocztą elektroniczną:
bezpośrednio do wskazanej jednostki,
-w ciągu 48 godzin od zgłoszenia,
-w ilościach określonych w zgłoszeniu – wraz z każdorazową dostawą przedkładane będą
-świadectwa jakości, nie później niż z fakturą,
-wymienione dostawy obejmują pełny zakres, t.j. załadunek na środek transportu, transport oraz rozładunek w miejscu przeznaczenia. Środek transportu musi być wyposażony w przewoźną instalację pomiarową z aktualnym świadectwem legalizacji. Dowodem przyjęcia dostawy oleju opałowego będzie dokument WZ z wydrukiem ilości faktycznej dostarczonego paliwa. Jest dopuszczalny wzrost lub spadek cen paliw niezależny od Dostawcy. W przypadku zmiany cen paliw w trakcie realizacji zamówienia, przy każdym zamówieniu cząstkowym musi być załączony przez Dostawcę komunikat o procentowym wzroście lub zniżce rynkowych cen paliw. Zamawiający zastrzega, iż z przyczyn niezależnych od niego, może nastąpić mniejsze lub większe wykorzystanie ilości przedmiotu zamówienia, bez konsekwencji dla Zamawiającego.
Zamawiający wypełnił swoje obowiązki jako nabywca paliw opałowych, które wynikają
z art. 89 ust. 5 pkt 1,3 i 4 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym
(Dz. U. z 2020 r., poz. 722 z późn. zm.).
Gmina Małkinia Górna dokonała zgłoszenia rejestracyjnego w akcyzie (AKC-RU) i uzyskała status „zużywającego podmiotu olejowego”. Po podpisaniu umowy zarejestrowane dane zostaną przekazane Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365012,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365755,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365012,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ARAN” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Wyszkowie Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 762-198-18-19

7.3.3) Ulica: Serocka 39

7.3.4) Miejscowość: Wyszków

7.3.5) Kod pocztowy: 07-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365012,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-24 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.