eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONE W TRYBIE PODSTAWOWYM BEZ NEGOCJACJI NA DOSTAWY NACZYŃ JEDNORAZOWYCH



Ogłoszenie z dnia 2023-03-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONE W TRYBIE PODSTAWOWYM BEZ NEGOCJACJI
NA DOSTAWY NACZYŃ JEDNORAZOWYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zakaźny w Warszawie

1.3.) Oddział zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zakaźny w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297945

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolska 37

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-201

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zakazny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakazny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zakazny.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONE W TRYBIE PODSTAWOWYM BEZ NEGOCJACJI
NA DOSTAWY NACZYŃ JEDNORAZOWYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63762d18-a2db-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139540

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00080389

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/03NJ/01/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 747666,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa naczyń jednorazowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221130-7 - Pojemniki na żywność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

39222110-8 - Sztućce i talerze jednorazowe

39222120-1 - Kubki jednorazowe

39222200-6 - Tacki na żywność

39223000-1 - Łyżki, widelce

4.5.5.) Wartość części: 34196,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa naczyń jednorazowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221130-7 - Pojemniki na żywność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39222110-8 - Sztućce i talerze jednorazowe

39222120-1 - Kubki jednorazowe

39222200-6 - Tacki na żywność

39223000-1 - Łyżki, widelce

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.5.5.) Wartość części: 499728,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa naczyń jednorazowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221130-7 - Pojemniki na żywność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39222110-8 - Sztućce i talerze jednorazowe

39222120-1 - Kubki jednorazowe

39222200-6 - Tacki na żywność

39223000-1 - Łyżki, widelce

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.5.5.) Wartość części: 180751,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa naczyń jednorazowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221130-7 - Pojemniki na żywność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39222110-8 - Sztućce i talerze jednorazowe

39222120-1 - Kubki jednorazowe

39222200-6 - Tacki na żywność

39223000-1 - Łyżki, widelce

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.5.5.) Wartość części: 32990,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c ustawy Pzp oraz art. 224 pkt. 6 ustawy Pzp. Wykonawca nie złożył w przewidzianym przez Zamawiającego terminie przedmiotowego środka dowodowego, tj. próbek, a także nie udzielił wyjaśnień dot. rażąco niskiej ceny.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c ustawy Pzp oraz art. 224 pkt. 6 ustawy Pzp. Wykonawca nie złożył w przewidzianym przez Zamawiającego terminie przedmiotowego środka dowodowego, tj. próbek, a także nie udzielił wyjaśnień dot. rażąco niskiej ceny.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c ustawy Pzp oraz art. 224 pkt. 6 ustawy Pzp. Wykonawca nie złożył w przewidzianym przez Zamawiającego terminie przedmiotowego środka dowodowego, tj. próbek, a także nie udzielił wyjaśnień dot. rażąco niskiej ceny.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c ustawy Pzp oraz art. 224 pkt. 6 ustawy Pzp. Wykonawca nie złożył w przewidzianym przez Zamawiającego terminie przedmiotowego środka dowodowego, tj. próbek, a także nie udzielił wyjaśnień dot. rażąco niskiej ceny.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.