eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO



Ogłoszenie z dnia 2023-03-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 520 62 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpw@leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c43e4af3-98c1-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139339

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00048823

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 13 w Lesznie”

Opis zadania inwestycyjnego:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 13 w Lesznie przy ul. T. Rejtana 1, działka nr 26/36 obręb 0005.AR_124 Zaborowo, jedn.ewid.306301_1, zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z niniejszej SWZ wraz załącznikami.
Zakres prac modernizacyjnych szkoły obejmuje m.in.:
1.1. modernizację dachu hali sportowej,
1.2. wymianę pokrycia dachowego części budynku szkoły,
1.3. modernizację instalacji oświetlenia wewnętrznego znajdującego się na hali sportowej poprzez wymianę opraw i źródeł światła na energooszczędne (typu LED),
1.4. montaż odnawialnych źródeł energii tj. montaż baterii paneli fotowoltaicznych,
1.5. modernizację sanitariatów, szatni, sali do zajęć korekcyjnych,
1.6. wymianę stolarki drzwiowej
UWAGA!
Całość robót będzie prowadzona na czynnym obiekcie szkolnym.
Termin zakończenia robót budowlanych przez Wykonawcę robót oznaczono od 08.05.2023 r. do 29.09.2023 r.
Roboty budowlane są realizowane w ramach projektu „Modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 13 w Lesznie”, na które Miasto Leszno uzyskało dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład, Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja 2/2021/3990/PolskiLad.

Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej: projekcie zagospodarowania terenu (projekcie architektoniczno-budowlanym) oraz projektach technicznych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót. Wymienione dokumenty są załącznikami SWZ (Załącznik nr 8 do SWZ na roboty budowlane) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 85314,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Przebudowa odcinka ulicy Rzepakowej w Lesznie”
Opis zadania inwestycyjnego:
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ul. Rzepakowej w Lesznie na odcinku od działkach nr 536/2 i 535/9 o dł. 143,25 m, która swym zakresem obejmuje w szczególności:
 wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne,
 wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni,
 wykonanie nowej nawierzchni jezdni i chodników,
 wykonanie kanalizacji deszczowej,
 montaż studni i wpustów.
UWAGA!
Termin zakończenia robót budowlanych przez Wykonawcę oznaczono na 5 miesięcy od dnia przekazania placu budowy.
PRZEKAZANIE PLACU BUDOWY: nie później niż 14 dni, od dnia podpisania umowy na roboty budowlane
Termin odbioru końcowego robót do 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia robót budowlanych.

Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej: projekcie zagospodarowania terenu, projektach technicznych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych- STWiORB oraz w poglądowym kosztorysie ofertowym robót. Wymienione dokumenty są załącznikami SWZ (Załącznik nr 8 do SWZ na roboty budowlane) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 8747,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34932,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110085,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34932,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smartbud Firma Budowlana Piotr Jaroszczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541204166

7.3.3) Ulica: Ułańska 1A

7.3.4) Miejscowość: Święciechowa

7.3.5) Kod pocztowy: 64-115

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34932,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-13

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29028,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46740,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.