Ogłoszenie z dnia 2025-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00143574/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-12
- 2025/BZP 00182273/01 - Wynik z dnia 2025-04-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług konserwacji oraz utrzymania technicznego w budynkach
technicznych, laboratoryjno-biurowych Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego PAN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adolfa Pawińskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-106
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mkolasinski@imdik.pan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: imdik.pan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług konserwacji oraz utrzymania technicznego w budynkach
technicznych, laboratoryjno-biurowych Zamawiającego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8dc76cf-622a-49c9-aab5-5d46972b1c3b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://imdik-pan.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://imdik-pan.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: XII. INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie zapisami SWZ rozdział XXIV. RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie zapisami SWZ rozdział XXIV. RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP_261_03_2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne określa (Załącznik nr.2 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikami)
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji rozszerzenia zakresu zamówienia o dodatkowe godziny pracy Wykonawcy przeznaczone na awarie/naprawy urządzeń i instalacji, które nie zostały objęte podstawowym zakresem OPZ.2. Ilość dodatkowych godzin do wykorzystania przez Zamawiającego na czynności naprawcze nie objęte zakresem zamówienia podstawowego- 1000 r/h
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZGODNIE Z ZAPISAMIO SWZ ROZDZIAŁ X. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie peronelu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYMZamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i jest wpisany do odpowiedniego rejestru (np. Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej). Na potwierdzenie Wykonawca złoży odpis z odpowiedniego rejestru
UPRAWNIENIA PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ DO LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW
ZAMAWIAJĄCY UZNA, ŻE WARUNEK ZOSTAŁ
1. Certyfikat F-gaz dla Przedsiębiorstw zajmujących się serwisem, montażem, kontrolą szczelności instalacji napełnionych czynnikiem chłodniczym oraz
obrotem tymi czynnikami, wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikującą Urząd Dozoru Technicznego (UDT), zgodnie z Ustawą z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. 2020 poz. 2065 ze zm.).
Na Potwierdzenie Spełnienia Warunku Wykonawca Złoży: kopie posiadanego Certyfikatu F-gaz dla
Przedsiębiorstw
SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ
Wykonawca musi posiadać polisę odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 600 000,00 zł
ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ
I. PERSONEL
Do realizacji zamówienia Wykonawca skieruje osoby posiadające co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywanych czynności oraz
posiadające następujące uprawnienia:
1. Świadectwo Egzaminu Kwalifikacyjnego Lutowacza Wykonującego Lutowanie Twarde, wydane przez jednostkę notyfikowaną.
2. Uprawnienia w zakresie: a) Grupa G2 (E-eksploatacja i D-dozór) -
Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, b) Grupa G1 SEP do 15kV i do 1kV (E-eksploatacja i D-dozór) - kwalifikacje w zakresie eksploatacji oraz dozoru instalacji, sieci i urządzeń elektroenergetycznych, c) Grupa G3 (E-eksploatacja i D-dozór) - kwalifikacje w zakresie eksploatacji oraz dozoru urządzeń, instalacji i sieci gazowych. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: Wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 8 do SWZ),zawierającego informacje o posiadanych przez nie kwalifikacjach i uprawnieniach, Kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych Uprawnienia te mogą być posiadane łącznie przez wykazane osoby przy czym osoby skierowane do pełnienia dyżuru lub przybyłe na zgłoszenie poza godzinami pracy Zamawiającego muszą posiadać łącznie wszystkie wymienione uprawnienia.
II. DOŚWIADCZENIE
1. Wykonawca winien wykazać, że wykonał co najmniej jedną usługę (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również dot. usług
aktualnie wykonywanych), w okresie ostatnich 3 lat, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana lub jest wykonywana, trwającą nie krócej niż okres 12 miesięcy, obejmującą podobny (nie mniejszy) zakres do niniejszego zamówienia tj.:
a) roboty konserwacyjne i utrzymania budynków; roboty konserwacyjne i utrzymania budynków Zwierzętarni lub innych budynków związanych
z hodowlą zwierząt lub medycznych. b) roboty budowlano-sanitarne, c) roboty wodno-kanalizacyjne w tym kanalizacja technologiczna, d) obsługę, konserwację i eksploatacje wytwornic pary: wytwornice:300-1000 kw. e) obsługę, konserwację i eksploatacje instalacji central wentylacyjno-klimatyzacyjnych obsługiwanych przez system BMS,
f) obsługę, konserwację i eksploatacje węzłów chłodu i agregatów chłodu
g) roboty elektryczne Przy czym czynności opisane powyżej były wykonywane w obiekcie o rozbudowanej infrastrukturze technicznej tj.: posiadającym instalację 5 wodno-kanalizacyjną o min. zapotrzebowaniu wody
30-50m3/h, moc węzła cieplnego min. grupy taryfowej
A3/B1/C3 Na potwierdzenie należytego wykonania usług Wykonawca wraz z ww. załącznikiem zobowiązany jest przedstawić referencje lub inne dokumenty wystawione przez odbiorcę usługi, a w przypadku braku możliwości ich uzyskania – oświadczenie Wykonawcy z podaniem przyczyny braku dokumentu. Zamawiający może również zażądać przedłożenia faktur
jako uzupełnienia dowodów należytego wykonania
2. Wykonawca winien wykazać, że wykonał co
najmniej jedną usługę (w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych również dot. usług
aktualnie wykonywanych), w okresie ostatnich 3
lat, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy w tym okresie), wraz z podaniem jej
wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu,
na rzecz którego usługa została wykonana lub jest
wykonywana, trwającą nie krócej niż okres 12
miesięcy, obejmującą podobny (nie mniejszy)
zakres do niniejszego zamówienia tj.: roboty
serwisowe i czynności naprawcze utrzymania w
sprawności i stałej konserwacji instalacji
energetycznej i stacji transformatorowych 15 kV
oraz agregatu prądotwórczego przy czym roboty te
były wykonywane na obiekcie czynnie pracującym,
którego działanie nie może być zakłócane
przerwami w dostawie energii elektrycznej.
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w
postępowaniu wykonawca złoży załącznik nr 7do SWZ
tj. wykaz zrealizowanych usług
Na potwierdzenie należytego wykonania usług wraz z
ww. załącznikiem Wykonawca zobowiązany jest
przedstawić
referencje
lub
inne
dokumenty
wystawione przez odbiorcę usługi, a w przypadku braku
możliwości ich uzyskania – oświadczenie Wykonawcy z
podaniem przyczyny braku dokumentu. Zamawiający
może również zażądać przedłożenia faktur jako
uzupełnienia dowodów należytego wykonani
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku
podstaw wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile zostały wyznaczone przez
Zamawiającego), wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, zgodnie ze wzorem
określonym w Załączniku do SWZ
Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 594) z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej
samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia wykonawcy
z postępowania, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP – według Załącznika
do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 594) z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej
samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia wykonawcy
z postępowania, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP – według Załącznika nr 4
do SWZ.
b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
również wykonywanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te usługi zostały
wykonane lub są wykonywane (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ), wraz
z załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane lub są
wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały
wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,
a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - oświadczenie wykonawcy -; w przypadku świadczeń powtarzających
się
lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie
ostatnich 3 miesięcy
c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w
szczególności odpowiezialncyh za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 5 do SWZ
d) odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
9
rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu
o art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej
e) Polisa odpowiedzialności cywilnej zgodnie z rozdziałem V SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
ROZDZIAŁ SWZXXV. ZAŁĄCZNIKI DO SWZ1) Załącznik 1- Formularz ofertowy
2) Załącznik 2- Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikami
3) Załącznik 3- Oświadczenia Wykonawcy z art. 125 ust. 1 PZP
4) Załącznik 4- Oświadczenie o grupie kapitałowej
5) Załącznik 5- Oświadczenie dla wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację
zamówienia
6) Załącznik 6- Wzór zobowiązania podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji wykonawcy
niezbędnych zasobów na potrzeby
7) Załącznik 7- Wykaz wykonanych usług
8) Załącznik 8- Wykaz personelu skierowanego do realizacji postępowania
9) Załącznik 9- Wzór umowy
10) Załącznik 10- Wzór zgłoszenia do wizji lokalnej
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z zapisami SWZ ROZDZIAŁ XVII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O ZAMÓWIENIE IPODWYKONAWCY
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmianykontraktowe), w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-18 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://imdik-pan.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServle
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-18 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-16
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa konserwacji instalacji sanitarnych w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. "Solidarności" 127 i ul. Kocjana 3 w Warszawie.
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży instalacji sanitarnych w budynkach i lokalach gminnych, administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Wykonanie przeglądu i konserwacji instalacji elektrycznych w placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Mokotów
- Świadczenie usług pogotowia technicznego i konserwacji na dworcach i Punktach Obsługi Klienta
- "Wykonanie przeglądów stanu technicznego instalacji oraz urządzeń zainstalowanych w budynkach i obiektach budowlanych administrowanych przez Rejony i Oddział GDDKiA w Rzeszowie z podziałem na części".
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.