Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00069030/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-25
- 2022/BZP 00079341/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przegląd systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w budynkach Urzędu Miasta Poznania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przegląd systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w budynkach Urzędu Miasta Poznania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d2461f1-964f-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138537
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024984/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.57 Przegląd systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w budynkach UMP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069030/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.9.2022.LJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 195000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Świadczenie przez Wykonawcę usług przeglądu systemów bezpieczeństwa zlokalizowanych w budynkach Urzędu Miasta Poznania:
a) ul. 3 Maja 46,
b) ul. Libelta 16/20,
c) ul. Gronowa 22ab,
d) ul. Słowackiego 22,
e) ul. Matejki 50,
f) pl. Kolegiackim 17,
g) ul. 28 Czerwca 1956r. nr 404,
h) os. Bohaterów II Wojny Światowej 34/36,
i) Bielniki,
j) Magazyny WZKiB (ul. Stefanii Wojtulanis - Karpińskiej 7).
2) Systemy bezpieczeństwa:
a) System Sygnalizacji Włamania i Napadu – SSWiN,
b) System Kontroli Dostępu – SKD,
c) System Monitoringu Wizyjnego – CCTV,
Zestawienie sprzętu podlegającego konserwacji stanowi załącznik nr 1 do umowy. Zestawienie ilościowe elementów systemów jest orientacyjne, służy poznaniu zaawansowania i skomplikowania systemów.
3) Utrzymywanie przez Wykonawcę systemów w stałej sprawności technicznej
i wykonywania regulacji systemów na warunkach i zasadach określonych
w umowie.
4) Przeszkolenie wyznaczonych pracowników UMP i ochrony obiektów w zakresie obsługi systemów.
5) Naprawy systemów bezpieczeństwa w zależności od ich wystąpienia.
2. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50312610-4 - Konserwacja sprzętu technologii informacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275274,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDS SYSTEM Dominik Szczyglewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631520586
7.3.3) Ulica: Straduń 30
7.3.4) Miejscowość: Trzcianka
7.3.5) Kod pocztowy: 64-980
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MDS SYSTEM Dominik Szczyglewski
jakie przetargi wygrała firma
MDS SYSTEM Dominik Szczyglewski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup używanego samochodu osobowego "2"
- roboty budowlane
- Rozbudowa terenu rekreacyjnego przy ul. Dolskiej / Śremskiej w Poznaniu
- KOWR OT Poznań - roboty budowlane
- "Aranżacja wnętrza strefy wejścia budynku biurowego POSIR w Poznaniu przy ul. Jana Spychalskiego 34"
- Malowanie pomieszczeń oraz wymiana wykładziny w Inspektoracie w Kole
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi konserwacji systemu sygnalizacji pożaru i dźwiękowego systemu ostrzegawczego, instalacji oddymiania w siedzibie Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. "Solidarności" 127 w Warszawie
- ZP-14/PP/2025 "Bieżąca całodobowa obsługa, konserwacja oraz pogotowie techniczne dla nieruchomości położonych w Poznaniu przy ul. Katowickiej/Milczańskiej/Bobrzańskiej."
- Modernizacja systemu klimatyzacji w tym dostawa, montaż i uruchomienie oraz serwis gwarancyjny systemu klimatyzacji i wentylacji w budynkach Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.